Dat inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
voor mij is alle hormonale AC kut, en ik wil ook geen koper in m'n doos, dus voor mij zijn rubbers dč methode, maar ik begrijp dat dat niet Lucky's voorkeur heeft na wat ervaringen uit het verleden![]()
Ach, zoveel mensen, zoveel voorkeuren
Ik ga de pil ook gewoon doorslikken. Wel zonde van mijn jaarvoorraad maandverbandquote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een Mirena (hormoon spiraal) en ik ben zo goed als niet meer ongesteld. Heel af en toe een dag of 2 en dan heel weinig.
+1!quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Vicky het volgende:
is ook een optie
en maandverband... BRRR... Lang leve tampons
Dat was het advies van mn gyn ja, doorslikken totdat je lijf aangeeft te moeten menstrueren door spotting. 2 strips, nou hiephoiquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga de pil ook gewoon doorslikken. Wel zonde van mijn jaarvoorraad maandverband
Ik heb 2 jaar doorgeslikt, ideaal. Het werd geadviseerd omdat ik nonstop migraine had in de stopweek. Ik heb wel een paar keer last gehad van spotting maar dan nam ik die dag een extra pil en was het opgelost.quote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was het advies van mn gyn ja, doorslikken totdat je lijf aangeeft te moeten menstrueren door spotting. 2 strips, nou hiephoi
Ja ik hoop ook dat het vooral de houding is, maar dat armpje ook.....quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje Sarabi!
Het zak de houding wel zijn, of dat hoop ik dan maar, want ik vind het er eng dun uit zien.
Mooie foto zo wel!
Die is leuk! Ik zoek er zelf ook nog een, maar liefst een opvallender exemplaar, want ik ben er al meerdere kwijtgeraakt in cafés...quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren bij de H&M voor 30 euro een winterjas gekocht, dus laat die winter maar komen.
Al betwijfel ik hoe lang ik hem kan doordragen, voor 30 euro. Maar goed, ben nu iig eventjes uit de brand qua geen jas.
http://www.hm.com/nl/product/15700?article=15700-A
Deze is het. Hij heeft een hele grote split aan de achterkant, waardoor hij dicht kan over mijn mega-heupen!
Hoppa! Hopelijk motiveert dat weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, schiet mij maar lek, 3 wekenlang moeilijk doen en onsjes getrut. En nu doe ik sinds zaterdag 'normaal' en vliegt het er af.![]()
Same. Sporten, sporten, sporten, stilstaan. Week niet sporten en wat meer eten, flop, weegschaal geeft minder aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, schiet mij maar lek, 3 wekenlang moeilijk doen en onsjes getrut. En nu doe ik sinds zaterdag 'normaal' en vliegt het er af.![]()
Da's een gratis kiloquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik bleek geen zes kilo aangekomen maar vijf. Dat scheelt toch al weer iets in mijn hooft
Maar ik neem aan dat je niet twee weken hebt geleefd op anderhalve rijstwafel en een glas water.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Sarabi het volgende:
En de weegschaal geeft hier nog precies hetzelfde aan als voordat ik ziek werd.
Vooral yoghurt en sinaasappelsap.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je niet twee weken hebt geleefd op anderhalve rijstwafel en een glas water.
Als je ziek op bed ligt verbrand je ook nagenoeg niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |