Vocht, liters vocht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
! Ik zit voor het eerst in maaaaaaaaanden te zappen. Kom ik langst biggest loser holland... iemand is 6,7 kilo afgevallen IN 1 WEEK
Heel gezond
Voor een eerste week kan het wel hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
! Ik zit voor het eerst in maaaaaaaaanden te zappen. Kom ik langst biggest loser holland... iemand is 6,7 kilo afgevallen IN 1 WEEK
Heel gezond
ditquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een eerste week kan het wel hoorVooral als het een man is met morbide obesitas.
Ik krijg niet echt de indruk (ik kijk pas net he) dat dit over 1 week gaat. Ik krijg het idee dat dit een beetje het doel is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een eerste week kan het wel hoorVooral als het een man is met morbide obesitas. En dat is uiteraard niet alleen vetweefsel
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Zeester het volgende:
Ik was in WW week 1 3,9 kilo afgevallen. En ik heb die week zelfs gezopen, dus als ik dat had gelaten was het vast meer geweest nog.
Jij hottiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Steeds wat verder naar beneden schommelen.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Als je zoveel wilt afvallen in die eerste week dan kom je dus eerst wat kilo's aan hčquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef Zeester het volgende:
Misschien moet ik dan ook ff stoppen, kan ik weer eens grote sprong maken.
Die Danny van Obese was iets van 8 kilo in een week afgevallen (die was weer bijna op zijn oude gewicht, was bij een terugblik aflevering)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een eerste week kan het wel hoorVooral als het een man is met morbide obesitas. En dat is uiteraard niet alleen vetweefsel
Ik ook niet. Wel laterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef kwakz0r het volgende:
Dat heb ik echt nog NOOIT gehad, dat ik in de eerste week meer dan 1,5 kg afviel...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet lukken, ze zit geloof ik nog een paar straten verderop![]()
Ik was vanmorgen 1,9 kg lichter dan gisterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben al 2 kilo "afgevallen" in twee dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |