Voor beide lopen mergeverzoekenquote:
Hmmm... vreemd... ga in onderstaande maar ff verder, ik koppel die er ook ff aan, dat kan schijnbaar wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit topic NWS / Rel Rusland-Nederland #2: 'Ruiten Nederlandse ambassade ingooien' dichtgepost, maar ik kan geen nieuw deel openen omdat ik de melding krijg dat er nog een topic open is.
Dank!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor beide lopen mergeverzoeken
[..]
Hmmm... vreemd... ga in onderstaande maar ff verder, ik koppel die er ook ff aan, dat kan schijnbaar wel.
NWS / Diplomatieke rel Rusland-Nederland #3
Sja, sommige vrouwen vinden moordenaars ook sexy.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en voordat Gelly een hartverzakking krijgt:
http://forum.fok.nl/topic/2032048
NWS / Brabants meest sexy accent
Zo hé, jij durft!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die ene gewoon dicht gedaan!
Nog even op terugkomen, dit is vanaf nu het topic, er was teveel overlap om er 2 naast elkaar te laten lopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:50 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Ik zie 3 topics over Zwarte Piet .... kunnen we dat niet combineren.
Behalve in FEE dan he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef Peunage het volgende:
Zwarte piet topics verbieden(op heel fok!) zou eigenlijk een betere optie zijn. Maar ja, dat kan weer zeker niet.
Ik heb er nog een voor je:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / EU wil uw stofzuiger afpakken
EU wilt... <zucht>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |