quote:Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.
De Griekse politie doorzocht het huis van het Romakoppel in het plaatsje Farsala. Daar viel hun oog op een meisje dat met haar lichte huid, blonde haren en groene ogen niet erg op haar familieleden leek. Toen de politie het stel ondervroeg, bleek al snel dat het kind niet van deze mensen kon zijn. Zij gaven telkens andere antwoorden op vragen hoe ze aan haar kwamen. Uit een DNA-test bleek tenslotte ook dat zij niet verwant waren.
Volgens een statement van de Griekse politie heeft het koppel het meisje in 2009 ontvoerd. Haar biologische ouders zijn nog niet gevonden. Daarom zijn nu foto's vrijgegeven, in de hoop dat ouders en dochter herenigd kunnen worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)ers_stelen_baby.html
Misschien ligt het aan de biertjes maar hoe zijn ze zo zeker over die 4 jaarquote:Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.
Als je op de link klikt word je gewoon doorgeleid naar het politiebericht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man
Net zoals dat Japanners Koreanen opeten ofzo
geloof er geen zak van
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.ekathimerini.c(...)_1_18/10/2013_523815
Ook in Griekenland dus onbeperkt frauderen met de kinderbijslag!quote:However, police believe the Roma couple were involved in child trafficking. The woman registered two separate addresses, held two identification cards and had claimed to be the mother of 10 children, six of whom were purportedly born between 1993 and 1995.
Zesling?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef YazooW het volgende:
6 kinderen tussen 1993 en 1995...
Maarja, fraude dus. Ook maar levenslang doen dan? NWS / Levenslang voor Griekse fraudeurs
En je auto, kind, vrouw, tuinhek......quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
Nee die had een uitgelopen pupil.quote:
Die is al negen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
Meer Roemeens die kant op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef yulian het volgende:
Echt Grieks ziet het kind der ook weer niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |