abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:33:04 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132311510
quote:
Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.

De Griekse politie doorzocht het huis van het Romakoppel in het plaatsje Farsala. Daar viel hun oog op een meisje dat met haar lichte huid, blonde haren en groene ogen niet erg op haar familieleden leek. Toen de politie het stel ondervroeg, bleek al snel dat het kind niet van deze mensen kon zijn. Zij gaven telkens andere antwoorden op vragen hoe ze aan haar kwamen. Uit een DNA-test bleek tenslotte ook dat zij niet verwant waren.

Volgens een statement van de Griekse politie heeft het koppel het meisje in 2009 ontvoerd. Haar biologische ouders zijn nog niet gevonden. Daarom zijn nu foto's vrijgegeven, in de hoop dat ouders en dochter herenigd kunnen worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)ers_stelen_baby.html

De reden voor zigeuners om kinderen stelen is vaak ze later te misbruiken bij de bedelarij. Zo'n lief blond kindje levert vaak meer op dan een zigeunerkind. Helemaal wanneer het mismaakt is omdat het een armpje of een beentje mist. Wat er later met die kinderen gebeurt wil ik liever niet weten.

Zo te zien een kind uit Duitsland, Nederland of België.
The End Times are wild
pi_132311551
foto werkt niet
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_132311582
Ik heb toch liever gewoon een Iphone
pi_132311660
Ik zou als ouder zijnde zeggen: "Nee, dat kan mijn kind niet zijn hoor."
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_132311665
quote:
Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.
Misschien ligt het aan de biertjes maar hoe zijn ze zo zeker over die 4 jaar :? En als ze dat weten lijkt het me niet heel lastig om de ouders terug te vinden, ervanuitgaand dat die precies 4 jaar geleden aangifte hebben gedaan (en dat daar drama over was)?
Conscience do cost.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:38:49 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_132311687
Maddie?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_132311947
Dit is een mythe man

Net zoals dat Japanners Koreanen opeten ofzo

geloof er geen zak van
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:45:36 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132311989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man

geloof er geen zak van
Als je op de link klikt word je gewoon doorgeleid naar het politiebericht.
The End Times are wild
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:49:31 #9
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132312159
Mismaakte kinderen, die hebben ze toch zelf wel met al dat inteelt daar......
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:49:39 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132312167
Shocking :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:51:02 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132312241
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:56:40 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132312464
quote:
quote:
However, police believe the Roma couple were involved in child trafficking. The woman registered two separate addresses, held two identification cards and had claimed to be the mother of 10 children, six of whom were purportedly born between 1993 and 1995.
Ook in Griekenland dus onbeperkt frauderen met de kinderbijslag!
The End Times are wild
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:00:35 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_132312586
6 kinderen tussen 1993 en 1995...

:P

Maarja, fraude dus. Ook maar levenslang doen dan? NWS / Levenslang voor Griekse fraudeurs
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:03:05 #15
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132312665
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef YazooW het volgende:
6 kinderen tussen 1993 en 1995...

:P

Maarja, fraude dus. Ook maar levenslang doen dan? NWS / Levenslang voor Griekse fraudeurs
Zesling?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:04:28 #16
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_132312716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Zesling?
Gypsy Octomom.
Leuke nieuwe serie voor op TLC :P
pi_132312750
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:16:06 #18
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132313065
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
En je auto, kind, vrouw, tuinhek......
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:24:04 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132313346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef MichaelScott het volgende:
Maddie?
Nee die had een uitgelopen pupil.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_132313545
Dat kind is in elk geval gered uit dat hol.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132313578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef MichaelScott het volgende:
Maddie?
Die is al negen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:22:03 #22
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132315079
Echt Grieks ziet het kind der ook weer niet uit.
The Art Of Lying
pi_132315307
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
:D
pi_132315844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef yulian het volgende:
Echt Grieks ziet het kind der ook weer niet uit.
Meer Roemeens die kant op.
Ik hoop echt dat haar ouders ,worden gevonden
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:57:36 #25
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132315866
Ik kan de afkomst van dat kind niet plaatsen. Heeft ook niet bepaald de gelaatsuitdrukkingen/kenmerken van een Nederlands, Duits of Belgisch kind, zoveel is zeker.
pi_132315884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De reden voor zigeuners om kinderen stelen is vaak ze later te misbruiken bij de bedelarij. Zo'n lief blond kindje levert vaak meer op dan een zigeunerkind. Helemaal wanneer het mismaakt is omdat het een armpje of een beentje mist. Wat er later met die kinderen gebeurt wil ik liever niet weten.

Zo te zien een kind uit Duitsland, Nederland of België.
Zou het misschien Madeleine uit Engeland kunnen zijn? Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws?
pi_132315914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:58 schreef polderturk het volgende:

[..]

Zou het misschien Madeleine uit Engeland kunnen zijn? Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws?
Is hier al genoemd,Maddie is veel mooier
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:01:08 #28
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132315938
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef vronie het volgende:
Nou, nee! Ze is mooier naar West-Europese maatstaven, maar dat is subjectief. Dit kind is veel te jong om McCann te kunnen zijn. Ziet er ook niet uit als een Brits kind, dus nee.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:02:44 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132315972
quote:

[..]

je bent zelf veel mooier :(
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:03:31 #30
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132315987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:56 schreef vronie het volgende:

[..]

Meer Roemeens die kant op.
Ik hoop echt dat haar ouders ,worden gevonden
Meer Noorwegen die kant op vind ik eerlijk gezegd :)
The Art Of Lying
pi_132316039
quote:

[..]

OEPS! Ik lees het net.
pi_132316074
Het blijft gissen.,ik hoop dat dit meisje.
Haar ouders weer zal vinden
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:10:36 #33
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132316119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef vronie het volgende:
wtf
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:29:23 #34
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_132316329
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef vronie het volgende:
Apart gebruik van leestekens. _O_
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_132316356
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Apart gebruik van leestekens. _O_
Het is net een haiku nu :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132317540
OPINIE - Stefan Popa 28-9-13 - 19:23
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man

geloof er geen zak van

http://m.volkskrant.nl/vk(...)ekraakt-worden.dhtml

Na honderden jaren is het tijd om de impasse te doorbreken en met oplossingen te komen voor het Romaprobleem, betoogt de Nederlands-Roemeense schrijver Stefan Popa.
De trein bolderde ergens tussen de Toscaanse hoofdstad Florence en de badplaats Viareggio toen er een vunzig zigeunermeisje de wagon binnenstapte. Het was een iel meisje van een jaar of zes. Ze deelde gerafelde kaartjes uit waarop geschreven stond dat haar ouders geen werk konden vinden, dat ze werden gediscrimineerd, et cetera. Het betoog werd afgesloten met een bijna smekend adagium: niet alle Roma zijn slecht. 'Dat is zo', zei ik tegen mijn geliefde. Mijn vriendin pakte haar portemonnee uit haar strandtas en gaf een euro.

Stigmatisering en discriminatie zijn de zigeuner niet onbekend. De discussie over deze groep mensen werkt als het getijde: soms is het eb, soms vloed. De laatste weken is het hoogtij. Dina Siegel, hoogleraar in criminologie aan de Universiteit Utrecht, deed onderzoek naar bendes uit Centraal- en Zuidoost-Europa. In Pauw en Witteman verklaarde de professor dat zakkenrollers, bedelaars en winkeldieven vooral uit Roma bestaan. Ze durfde duidelijke cijfers te noemen: 80 procent.

Daarna zei Siegel dat haar collega's vermoeden dat haar schatting zelfs aan de lage kant is. De voorzichtigheid waarmee ze haar uitspraken doet is tekenend. Het Romaprobleem ligt gevoelig. Maar de discussie die Siegel met haar onderzoek aanzwengelt is ontzettend belangrijk.

Heilige Graal
Al sinds de Roma honderden jaren geleden vanuit India naar Europa trokken, worden ze uitgemaakt voor dieven, parasieten en wat al niet meer. Het meest waardevolle dat ze meenamen en waarvoor ze hebben gezorgd alsof het de Heilige Graal zelf was, was hun systeem. Een code als het ware, compleet met een eigen wet die de wetten uit van 'nieuwe land' buitenspel zetten. Elke niet-zigeuner is een vreemdeling, een gadjo.

Roma volgen hun eigen wet. Hierdoor werden ze buitengesloten en daardoor sloten ze zichzelf buiten - of is het toch andersom? Nog steeds leven veel Roma in onvoorstelbare armoede in corrupte landen als Hongarije, Roemenië en Bulgarije die deze minderheid liever kwijt zijn dan rijk. En dus komen ze naar Nederland. Sterker nog, ze zijn hier al - sorry minister Opstelten. Er bestaat geen Verdrag van Schengen in de wet van de Roma. Het IJzeren Gordijn dat de grootste groep Roma in het oosten van Europa hield is gevallen en bijkans vergeten. De Roma trekken naar een beter leven. Ze zijn weer zigeuners geworden.

Nog geen vijf minuten nadat het zigeunermeisje onze wagon uithuppelde, kwam er een andere Roma binnen. Een puberjongen, overduidelijk gehandicapt. Hij droeg een bochel onder zijn shirt en sleepte met zijn voet. Hij boog zich over de treinbanken, drukte een kartonnen bord onder de neus van de passagiers en wees erop met zijn kin. De jongen had honger, wat hij benadrukte door onverstaanbaar te mompelen. Dit deed hij ook bij ons. Zo bleef hij staan knikken, totdat het bijzonder ongemakkelijk werd. De trein stopte bij een stationnetje. Toen liet de jongen ons opgelucht achter en stapte uit. En met hem de portemonnee van mijn vriendin, die bovenin de strandtas had gezeten, toen hij deze vanonder het kartonnen bord uit de tas grabbelde.

Roma uitzetten
De Franse minister van Binnenlandse zaken Manuel Valls zei kortgeleden dat Roma zich weinig succesvol hebben geïntegreerd in Frankrijk en moeten worden uitgezet naar Roemenië en Bulgarije, waar ze eveneens slecht geïntegreerd zijn - maar dat is natuurlijk Valls probleem niet.

De Roemeense wonderschrijver Mircea Cartarescu schreef eens (ik parafraseer) dat de Roma niet veel valt te verwijten, omdat zij als slaven zijn misbruikt en 'wij' hen daardoor hebben gedwongen om hun oorspronkelijke expertises te vergeten. Alleen de muziek mochten ze behouden. Niet zij zijn de schuldigen en de profiteurs, maar 'wij', de Roemenen, de Nederlanders, de slavenhouders.

Misschien is dat zo en zijn we hen een oplossing verschuldigd. De Franse methode is er in ieder geval geen. Valls is op zijn vingers getikt door de Europese Commissie voor zijn uitspraken jegens de Roma. Frankrijk doet volgens Europa niet genoeg om de zigeuners te laten integreren. Dat is weliswaar correct, maar Roma doen eveneens weinig moeite om te integreren. Bewust, want ze moeten zich aan hun eigen regels en wetten houden. Deze code wordt levend gehouden door de leiders die in weelde leven in buitensporige huizen en miljoenen euro's opstrijken door hun onderdanen - arme mannen, vrouwen, kinderen - door Europa te sturen als dieven of prostituees. Pure uitbuiting. Dit is een probleem dat Europa samen moet oplossen. Er zijn zat intellectuele Roma die de problemen van deze gesloten gemeenschap in kaart willen brengen. De eerste twee stappen zijn voorspelbaar logisch. Laag voor laag moeten de boevenbendes gepeld worden; beginnend bij de zigeunerbazen die zich veilig wanen aan de top. Daarnaast moeten de kinderen naar school. Hun trots en cultuur mogen gekoesterd worden, maar de archaïsche ideeën moeten uit hun systeem. Wij zijn anders, zij zijn anders, elk mens is anders en dus zijn we allemaal hetzelfde.

Nog voordat we in Viareggio waren, stapten we uit en namen de trein terug naar onze woning in Florence, beroofd van onze zin om er een feestelijk stranddagje van te maken. Vanachter het raam kijkend op het station van Empoli tikten we elkaar aan. Buiten stonden het zigeunermeisje, ingekeerd heen en weer huppend, en de puberjongen, die van zijn aandoeningen was genezen en met rechte rug een frisdrankblikje wegschopte. Op het bankje zat een stereotype zigeuner: een uitpuilende buik, versierd met een zwarte hoed, een grote snor en de tijd in massief goud om zijn pols. De chef. De kinderen schoven hem iets toe, de opbrengst, en moesten weer verder.

Ja, er is een Romaprobleem. Het onderkennen van het probleem is niet discriminerend, maar een eerste stap. Na honderden jaren is het tijd om de impasse te doorbreken en met oplossingen te komen. Voor ons, maar vooral voor de hierboven beschreven kinderen die vanaf jonge leeftijd wordt geleerd dat ze in een wereld leven vol met gadjo's. De zigeunercode moet gekraakt worden.

Stefan Popa is schrijver en van half Nederlandse en half Roemeense afkomst. Zijn debuutroman Verdwenen grenzen - waarin de hoofdrol is weggelegd voor een zigeunermeisje - verschijnt begin 2014. Twitter: @SCPopa
pi_132317764
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
pi_132318011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
Het kind kan overal vandaan komen en je moet ook niet verbaasd zijn als ze een gezonde
baby hebben gekidnapt en het kind zelf gehandicapt hebben gemaakt, dit levert meer geld
op bij het bedelen namelijk, mensen zijn eerder geneigd om een zielig gehandicapt kind geld
te geven dan een kind dat er blakend van gezondheid uitziet.

Kidnapping van kinderen door Roma's is verder ook geen ''nieuws'' :N helaas moet
ik er bij zeggen.

http://www.telegraph.co.u(...)them-as-beggars.html

Romanian gipsy gang 'snatched 200 children from homes to use them as beggars'
A gang of Romanian gipsy child-snatchers stole almost 200 poor children from their families and brought them to Britain to pick pockets, a court heard.

The gang has been described as a modern-day version of Fagin's urchins in the Charles Dickens' novel Oliver Twist.

However, the 181 children were beaten and abused, with some even deliberately disfigured to increase their earning potential, as disabled beggars were thought to generate more income.

Those who did not beg were forced to pick pockets, wash car windscreens or shoplift.
The children then had to give every penny of their earnings to the men in control.

Prosecutors said many of the children – taken from some of the most deprived parts of Romania – were even schooled in crime before being trafficked into the UK to work.
Twenty-six men went on trial at Harghita Criminal Court accused of trafficking offences.
pi_132318038
Gered van de ultieme hel... zal waarschijnlijk ook misbruikt zijn. Djeezus wat zijn het toch beesten.

Dit is ook nog een docu over gypsy child thieves.

zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:48:04 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132318253
Dat dit gebeurd weet ik al een aantal jaren (non hipster) en daarom kijk ik die nepmensen dan ook niet aan, voor mij zijn ze er niet als ze voor de super zitten met hun teringaccordion waar ze de hele dag door hetzelfde 3 accoorden tellende slijmnummer op spelen.. of met een nep-daklozen krant uit 1980 oid.

Ook heb ik serieus het voornemen om als ik ooit voel gezakkenrold te worden door zo'n type ik met grof geweld de betreffende tegen de grond beuk en een mooiere neus bezorg.
Denk maar niet dat ik om me heen ga kijken of iemand de politie belt en die weg laat rennen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 19-10-2013 10:50:10 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132318271
Ja, ja, zigeuners stelen je kinderen. :D
Het zal best eens voorkomen, maar laten we nu niet doen of het iets is wat ze standaard doen.

Het is vreemd dat de biologische ouders zich nooit gemeld hebben. Wie weet komt het kind wel uit een of ander arm oost-europees land of Rusland en is ze niet gestolen, maar door haar biologische ouders meegegeven of verkocht.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:50:12 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132318299
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zal best eens voorkomen, maar laten we nu niet doen of het iets is wat ze standaard doen.

Laten we dit eens wel doen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132318304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

Het is vreemd dat de biologische ouders zich nooit gemeld hebben. Wie weet komt het kind wel uit een of ander arm oost-europees land of Rusland en is ze niet gestolen, maar door haar biologische ouders meegegeven of verkocht.
Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...
pi_132318323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Lekker toontje in dit topic zeg. :{w
pi_132318429
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lekker toontje in dit topic zeg. :{w
Ja welk toontje wil je horen dan?
Dit is allemaal oud nieuws hoor, don't shoot the messenger..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:03:03 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132318458
Zijn we weer in 1880 aanbeland?
Zigeuners stelen standaard je kinderen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132318467
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn we weer in 1880 aanbeland?
Zigeuners stelen standaard je kinderen!
Nee, niet standaard, maar het is niet zeldzaam.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:06:52 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_132318494
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_132318536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef manny het volgende:
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
en kan hup zo door naar de basisschool :')
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:13:16 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_132318585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
Dat is maar de vraag. Bij onze basisschool kun je nu niet meer instromen zo laat in het schooljaar, is ook onrustig voor de andere kinderen in de klas, dus die ouders zullen snel wat moeten regelen. Formulieren invullen enzo, nog best een gedoe eigenlijk. Eerst waan je je kind dood, dan blijkt ze vier jaar in een caravan gewoond te hebben, en dan moet je allemaal formulieren invullen om haar op school te krijgen. Pfff. Wat een leven heb je dan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:13:25 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132318586
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Psygische :')

Verder heb je natuurlijk helemaal geen weet in welke omstandigheden dat kind geleefd heeft. Misschien weet ze niet eens beter.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132318620
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Psygische :')

Verder heb je natuurlijk helemaal geen weet in welke omstandigheden dat kind geleefd heeft. Misschien weet ze niet eens beter.
Ze had vast een roze kinderkamertje met barbie popjes dus misschien valt het mee :Y
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:17:38 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132318645
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ze had vast een roze kinderkamertje met barbie popjes dus misschien valt het mee :Y
Is het niet gewoon beter als je je waanbeelden laat wat ze zijn en ze niet als mogelijke waarheid predikt?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:20:27 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132318685
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Nee, niet standaard, maar het is niet zeldzaam.
Waarom reageer je dan zo op een user die ook zegt dat het wel zal voorkomen, maar zeker niet standaard is?

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

pi_132318701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Is het niet gewoon beter als je je waanbeelden laat wat ze zijn en ze niet als mogelijke waarheid predikt?
:') wat lul je nou, ik zeg alleen dat het niet zeldzaam is en ik heb een paar bronnen laten zien.
ik kan er nog wel een paar gaan googelen, maar straks wordt ik nog als racist weggezet dus
ik kijk wel linker uit.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:27:14 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132318768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:') wat lul je nou, ik zeg alleen dat het niet zeldzaam is en ik heb een paar bronnen laten zien.
ik kan er nog wel een paar gaan googelen, maar straks wordt ik nog als racist weggezet dus
ik kijk wel linker uit.
Ik kijk wel linker uit :')

En nee, je bent niet alleen aan het zeggen dat het niet zeldzaam is. Je bent op een belachelijke manier aan het denigreren. Heeft verder weinig met racisme te maken, dus wees niet bang dat je daarvan beticht wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 19-10-2013 10:45:16 ]
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:32:19 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132318828
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ja, dat zal het zijn, ik lees toevallig wat berichtjes.
Persoonlijke ervaringen zullen het niet zijn. Het eerste wat je volgens mij deed was een oud artikel quoten, niet?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:33:15 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132318842
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sjezus, kunnen we weer on topic, ik heb hier geen trek in.
Prima. Maar snap wel dat discussies vooral over verschillende meningen gaan. Daar is niets persoonlijks aan.
pi_132319057
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef manny het volgende:
Die zijn ze nu dus aan het zoeken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132319248
http://www.volkskrant.nl/(...)ontvoerde-baby.dhtml

Het meisje is nu ondergebracht bij een kinderopvangorganisatie. De directeur staat versteld over hoe eenvoudig kinderen als die van henzelf ingeschreven kunnen worden. (mooi punt van discussie)

Er zijn andere kinderen die wel ingeschreven zijn, maar die niet gevonden zijn in het kamp. De man vreest dat er nog meer boven water zal komen wat veel verder gaat dan dit meisje.

Zouden er geen babyfoto's zijn gemaakt door de dieven?

Ik hoop dat het kind een beetje ouderliefde heeft gehad van dit koppel.
.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132319280
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
De politie denkt inderdaad ook aan een meer Noord- of Oost-Europese afkomst.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:42:31 #62
3542 Gia
User under construction
pi_132324007
Misschien zit Maddie ook ergens bij een zigeunerfamilie.
pi_132324111
Griekse belastingfraudeurs kregen levenslang. Wat voor straf zullen deze ontvoerders dan wel niet krijgen..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:02:53 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_132324447
Arme kleine meid...... ik hoop dat haar familie gevonden wordt. :@

quote:
Zat ik ook aan te denken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_132324479
Er zijn natuurlijk eenvoudiger methoden om aan blonde kinderen te komen dan alleen stelen. Denk bijvoorbeeld aan meisjes die via loverboys in de prostitutie terecht gekomen zijn en zwanger worden.

Grote kans dat ze nooit de ouders vinden. De database met verdwenen baby's uit 2009 lijkt me zo uitgeplozen toch.
.
pi_132324522
Die ouders weten toch waar ze dat kind gejat hebben? Zet die maar flink de duimschroeven aan om ze dat te laten vertellen dan.
pi_132324553
Verbiedt de zigeneurschnitzel !! das ook racistisch :( VN doe er eens wat aan !
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:08:09 #68
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132324565
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef Nemephis het volgende:
Die ouders weten toch waar ze dat kind gejat hebben? Zet die maar flink de duimschroeven aan om ze dat te laten vertellen dan.
Ik denk dat een goed getrainde ervaren ondervrager al veel naar boven zou kunnen halen, die kan ze al door zijn praattechnieken onder druk zetten, maar agenten komen op dat vlak tekort. Dus zou eigenlijk wel moeten gebeuren.
pi_132324606
Ja wellicht spreken ze geen grieks en hebben ze het kind ook maar gekregen om op te laten groeien tot een goede bedelaar.
.
pi_132324720
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Fer het volgende:
Ja wellicht spreken ze geen grieks en hebben ze het kind ook maar gekregen om op te laten groeien tot een goede bedelaar.
Wat moet ik me voorstellen bij een "goede bedelaar"?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_132324802
Waar hebben die mensen geld voor nodig, ze dragen toch niks af. Voor hun pipowagen of om een nieuwe viool te kunnen kopen om zeikliederen op te spelen?
-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:19:57 #72
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132324859
Gejat, dikke kans dat de ouders het kind niet wilden en verkocht hebben aan deze lui. Dat gebeurt zo vaak eveneens als Griekenland het land van uitstek is voor illegale adoptie...
The Art Of Lying
pi_132324976
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij een "goede bedelaar"?
Zoiets?

http://www.bbc.co.uk/pano(...)_9618000/9618038.stm

One little girl we followed, who we called "Alice", looked to be no more than four-years-old, yet she was experienced in begging; by turns, innocent, desperate, persistent, wheedling.
The little girl, wearing a white headscarf, used a telephone box as a toilet and scavenged for food from McDonalds as she begged in all weathers.
One restaurant owner in the area said that some child beggars make £500 a day. For her part, Alice handed every last penny to a minder, a young woman who looked to be in her late teens or early 20s.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:24:49 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132324987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef yulian het volgende:
Gejat, dikke kans dat de ouders het kind niet wilden en verkocht hebben aan deze lui. Dat gebeurt zo vaak eveneens als Griekenland het land van uitstek is voor illegale adoptie...
Ja, met zo'n blond kind?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:27:15 #75
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132325053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, met zo'n blond kind?
Ja hoor, zulke kinderen zijn gewild :@

Blond haar witte huidskleur denk zelf meer dat dit kind echt niet zou worden gebruikt als bedelaarster..
The Art Of Lying
pi_132325220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef yulian het volgende:
Hoezo is Griekenland het land bij uitstek voor illegale adoptie?
Heb je een linkje?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:50:44 #77
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132325613
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoezo is Griekenland het land bij uitstek voor illegale adoptie?
Heb je een linkje?
Door de ligging en de makkelijke verbinding met Oost Europa... En sociaal geaccepteerd in Griekenland zelfs. Ik heb meer dan genoeg linkjes,

http://www.thefreelibrary(...)estic...-a0293812541
http://aaf.sagepub.com/content/35/3/60.short
http://digitaljournal.com/article/314698
The Art Of Lying
pi_132325826
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:50 schreef yulian het volgende:

[..]

Door de ligging en de makkelijke verbinding met Oost Europa... En sociaal geaccepteerd in Griekenland zelfs. Ik heb meer dan genoeg linkjes,

http://www.thefreelibrary(...)estic...-a0293812541
http://aaf.sagepub.com/content/35/3/60.short
http://digitaljournal.com/article/314698
Zulke linkjes kan je van nog tig andere landen vinden, googel op illegal adoption.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:03:55 #79
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132325917
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zulke linkjes kan je van nog tig andere landen vinden, googel op illegal adoption.
Lekker makkelijk dit, zoals al eerder in het topic met jou valt niet eens een discussie te voeren. Maar leef vooral in je droomwereld door ^O^ :W
The Art Of Lying
pi_132326034
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:03 schreef yulian het volgende:

[..]

Lekker makkelijk dit, zoals al eerder in het topic met jou valt niet eens een discussie te voeren. Maar leef vooral in je droomwereld door ^O^ :W
Ja hoor je kan best een discussie voeren met mij, maar het lijkt me sterk dat een Grieks echtpaar
een blond kindje met zo;n blanke huid zouden hebben en áls ze die dan zouden hebben het dan
ook nog eens zouden verkopen? Ik denk niet dat het een Grieks kind is namelijk, en als ook niet
dat het kind gestolen zou zijn van een Grieks echtpaar, als er een Grieks echtpaar zou rondlopen
die dit kindje zouden opgeven als vermist zou dat kind immers heel snel worden gevonden.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:13:27 #81
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132326189
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja hoor je kan best een discussie voeren met mij, maar het lijkt me sterk dat een Grieks echtpaar
een blond kindje met zo;n blanke huid zouden hebben en áls ze die dan zouden hebben het dan
ook nog eens zouden verkopen? Ik denk niet dat het een Grieks kind is namelijk, en als ook niet
dat het kind gestolen zou zijn van een Grieks echtpaar, als er een Grieks echtpaar zou rondlopen
die dit kindje zouden opgeven als vermist zou dat kind immers heel snel worden gevonden.
Nee dat kan je dus niet want je leest niet eens de bronnen welke ik je aanreik, en dan kom jezelf met oh zoek maar eens op Google dat is overal zo :')

In Griekenland is het sociaal geaccepteerd om via illegale adoptie een kind te krijgen. Maar nu dat zigeuners het geintje flikken is de wereld te klein voor jou. Hypocriet die je bent :r En leer lezen...
The Art Of Lying
pi_132326240
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:13 schreef yulian het volgende:

[..]

Nee dat kan je dus niet want je leest niet eens de bronnen welke ik je aanreik, en dan kom jezelf met oh zoek maar eens op Google dat is overal zo :')

In Griekenland is het sociaal geaccepteerd om via illegale adoptie een kind te krijgen. Maar nu dat zigeuners het geintje flikken is de wereld te klein voor jou. Hypocriet die je bent :r En leer lezen...
Ik heb je linkjes gelezen hoor, illegale adoptie komt overal voor, dat het sociaal geaccepteerd is
volgens jou, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet niet of je dat nou hypocriet kan noemen,
ik heb daar nog nooit iets over gehoord.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:16:38 #83
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132326281
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik heb je linkjes gelezen hoor, illegale adoptie komt overal voor, dat het sociaal geaccepteerd is
volgens jou, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet niet of je dat nou hypocriet kan noemen,
ik heb daar nog nooit iets over gehoord.
Godsamme flikker voor mij part nu maar een eind op |:(

Met je waanbeelden :')
The Art Of Lying
pi_132326293
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:16 schreef yulian het volgende:

[..]

Godsamme flikker voor mij part nu maar een eind op |:(
ik zou niet weten waarom.
pi_132326473
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:16 schreef yulian het volgende:

[..]

Met je waanbeelden :')

En ik heb geen waanbeelden, ik heb niet gezegd dat dit standaard is, maar ik heb
slechts gezegd dat het ook niet zeldzaam is.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:30:04 #86
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132326648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik zou niet weten waarom.
Omdat je totaal maar dan ook totaal niet eens de bronnen de leest... Dan zelf ook nog aankomt maar dat gebeurt overal... We hebben het nu over Griekenland, waar het sociaal geaccepteerd is om via illegale wijze een adoptie te doen. Veelal omdat het door corruptie en de velen private bureaus zo makkelijk is.Maar dat wil jij om wat en het zal aan mij reet roesten waarom niet horen.

Heel veel Noord-Europese gezinnen die naar Griekenland zijn verhuist als expat om via deze methode een kind te kunnen krijgen hoor je ook niks over. Aangeleverd door Oost-Europese bendes, welke de kinderen hebben gekocht of gestolen.

Een ander deel van de kinderen word weer verkocht als bedelaartjes van zigeuner bendes echter is het zeer uniek dat een blond kind in handen van hun komt, dat past normaal ook niet in het plaatje dus dikke kans dat het kind een onderdeel van een Roma familie was. Een soort van prestige...
The Art Of Lying
pi_132326935
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:30 schreef yulian het volgende:

[..]

Omdat je totaal maar dan ook totaal niet eens de bronnen de leest... Dan zelf ook nog aankomt maar dat gebeurt overal... We hebben het nu over Griekenland, waar het sociaal geaccepteerd is om via illegale wijze een adoptie te doen. Veelal omdat het door corruptie en de velen private bureaus zo makkelijk is.Maar dat wil jij om wat en het zal aan mij reet roesten waarom niet horen.

Heel veel Noord-Europese gezinnen die naar Griekenland zijn verhuist als expat om via deze methode een kind te kunnen krijgen hoor je ook niks over. Aangeleverd door Oost-Europese bendes, welke de kinderen hebben gekocht of gestolen.

Een ander deel van de kinderen word weer verkocht als bedelaartjes van zigeuner bendes echter is het zeer uniek dat een blond kind in handen van hun komt, dat past normaal ook niet in het plaatje dus dikke kans dat het kind een onderdeel van een Roma familie was. Een soort van prestige...
Ja, ik ben niet wereldvreemd ik weet dat er illegale adopties plaatsvinden, overal in de wereld.
Ik weet ook dat die soms worden verkocht, maar dat Griekenland koploper is daar heb ik dus
nog nooit van gehoord, dat is nieuw voor mij. Geen reden voor jou om zo te keer te gaan dacht ik zo.

http://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=95334

[ Bericht 0% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 19-10-2013 16:47:56 ]
pi_132328027
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:04 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Roemenië is ook Oost-Europa, maar waarschijnlijk bedoel je meer richting Tsjechië en Polen.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:24:43 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132328307
quote:

[..]

Ik vind die Maddie echt een afschuwelijk lelijk kind.
The End Times are wild
pi_132328481
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Roemenië is ook Oost-Europa, maar waarschijnlijk bedoel je meer richting Tsjechië en Polen.
Inderdaad meer de landen die (redelijk dicht) rond de Oostzee liggen. Ergens tussen Tsjechië/Slowakije en Noorwegen in (inclusief de Baltische staten), grofweg.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:39:57 #91
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132400643
quote:
Roma Griekenland: meisje was ons toevertrouwd

Het blonde meisje dat vorige week in een Romakamp bij Farsala in Griekenland is gevonden, was door haar biologische moeder aan de Romafamilie toevertrouwd. Dat verklaarde het Romapaar dat zich voordeed als de ouders, maandag tegenover een rechtbank.

Haar biologische moeder zou Maria, zoals ze wordt genoemd, als baby hebben afgegeven, omdat ze niet meer voor haar kon zorgen. Het Roma-koppel gaf toe dat de adoptie niet legaal was.

De Griekse politie probeert de identiteit te achterhalen van het meisje. DNA-tests bevestigden dat ze geen familie is van het Romastel. De autoriteiten vrezen dat het meisje het slachtoffer is geweest van een ontvoering of kinderhandel en dat ze mogelijk uit Noord- of Oost-Europa komt.

Maria, ook wel de 'blonde engel' genoemd, werd gevonden toen de politie een inval deed bij het Romakamp. De politie zocht aanvankelijk naar drugs en wapens, en vond die ook. Daarnaast nam ze gestolen creditcards en kettingzagen in beslag. Het Romapaar dat zich voordeed als de ouders, werd gearresteerd.

Het meisje was volgens de politie vies en bang toen ze haar vonden. Vermoed wordt dat ze tussen de 5 en 6 jaar oud is.
pi_132400748
quote:
Het blonde meisje dat vorige week in een Romakamp bij Farsala in Griekenland is gevonden, was door haar biologische moeder aan de Romafamilie toevertrouwd.
Lekkere moeder zou dat zijn dan. De kans dat er geen betere pleegouders voorhanden waren is in dit geval natuurlijk zo goed als nihil. Erg geloofwaardig klinkt het dan ook niet. :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:45:27 #93
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132400865
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Lekkere moeder zou dat zijn dan. De kans dat er geen betere pleegouders voorhanden waren is in dit geval natuurlijk zo goed als nihil. Erg geloofwaardig klinkt het dan ook niet. :')
Ik las vandaag dat het meisje werd ingezet om te dansen en zodien geld in te zamelen. Zie link voor video waarin het kind danst. Nou ja, dansen. Kleine bewegingen, maar goed.

Little Maria dance cash
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:53:42 #94
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132401168
Haar afkomst wordt geacht Oost-Europees of Noord-Europees te zijn. Als die Roma de waarheid spreken, denk ik zelf Oost-Europees, gezien de armoedige staat van dat deel van het continent. Scandinaviërs zie ik hun kinderen niet zo maar afgeven aan vreemde mensen.
pi_132401378
zulke kinderen (lichte ogen huid en haar) zijn tonnen geld waard
pi_132403696
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Jellereppe het volgende:
Haar afkomst wordt geacht Oost-Europees of Noord-Europees te zijn. Als die Roma de waarheid spreken, denk ik zelf Oost-Europees, gezien de armoedige staat van dat deel van het continent. Scandinaviërs zie ik hun kinderen niet zo maar afgeven aan vreemde mensen.
Belangrijker is wel het feit dat er gewoon veel meer zigeuners voorkomen in Oost-Europa dan in Scandinavië. Je komt er dan veel sneller mee in aanraking, gewild maar ook vooral ongewild.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_132423923
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zoiets?

http://www.bbc.co.uk/pano(...)_9618000/9618038.stm

[ afbeelding ]

One little girl we followed, who we called "Alice", looked to be no more than four-years-old, yet she was experienced in begging; by turns, innocent, desperate, persistent, wheedling.
The little girl, wearing a white headscarf, used a telephone box as a toilet and scavenged for food from McDonalds as she begged in all weathers.
One restaurant owner in the area said that some child beggars make £500 a day. For her part, Alice handed every last penny to a minder, a young woman who looked to be in her late teens or early 20s.
Paar keer dat soort kinderen in actie gezien. Het maakt niet uit wat je doet. Als je geld geeft (wat ik nooit zal doen) dan gaat het naar een dikke crimineel in een kapitale villa en indirect hou je dan het systeem in stand. Als niemand wat geeft slaat diezelfde dikke zigeuner dat kind verrot omdat hij niet aan zijn dagquotum is gekomen.
Get it and Bet it
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:38:46 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132423957
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:39 schreef Jellereppe het volgende:

Maria, ook wel de 'blonde engel' genoemd,

Puhlease ...
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:04:34 #99
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_132424569
Dat ze standaard kinderen stelen lijkt me een verregaande conclusie, maar dat er iets grondig mis is met de Roma-cultuur is in ieder geval een zwaar understatement.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:00:24 #100
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_132427538
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kan de afkomst van dat kind niet plaatsen. Heeft ook niet bepaald de gelaatsuitdrukkingen/kenmerken van een Nederlands, Duits of Belgisch kind, zoveel is zeker.
ze heeft een pools/russisch uiterlijk imo
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')