quote:Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.
De Griekse politie doorzocht het huis van het Romakoppel in het plaatsje Farsala. Daar viel hun oog op een meisje dat met haar lichte huid, blonde haren en groene ogen niet erg op haar familieleden leek. Toen de politie het stel ondervroeg, bleek al snel dat het kind niet van deze mensen kon zijn. Zij gaven telkens andere antwoorden op vragen hoe ze aan haar kwamen. Uit een DNA-test bleek tenslotte ook dat zij niet verwant waren.
Volgens een statement van de Griekse politie heeft het koppel het meisje in 2009 ontvoerd. Haar biologische ouders zijn nog niet gevonden. Daarom zijn nu foto's vrijgegeven, in de hoop dat ouders en dochter herenigd kunnen worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)ers_stelen_baby.html
Misschien ligt het aan de biertjes maar hoe zijn ze zo zeker over die 4 jaarquote:Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.
Als je op de link klikt word je gewoon doorgeleid naar het politiebericht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man
Net zoals dat Japanners Koreanen opeten ofzo
geloof er geen zak van
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.ekathimerini.c(...)_1_18/10/2013_523815
Ook in Griekenland dus onbeperkt frauderen met de kinderbijslag!quote:However, police believe the Roma couple were involved in child trafficking. The woman registered two separate addresses, held two identification cards and had claimed to be the mother of 10 children, six of whom were purportedly born between 1993 and 1995.
Zesling?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef YazooW het volgende:
6 kinderen tussen 1993 en 1995...
Maarja, fraude dus. Ook maar levenslang doen dan? NWS / Levenslang voor Griekse fraudeurs
En je auto, kind, vrouw, tuinhek......quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
Nee die had een uitgelopen pupil.quote:
Die is al negen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
Meer Roemeens die kant op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef yulian het volgende:
Echt Grieks ziet het kind der ook weer niet uit.
Zou het misschien Madeleine uit Engeland kunnen zijn? Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De reden voor zigeuners om kinderen stelen is vaak ze later te misbruiken bij de bedelarij. Zo'n lief blond kindje levert vaak meer op dan een zigeunerkind. Helemaal wanneer het mismaakt is omdat het een armpje of een beentje mist. Wat er later met die kinderen gebeurt wil ik liever niet weten.
Zo te zien een kind uit Duitsland, Nederland of België.
Is hier al genoemd,Maddie is veel mooierquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zou het misschien Madeleine uit Engeland kunnen zijn? Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws?
Nou, nee! Ze is mooier naar West-Europese maatstaven, maar dat is subjectief. Dit kind is veel te jong om McCann te kunnen zijn. Ziet er ook niet uit als een Brits kind, dus nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef vronie het volgende:
Is hier al genoemd,Maddie is veel mooier
je bent zelf veel mooierquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Meer Noorwegen die kant op vind ik eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:56 schreef vronie het volgende:
[..]
Meer Roemeens die kant op.
Ik hoop echt dat haar ouders ,worden gevonden
OEPS! Ik lees het net.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef vronie het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef vronie het volgende:
Het blijft gissen.,ik hoop dat dit meisje.
Haar ouders weer zal vinden
Apart gebruik van leestekens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef vronie het volgende:
Het blijft gissen.,ik hoop dat dit meisje.
Haar ouders weer zal vinden
Het is net een haiku nuquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man
Net zoals dat Japanners Koreanen opeten ofzo
geloof er geen zak van
Het kind kan overal vandaan komen en je moet ook niet verbaasd zijn als ze een gezondequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
Laten we dit eens wel doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, zigeuners stelen je kinderen.![]()
Het zal best eens voorkomen, maar laten we nu niet doen of het iets is wat ze standaard doen.
Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, zigeuners stelen je kinderen.![]()
Het zal best eens voorkomen, maar laten we nu niet doen of het iets is wat ze standaard doen.
Het is vreemd dat de biologische ouders zich nooit gemeld hebben. Wie weet komt het kind wel uit een of ander arm oost-europees land of Rusland en is ze niet gestolen, maar door haar biologische ouders meegegeven of verkocht.
Lekker toontje in dit topic zeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...
Ja welk toontje wil je horen dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker toontje in dit topic zeg.
Nee, niet standaard, maar het is niet zeldzaam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn we weer in 1880 aanbeland?
Zigeuners stelen standaard je kinderen!
Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef manny het volgende:
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
Dat is maar de vraag. Bij onze basisschool kun je nu niet meer instromen zo laat in het schooljaar, is ook onrustig voor de andere kinderen in de klas, dus die ouders zullen snel wat moeten regelen. Formulieren invullen enzo, nog best een gedoe eigenlijk. Eerst waan je je kind dood, dan blijkt ze vier jaar in een caravan gewoond te hebben, en dan moet je allemaal formulieren invullen om haar op school te krijgen. Pfff. Wat een leven heb je dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
en kan hup zo door naar de basisschool
Psygischequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
en kan hup zo door naar de basisschool
Ze had vast een roze kinderkamertje met barbie popjes dus misschien valt het meequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Psygische
Verder heb je natuurlijk helemaal geen weet in welke omstandigheden dat kind geleefd heeft. Misschien weet ze niet eens beter.
Is het niet gewoon beter als je je waanbeelden laat wat ze zijn en ze niet als mogelijke waarheid predikt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze had vast een roze kinderkamertje met barbie popjes dus misschien valt het mee
Waarom reageer je dan zo op een user die ook zegt dat het wel zal voorkomen, maar zeker niet standaard is?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, niet standaard, maar het is niet zeldzaam.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het niet gewoon beter als je je waanbeelden laat wat ze zijn en ze niet als mogelijke waarheid predikt?
Ik kijk wel linker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat lul je nou, ik zeg alleen dat het niet zeldzaam is en ik heb een paar bronnen laten zien.
ik kan er nog wel een paar gaan googelen, maar straks wordt ik nog als racist weggezet dus
ik kijk wel linker uit.
Persoonlijke ervaringen zullen het niet zijn. Het eerste wat je volgens mij deed was een oud artikel quoten, niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn, ik lees toevallig wat berichtjes.
Prima. Maar snap wel dat discussies vooral over verschillende meningen gaan. Daar is niets persoonlijks aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sjezus, kunnen we weer on topic, ik heb hier geen trek in.
Die zijn ze nu dus aan het zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef manny het volgende:
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
De politie denkt inderdaad ook aan een meer Noord- of Oost-Europese afkomst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
Zat ik ook aan te denken.quote:De politie denkt inderdaad ook aan een meer Noord- of Oost-Europese afkomst.
Ik denk dat een goed getrainde ervaren ondervrager al veel naar boven zou kunnen halen, die kan ze al door zijn praattechnieken onder druk zetten, maar agenten komen op dat vlak tekort. Dus zou eigenlijk wel moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef Nemephis het volgende:
Die ouders weten toch waar ze dat kind gejat hebben? Zet die maar flink de duimschroeven aan om ze dat te laten vertellen dan.
Wat moet ik me voorstellen bij een "goede bedelaar"?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Fer het volgende:
Ja wellicht spreken ze geen grieks en hebben ze het kind ook maar gekregen om op te laten groeien tot een goede bedelaar.
Zoiets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een "goede bedelaar"?
Ja, met zo'n blond kind?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef yulian het volgende:
Gejat, dikke kans dat de ouders het kind niet wilden en verkocht hebben aan deze lui. Dat gebeurt zo vaak eveneens als Griekenland het land van uitstek is voor illegale adoptie...
Ja hoor, zulke kinderen zijn gewildquote:
Hoezo is Griekenland het land bij uitstek voor illegale adoptie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef yulian het volgende:
Gejat, dikke kans dat de ouders het kind niet wilden en verkocht hebben aan deze lui. Dat gebeurt zo vaak eveneens als Griekenland het land van uitstek is voor illegale adoptie...
Door de ligging en de makkelijke verbinding met Oost Europa... En sociaal geaccepteerd in Griekenland zelfs. Ik heb meer dan genoeg linkjes,quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo is Griekenland het land bij uitstek voor illegale adoptie?
Heb je een linkje?
Zulke linkjes kan je van nog tig andere landen vinden, googel op illegal adoption.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:50 schreef yulian het volgende:
[..]
Door de ligging en de makkelijke verbinding met Oost Europa... En sociaal geaccepteerd in Griekenland zelfs. Ik heb meer dan genoeg linkjes,
http://www.thefreelibrary(...)estic...-a0293812541
http://aaf.sagepub.com/content/35/3/60.short
http://digitaljournal.com/article/314698
Lekker makkelijk dit, zoals al eerder in het topic met jou valt niet eens een discussie te voeren. Maar leef vooral in je droomwereld doorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zulke linkjes kan je van nog tig andere landen vinden, googel op illegal adoption.
Ja hoor je kan best een discussie voeren met mij, maar het lijkt me sterk dat een Grieks echtpaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:03 schreef yulian het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dit, zoals al eerder in het topic met jou valt niet eens een discussie te voeren. Maar leef vooral in je droomwereld door![]()
Nee dat kan je dus niet want je leest niet eens de bronnen welke ik je aanreik, en dan kom jezelf met oh zoek maar eens op Google dat is overal zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hoor je kan best een discussie voeren met mij, maar het lijkt me sterk dat een Grieks echtpaar
een blond kindje met zo;n blanke huid zouden hebben en áls ze die dan zouden hebben het dan
ook nog eens zouden verkopen? Ik denk niet dat het een Grieks kind is namelijk, en als ook niet
dat het kind gestolen zou zijn van een Grieks echtpaar, als er een Grieks echtpaar zou rondlopen
die dit kindje zouden opgeven als vermist zou dat kind immers heel snel worden gevonden.
Ik heb je linkjes gelezen hoor, illegale adoptie komt overal voor, dat het sociaal geaccepteerd isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:13 schreef yulian het volgende:
[..]
Nee dat kan je dus niet want je leest niet eens de bronnen welke ik je aanreik, en dan kom jezelf met oh zoek maar eens op Google dat is overal zo![]()
In Griekenland is het sociaal geaccepteerd om via illegale adoptie een kind te krijgen. Maar nu dat zigeuners het geintje flikken is de wereld te klein voor jou. Hypocriet die je bentEn leer lezen...
Godsamme flikker voor mij part nu maar een eind opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb je linkjes gelezen hoor, illegale adoptie komt overal voor, dat het sociaal geaccepteerd is
volgens jou, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet niet of je dat nou hypocriet kan noemen,
ik heb daar nog nooit iets over gehoord.
ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:16 schreef yulian het volgende:
[..]
Godsamme flikker voor mij part nu maar een eind op
En ik heb geen waanbeelden, ik heb niet gezegd dat dit standaard is, maar ik hebquote:
Omdat je totaal maar dan ook totaal niet eens de bronnen de leest... Dan zelf ook nog aankomt maar dat gebeurt overal... We hebben het nu over Griekenland, waar het sociaal geaccepteerd is om via illegale wijze een adoptie te doen. Veelal omdat het door corruptie en de velen private bureaus zo makkelijk is.Maar dat wil jij om wat en het zal aan mij reet roesten waarom niet horen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom.
Ja, ik ben niet wereldvreemd ik weet dat er illegale adopties plaatsvinden, overal in de wereld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:30 schreef yulian het volgende:
[..]
Omdat je totaal maar dan ook totaal niet eens de bronnen de leest... Dan zelf ook nog aankomt maar dat gebeurt overal... We hebben het nu over Griekenland, waar het sociaal geaccepteerd is om via illegale wijze een adoptie te doen. Veelal omdat het door corruptie en de velen private bureaus zo makkelijk is.Maar dat wil jij om wat en het zal aan mij reet roesten waarom niet horen.
Heel veel Noord-Europese gezinnen die naar Griekenland zijn verhuist als expat om via deze methode een kind te kunnen krijgen hoor je ook niks over. Aangeleverd door Oost-Europese bendes, welke de kinderen hebben gekocht of gestolen.
Een ander deel van de kinderen word weer verkocht als bedelaartjes van zigeuner bendes echter is het zeer uniek dat een blond kind in handen van hun komt, dat past normaal ook niet in het plaatje dus dikke kans dat het kind een onderdeel van een Roma familie was. Een soort van prestige...
Roemenië is ook Oost-Europa, maar waarschijnlijk bedoel je meer richting Tsjechië en Polen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De politie denkt inderdaad ook aan een meer Noord- of Oost-Europese afkomst.
Ik vind die Maddie echt een afschuwelijk lelijk kind.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Inderdaad meer de landen die (redelijk dicht) rond de Oostzee liggen. Ergens tussen Tsjechië/Slowakije en Noorwegen in (inclusief de Baltische staten), grofweg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Roemenië is ook Oost-Europa, maar waarschijnlijk bedoel je meer richting Tsjechië en Polen.
quote:Roma Griekenland: meisje was ons toevertrouwd
Het blonde meisje dat vorige week in een Romakamp bij Farsala in Griekenland is gevonden, was door haar biologische moeder aan de Romafamilie toevertrouwd. Dat verklaarde het Romapaar dat zich voordeed als de ouders, maandag tegenover een rechtbank.
Haar biologische moeder zou Maria, zoals ze wordt genoemd, als baby hebben afgegeven, omdat ze niet meer voor haar kon zorgen. Het Roma-koppel gaf toe dat de adoptie niet legaal was.
De Griekse politie probeert de identiteit te achterhalen van het meisje. DNA-tests bevestigden dat ze geen familie is van het Romastel. De autoriteiten vrezen dat het meisje het slachtoffer is geweest van een ontvoering of kinderhandel en dat ze mogelijk uit Noord- of Oost-Europa komt.
Maria, ook wel de 'blonde engel' genoemd, werd gevonden toen de politie een inval deed bij het Romakamp. De politie zocht aanvankelijk naar drugs en wapens, en vond die ook. Daarnaast nam ze gestolen creditcards en kettingzagen in beslag. Het Romapaar dat zich voordeed als de ouders, werd gearresteerd.
Het meisje was volgens de politie vies en bang toen ze haar vonden. Vermoed wordt dat ze tussen de 5 en 6 jaar oud is.
Lekkere moeder zou dat zijn dan. De kans dat er geen betere pleegouders voorhanden waren is in dit geval natuurlijk zo goed als nihil. Erg geloofwaardig klinkt het dan ook niet.quote:Het blonde meisje dat vorige week in een Romakamp bij Farsala in Griekenland is gevonden, was door haar biologische moeder aan de Romafamilie toevertrouwd.
Ik las vandaag dat het meisje werd ingezet om te dansen en zodien geld in te zamelen. Zie link voor video waarin het kind danst. Nou ja, dansen. Kleine bewegingen, maar goed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lekkere moeder zou dat zijn dan. De kans dat er geen betere pleegouders voorhanden waren is in dit geval natuurlijk zo goed als nihil. Erg geloofwaardig klinkt het dan ook niet.
Belangrijker is wel het feit dat er gewoon veel meer zigeuners voorkomen in Oost-Europa dan in Scandinavië. Je komt er dan veel sneller mee in aanraking, gewild maar ook vooral ongewild.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Jellereppe het volgende:
Haar afkomst wordt geacht Oost-Europees of Noord-Europees te zijn. Als die Roma de waarheid spreken, denk ik zelf Oost-Europees, gezien de armoedige staat van dat deel van het continent. Scandinaviërs zie ik hun kinderen niet zo maar afgeven aan vreemde mensen.
Paar keer dat soort kinderen in actie gezien. Het maakt niet uit wat je doet. Als je geld geeft (wat ik nooit zal doen) dan gaat het naar een dikke crimineel in een kapitale villa en indirect hou je dan het systeem in stand. Als niemand wat geeft slaat diezelfde dikke zigeuner dat kind verrot omdat hij niet aan zijn dagquotum is gekomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.bbc.co.uk/pano(...)_9618000/9618038.stm
[ afbeelding ]
One little girl we followed, who we called "Alice", looked to be no more than four-years-old, yet she was experienced in begging; by turns, innocent, desperate, persistent, wheedling.
The little girl, wearing a white headscarf, used a telephone box as a toilet and scavenged for food from McDonalds as she begged in all weathers.
One restaurant owner in the area said that some child beggars make £500 a day. For her part, Alice handed every last penny to a minder, a young woman who looked to be in her late teens or early 20s.
Puhlease ...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:39 schreef Jellereppe het volgende:
Maria, ook wel de 'blonde engel' genoemd,
ze heeft een pools/russisch uiterlijk imoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:57 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kan de afkomst van dat kind niet plaatsen. Heeft ook niet bepaald de gelaatsuitdrukkingen/kenmerken van een Nederlands, Duits of Belgisch kind, zoveel is zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |