Psygischequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
en kan hup zo door naar de basisschool
Ze had vast een roze kinderkamertje met barbie popjes dus misschien valt het meequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Psygische
Verder heb je natuurlijk helemaal geen weet in welke omstandigheden dat kind geleefd heeft. Misschien weet ze niet eens beter.
Is het niet gewoon beter als je je waanbeelden laat wat ze zijn en ze niet als mogelijke waarheid predikt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze had vast een roze kinderkamertje met barbie popjes dus misschien valt het mee
Waarom reageer je dan zo op een user die ook zegt dat het wel zal voorkomen, maar zeker niet standaard is?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, niet standaard, maar het is niet zeldzaam.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het niet gewoon beter als je je waanbeelden laat wat ze zijn en ze niet als mogelijke waarheid predikt?
Ik kijk wel linker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat lul je nou, ik zeg alleen dat het niet zeldzaam is en ik heb een paar bronnen laten zien.
ik kan er nog wel een paar gaan googelen, maar straks wordt ik nog als racist weggezet dus
ik kijk wel linker uit.
Persoonlijke ervaringen zullen het niet zijn. Het eerste wat je volgens mij deed was een oud artikel quoten, niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn, ik lees toevallig wat berichtjes.
Prima. Maar snap wel dat discussies vooral over verschillende meningen gaan. Daar is niets persoonlijks aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sjezus, kunnen we weer on topic, ik heb hier geen trek in.
Die zijn ze nu dus aan het zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef manny het volgende:
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
De politie denkt inderdaad ook aan een meer Noord- of Oost-Europese afkomst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
Zat ik ook aan te denken.quote:De politie denkt inderdaad ook aan een meer Noord- of Oost-Europese afkomst.
Ik denk dat een goed getrainde ervaren ondervrager al veel naar boven zou kunnen halen, die kan ze al door zijn praattechnieken onder druk zetten, maar agenten komen op dat vlak tekort. Dus zou eigenlijk wel moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef Nemephis het volgende:
Die ouders weten toch waar ze dat kind gejat hebben? Zet die maar flink de duimschroeven aan om ze dat te laten vertellen dan.
Wat moet ik me voorstellen bij een "goede bedelaar"?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Fer het volgende:
Ja wellicht spreken ze geen grieks en hebben ze het kind ook maar gekregen om op te laten groeien tot een goede bedelaar.
Zoiets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een "goede bedelaar"?
Ja, met zo'n blond kind?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef yulian het volgende:
Gejat, dikke kans dat de ouders het kind niet wilden en verkocht hebben aan deze lui. Dat gebeurt zo vaak eveneens als Griekenland het land van uitstek is voor illegale adoptie...
Ja hoor, zulke kinderen zijn gewildquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |