abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:33:04 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132311510
quote:
Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.

De Griekse politie doorzocht het huis van het Romakoppel in het plaatsje Farsala. Daar viel hun oog op een meisje dat met haar lichte huid, blonde haren en groene ogen niet erg op haar familieleden leek. Toen de politie het stel ondervroeg, bleek al snel dat het kind niet van deze mensen kon zijn. Zij gaven telkens andere antwoorden op vragen hoe ze aan haar kwamen. Uit een DNA-test bleek tenslotte ook dat zij niet verwant waren.

Volgens een statement van de Griekse politie heeft het koppel het meisje in 2009 ontvoerd. Haar biologische ouders zijn nog niet gevonden. Daarom zijn nu foto's vrijgegeven, in de hoop dat ouders en dochter herenigd kunnen worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)ers_stelen_baby.html

De reden voor zigeuners om kinderen stelen is vaak ze later te misbruiken bij de bedelarij. Zo'n lief blond kindje levert vaak meer op dan een zigeunerkind. Helemaal wanneer het mismaakt is omdat het een armpje of een beentje mist. Wat er later met die kinderen gebeurt wil ik liever niet weten.

Zo te zien een kind uit Duitsland, Nederland of België.
The End Times are wild
pi_132311551
foto werkt niet
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_132311582
Ik heb toch liever gewoon een Iphone
pi_132311660
Ik zou als ouder zijnde zeggen: "Nee, dat kan mijn kind niet zijn hoor."
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_132311665
quote:
Een meisje dat als baby door zigeuners werd ontvoerd, is na vier jaar weer teruggevonden.
Misschien ligt het aan de biertjes maar hoe zijn ze zo zeker over die 4 jaar :? En als ze dat weten lijkt het me niet heel lastig om de ouders terug te vinden, ervanuitgaand dat die precies 4 jaar geleden aangifte hebben gedaan (en dat daar drama over was)?
Conscience do cost.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:38:49 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_132311687
Maddie?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_132311947
Dit is een mythe man

Net zoals dat Japanners Koreanen opeten ofzo

geloof er geen zak van
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:45:36 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132311989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man

geloof er geen zak van
Als je op de link klikt word je gewoon doorgeleid naar het politiebericht.
The End Times are wild
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:49:31 #9
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132312159
Mismaakte kinderen, die hebben ze toch zelf wel met al dat inteelt daar......
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:49:39 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132312167
Shocking :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:51:02 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132312241
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:56:40 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_132312464
quote:
quote:
However, police believe the Roma couple were involved in child trafficking. The woman registered two separate addresses, held two identification cards and had claimed to be the mother of 10 children, six of whom were purportedly born between 1993 and 1995.
Ook in Griekenland dus onbeperkt frauderen met de kinderbijslag!
The End Times are wild
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:00:35 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_132312586
6 kinderen tussen 1993 en 1995...

:P

Maarja, fraude dus. Ook maar levenslang doen dan? NWS / Levenslang voor Griekse fraudeurs
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:03:05 #15
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132312665
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef YazooW het volgende:
6 kinderen tussen 1993 en 1995...

:P

Maarja, fraude dus. Ook maar levenslang doen dan? NWS / Levenslang voor Griekse fraudeurs
Zesling?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:04:28 #16
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_132312716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Zesling?
Gypsy Octomom.
Leuke nieuwe serie voor op TLC :P
pi_132312750
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:16:06 #18
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132313065
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
Zigeuners echt een ramp, laatst kreeg ik een SMS dat er zigeuners in town waren, snel mijn paard binnen gezet!
En je auto, kind, vrouw, tuinhek......
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:24:04 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132313346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef MichaelScott het volgende:
Maddie?
Nee die had een uitgelopen pupil.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_132313545
Dat kind is in elk geval gered uit dat hol.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132313578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef MichaelScott het volgende:
Maddie?
Die is al negen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:22:03 #22
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132315079
Echt Grieks ziet het kind der ook weer niet uit.
The Art Of Lying
pi_132315307
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef raptorix het volgende:
:D
pi_132315844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef yulian het volgende:
Echt Grieks ziet het kind der ook weer niet uit.
Meer Roemeens die kant op.
Ik hoop echt dat haar ouders ,worden gevonden
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:57:36 #25
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132315866
Ik kan de afkomst van dat kind niet plaatsen. Heeft ook niet bepaald de gelaatsuitdrukkingen/kenmerken van een Nederlands, Duits of Belgisch kind, zoveel is zeker.
pi_132315884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De reden voor zigeuners om kinderen stelen is vaak ze later te misbruiken bij de bedelarij. Zo'n lief blond kindje levert vaak meer op dan een zigeunerkind. Helemaal wanneer het mismaakt is omdat het een armpje of een beentje mist. Wat er later met die kinderen gebeurt wil ik liever niet weten.

Zo te zien een kind uit Duitsland, Nederland of België.
Zou het misschien Madeleine uit Engeland kunnen zijn? Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws?
pi_132315914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:58 schreef polderturk het volgende:

[..]

Zou het misschien Madeleine uit Engeland kunnen zijn? Dat was toch een tijdje geleden in het nieuws?
Is hier al genoemd,Maddie is veel mooier
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:01:08 #28
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132315938
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef vronie het volgende:
Nou, nee! Ze is mooier naar West-Europese maatstaven, maar dat is subjectief. Dit kind is veel te jong om McCann te kunnen zijn. Ziet er ook niet uit als een Brits kind, dus nee.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:02:44 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132315972
quote:

[..]

je bent zelf veel mooier :(
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:03:31 #30
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_132315987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:56 schreef vronie het volgende:

[..]

Meer Roemeens die kant op.
Ik hoop echt dat haar ouders ,worden gevonden
Meer Noorwegen die kant op vind ik eerlijk gezegd :)
The Art Of Lying
pi_132316039
quote:

[..]

OEPS! Ik lees het net.
pi_132316074
Het blijft gissen.,ik hoop dat dit meisje.
Haar ouders weer zal vinden
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:10:36 #33
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132316119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef vronie het volgende:
wtf
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:29:23 #34
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_132316329
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef vronie het volgende:
Apart gebruik van leestekens. _O_
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_132316356
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Apart gebruik van leestekens. _O_
Het is net een haiku nu :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132317540
OPINIE - Stefan Popa 28-9-13 - 19:23
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
Dit is een mythe man

geloof er geen zak van

http://m.volkskrant.nl/vk(...)ekraakt-worden.dhtml

Na honderden jaren is het tijd om de impasse te doorbreken en met oplossingen te komen voor het Romaprobleem, betoogt de Nederlands-Roemeense schrijver Stefan Popa.
De trein bolderde ergens tussen de Toscaanse hoofdstad Florence en de badplaats Viareggio toen er een vunzig zigeunermeisje de wagon binnenstapte. Het was een iel meisje van een jaar of zes. Ze deelde gerafelde kaartjes uit waarop geschreven stond dat haar ouders geen werk konden vinden, dat ze werden gediscrimineerd, et cetera. Het betoog werd afgesloten met een bijna smekend adagium: niet alle Roma zijn slecht. 'Dat is zo', zei ik tegen mijn geliefde. Mijn vriendin pakte haar portemonnee uit haar strandtas en gaf een euro.

Stigmatisering en discriminatie zijn de zigeuner niet onbekend. De discussie over deze groep mensen werkt als het getijde: soms is het eb, soms vloed. De laatste weken is het hoogtij. Dina Siegel, hoogleraar in criminologie aan de Universiteit Utrecht, deed onderzoek naar bendes uit Centraal- en Zuidoost-Europa. In Pauw en Witteman verklaarde de professor dat zakkenrollers, bedelaars en winkeldieven vooral uit Roma bestaan. Ze durfde duidelijke cijfers te noemen: 80 procent.

Daarna zei Siegel dat haar collega's vermoeden dat haar schatting zelfs aan de lage kant is. De voorzichtigheid waarmee ze haar uitspraken doet is tekenend. Het Romaprobleem ligt gevoelig. Maar de discussie die Siegel met haar onderzoek aanzwengelt is ontzettend belangrijk.

Heilige Graal
Al sinds de Roma honderden jaren geleden vanuit India naar Europa trokken, worden ze uitgemaakt voor dieven, parasieten en wat al niet meer. Het meest waardevolle dat ze meenamen en waarvoor ze hebben gezorgd alsof het de Heilige Graal zelf was, was hun systeem. Een code als het ware, compleet met een eigen wet die de wetten uit van 'nieuwe land' buitenspel zetten. Elke niet-zigeuner is een vreemdeling, een gadjo.

Roma volgen hun eigen wet. Hierdoor werden ze buitengesloten en daardoor sloten ze zichzelf buiten - of is het toch andersom? Nog steeds leven veel Roma in onvoorstelbare armoede in corrupte landen als Hongarije, Roemenië en Bulgarije die deze minderheid liever kwijt zijn dan rijk. En dus komen ze naar Nederland. Sterker nog, ze zijn hier al - sorry minister Opstelten. Er bestaat geen Verdrag van Schengen in de wet van de Roma. Het IJzeren Gordijn dat de grootste groep Roma in het oosten van Europa hield is gevallen en bijkans vergeten. De Roma trekken naar een beter leven. Ze zijn weer zigeuners geworden.

Nog geen vijf minuten nadat het zigeunermeisje onze wagon uithuppelde, kwam er een andere Roma binnen. Een puberjongen, overduidelijk gehandicapt. Hij droeg een bochel onder zijn shirt en sleepte met zijn voet. Hij boog zich over de treinbanken, drukte een kartonnen bord onder de neus van de passagiers en wees erop met zijn kin. De jongen had honger, wat hij benadrukte door onverstaanbaar te mompelen. Dit deed hij ook bij ons. Zo bleef hij staan knikken, totdat het bijzonder ongemakkelijk werd. De trein stopte bij een stationnetje. Toen liet de jongen ons opgelucht achter en stapte uit. En met hem de portemonnee van mijn vriendin, die bovenin de strandtas had gezeten, toen hij deze vanonder het kartonnen bord uit de tas grabbelde.

Roma uitzetten
De Franse minister van Binnenlandse zaken Manuel Valls zei kortgeleden dat Roma zich weinig succesvol hebben geïntegreerd in Frankrijk en moeten worden uitgezet naar Roemenië en Bulgarije, waar ze eveneens slecht geïntegreerd zijn - maar dat is natuurlijk Valls probleem niet.

De Roemeense wonderschrijver Mircea Cartarescu schreef eens (ik parafraseer) dat de Roma niet veel valt te verwijten, omdat zij als slaven zijn misbruikt en 'wij' hen daardoor hebben gedwongen om hun oorspronkelijke expertises te vergeten. Alleen de muziek mochten ze behouden. Niet zij zijn de schuldigen en de profiteurs, maar 'wij', de Roemenen, de Nederlanders, de slavenhouders.

Misschien is dat zo en zijn we hen een oplossing verschuldigd. De Franse methode is er in ieder geval geen. Valls is op zijn vingers getikt door de Europese Commissie voor zijn uitspraken jegens de Roma. Frankrijk doet volgens Europa niet genoeg om de zigeuners te laten integreren. Dat is weliswaar correct, maar Roma doen eveneens weinig moeite om te integreren. Bewust, want ze moeten zich aan hun eigen regels en wetten houden. Deze code wordt levend gehouden door de leiders die in weelde leven in buitensporige huizen en miljoenen euro's opstrijken door hun onderdanen - arme mannen, vrouwen, kinderen - door Europa te sturen als dieven of prostituees. Pure uitbuiting. Dit is een probleem dat Europa samen moet oplossen. Er zijn zat intellectuele Roma die de problemen van deze gesloten gemeenschap in kaart willen brengen. De eerste twee stappen zijn voorspelbaar logisch. Laag voor laag moeten de boevenbendes gepeld worden; beginnend bij de zigeunerbazen die zich veilig wanen aan de top. Daarnaast moeten de kinderen naar school. Hun trots en cultuur mogen gekoesterd worden, maar de archaïsche ideeën moeten uit hun systeem. Wij zijn anders, zij zijn anders, elk mens is anders en dus zijn we allemaal hetzelfde.

Nog voordat we in Viareggio waren, stapten we uit en namen de trein terug naar onze woning in Florence, beroofd van onze zin om er een feestelijk stranddagje van te maken. Vanachter het raam kijkend op het station van Empoli tikten we elkaar aan. Buiten stonden het zigeunermeisje, ingekeerd heen en weer huppend, en de puberjongen, die van zijn aandoeningen was genezen en met rechte rug een frisdrankblikje wegschopte. Op het bankje zat een stereotype zigeuner: een uitpuilende buik, versierd met een zwarte hoed, een grote snor en de tijd in massief goud om zijn pols. De chef. De kinderen schoven hem iets toe, de opbrengst, en moesten weer verder.

Ja, er is een Romaprobleem. Het onderkennen van het probleem is niet discriminerend, maar een eerste stap. Na honderden jaren is het tijd om de impasse te doorbreken en met oplossingen te komen. Voor ons, maar vooral voor de hierboven beschreven kinderen die vanaf jonge leeftijd wordt geleerd dat ze in een wereld leven vol met gadjo's. De zigeunercode moet gekraakt worden.

Stefan Popa is schrijver en van half Nederlandse en half Roemeense afkomst. Zijn debuutroman Verdwenen grenzen - waarin de hoofdrol is weggelegd voor een zigeunermeisje - verschijnt begin 2014. Twitter: @SCPopa
pi_132317764
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
pi_132318011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Meisje ziet er niet Roemeens uit, eerder Zweeds of Noors. Of uit Letland,Litouwen zoiets.
Het kind kan overal vandaan komen en je moet ook niet verbaasd zijn als ze een gezonde
baby hebben gekidnapt en het kind zelf gehandicapt hebben gemaakt, dit levert meer geld
op bij het bedelen namelijk, mensen zijn eerder geneigd om een zielig gehandicapt kind geld
te geven dan een kind dat er blakend van gezondheid uitziet.

Kidnapping van kinderen door Roma's is verder ook geen ''nieuws'' :N helaas moet
ik er bij zeggen.

http://www.telegraph.co.u(...)them-as-beggars.html

Romanian gipsy gang 'snatched 200 children from homes to use them as beggars'
A gang of Romanian gipsy child-snatchers stole almost 200 poor children from their families and brought them to Britain to pick pockets, a court heard.

The gang has been described as a modern-day version of Fagin's urchins in the Charles Dickens' novel Oliver Twist.

However, the 181 children were beaten and abused, with some even deliberately disfigured to increase their earning potential, as disabled beggars were thought to generate more income.

Those who did not beg were forced to pick pockets, wash car windscreens or shoplift.
The children then had to give every penny of their earnings to the men in control.

Prosecutors said many of the children – taken from some of the most deprived parts of Romania – were even schooled in crime before being trafficked into the UK to work.
Twenty-six men went on trial at Harghita Criminal Court accused of trafficking offences.
pi_132318038
Gered van de ultieme hel... zal waarschijnlijk ook misbruikt zijn. Djeezus wat zijn het toch beesten.

Dit is ook nog een docu over gypsy child thieves.

zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:48:04 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132318253
Dat dit gebeurd weet ik al een aantal jaren (non hipster) en daarom kijk ik die nepmensen dan ook niet aan, voor mij zijn ze er niet als ze voor de super zitten met hun teringaccordion waar ze de hele dag door hetzelfde 3 accoorden tellende slijmnummer op spelen.. of met een nep-daklozen krant uit 1980 oid.

Ook heb ik serieus het voornemen om als ik ooit voel gezakkenrold te worden door zo'n type ik met grof geweld de betreffende tegen de grond beuk en een mooiere neus bezorg.
Denk maar niet dat ik om me heen ga kijken of iemand de politie belt en die weg laat rennen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 19-10-2013 10:50:10 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132318271
Ja, ja, zigeuners stelen je kinderen. :D
Het zal best eens voorkomen, maar laten we nu niet doen of het iets is wat ze standaard doen.

Het is vreemd dat de biologische ouders zich nooit gemeld hebben. Wie weet komt het kind wel uit een of ander arm oost-europees land of Rusland en is ze niet gestolen, maar door haar biologische ouders meegegeven of verkocht.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:50:12 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132318299
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zal best eens voorkomen, maar laten we nu niet doen of het iets is wat ze standaard doen.

Laten we dit eens wel doen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132318304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

Het is vreemd dat de biologische ouders zich nooit gemeld hebben. Wie weet komt het kind wel uit een of ander arm oost-europees land of Rusland en is ze niet gestolen, maar door haar biologische ouders meegegeven of verkocht.
Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...
pi_132318323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja en misschien bestaat Sinterklaas toch wel. jeweethetniet...
Lekker toontje in dit topic zeg. :{w
pi_132318429
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lekker toontje in dit topic zeg. :{w
Ja welk toontje wil je horen dan?
Dit is allemaal oud nieuws hoor, don't shoot the messenger..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:03:03 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132318458
Zijn we weer in 1880 aanbeland?
Zigeuners stelen standaard je kinderen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132318467
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:03 schreef Copycat het volgende:
Zijn we weer in 1880 aanbeland?
Zigeuners stelen standaard je kinderen!
Nee, niet standaard, maar het is niet zeldzaam.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:06:52 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_132318494
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_132318536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:06 schreef manny het volgende:
Ze ziet er toch kerngezond en gelukkig uit. Hopelijk snel terug naar paps en mams en dan naar school want lijkt me leerplichtig.
Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
en kan hup zo door naar de basisschool :')
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:13:16 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_132318585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, het kind ziet er zeer gelukkig uit, ze zal ook vast geen psygische schade hebben opgelopen
en kan hup zo door naar de basisschool :')
Dat is maar de vraag. Bij onze basisschool kun je nu niet meer instromen zo laat in het schooljaar, is ook onrustig voor de andere kinderen in de klas, dus die ouders zullen snel wat moeten regelen. Formulieren invullen enzo, nog best een gedoe eigenlijk. Eerst waan je je kind dood, dan blijkt ze vier jaar in een caravan gewoond te hebben, en dan moet je allemaal formulieren invullen om haar op school te krijgen. Pfff. Wat een leven heb je dan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')