Inderdaad, opgeruimd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Privejet voor asielzoekers
Ik zie toch enkele bedenkelijke uitspraken.
Ik ruil mijn gedachten altijd voor eten in plaats van andersom, dus ik ben niet de beste man om dit op waarde te schattenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:55 schreef Drugshond het volgende:
Food for thought, gooi na 22:00 de SC dicht en verkloot/ver-Rammstein een verzonken topic van 5 jaar of ouder. Het kan wel.
aai voor jouquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef betyar het volgende:
NWS / Zes mannen slaan vrouw in elkaar. Of toch niet?
Kan dicht
Wilde net een slotje aanvragen voor mijn topic.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:17 schreef Disana het volgende:
NWS / Te gek voor woorden
NWS / Gehandicapte Daniëlla uit Groningen stierf gruweldood
Dubbelaartje. Wel begrijpelijk met dit afschuwelijke verhaal.
Ja dat vind ik ook, jouw TT en OP zijn prima.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde net een slotje aanvragen voor mijn topic.
Mogen ze wel de andere TT duidelijker maken.
Ah, Tong80 de Tweede?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:44 schreef Specularium het volgende:
Die andere laat ik wel effe gaan omdat het kan.
Het is ook nog -daar is ie weer- een nieuwsdump, zonder verdere input van TS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:24 schreef De_Coulance het volgende:
NWS / Wilders: 'Rutte is matroos van Pechtold!'
Apart topic voor elke zin van Geert?
Eh... Leuk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef Drugshond het volgende:
Sow, Alicante is geboekt. 225 euro voor 4 dagen. Vroeg vertrekken en op mijn werkdag op tijd binnenkomen (ga met reiskoffer naar mijn werk). Kost me slechts 1 snipperdag.
Het kan net.
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
Weet ik veel, jij bent de baas hier. Het was maar een vraag.
Ik was niet boos. Hooguit vinnigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Met je badjas.
Nou ja, het doel van het topic was nieuwsfeitjes over rare dieren. Als het topic ook dat had omvat was het een leuk NWStopic geweest. Alleen plaatjes van gekke dieren echter niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Is dit niet meer iets voor F&F?
NWS / Het rare dieren topic.
Mmmm zit wat in al vind ik nieuwtjes over gekke dieren eigenlijk ook meer iets voor F&F, maar goed wie ben ik, vandaar ook de vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het doel van het topic was nieuwsfeitjes over rare dieren. Als het topic ook dat had omvat was het een leuk NWStopic geweest. Alleen plaatjes van gekke dieren echter niet.
Dat er ook 'leuker' nieuws is en gepost kan worden ben ik het helemaal mee eens hoor. Maar je hebt gelijk, ik ben al wegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef timmmmm het volgende:
Niet alles in NWS hoeft wmb doodslag en ellende te zijn, geestige nieuwtjes over de lelijkste hond ter wereld of nieuws over het nieuw ontdekte kipkanariefantje is ook nieuws
De insteek nu is ook F&Ferig, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel F&F'erig eigenlijk
tot er daadwerkelijk nieuwe (rare) dieren worden ontdekt, dan vind ik het NWS'erig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |