Dat is een laatste trucje van mensen die uitgezet worden. Zo extreem veel verzetten (verbaal en fysiek) dat de captain het als risico ziet en ze niet wil meenemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
Vanwege hun gedrag konden ze niet vliegen via een normale lijnvlucht?
Weet ik, ik stelde ook gewoon een oplossing voor zodat het wel mogelijk wordt ze tegen normale kosten te deporteren. Maar blijkbaar mag dat niet van de modjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een laatste trucje van mensen die uitgezet worden. Zo extreem veel verzetten (verbaal en fysiek) dat de captain het als risico ziet en ze niet wil meenemen.
Waarom is telegraaf natuurlijk alquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef Worsteman het volgende:
Telegraaf is natuurlijk al, maar ons asielbeleid is nog wel 10x
iger
Of was het nou omdat de Franse marechaussee tijdens een overstap de uitreispapieren had afgekeurd, de NL marechaussee de man in kwestie in Frankrijk had moeten laten wegens een EVRM-verzoek, Teeven in eerste instantie zijn reet afveegde met de voorwaarden die de rechter aan de toestemming tot uitzetting had verbonden en geen enkele arts een "fit to fly"-verklaring wilde afgeven zodat ze niet eens met een commerciële maatschappij mee konden?quote:Er werd voor een privévliegtuig gekozen omdat een van de mannen "vanwege zijn gedrag" niet op een normale lijnvlucht meekon.
Of was dat misschien omdat ze op last van Teeven naar een duurdere(!) kliniek waren overgeplaatst waar niets voor ze gedaan kon worden omdat ze (in tegenstelling tot de goedkopere & betere & westers georiënteerde kliniek) niet over de benodigde faciliteiten beschikten?quote:Uit de antwoorden van Teeven blijkt dat de twee mannen 'op eigen initiatief én tegen medisch advies in' de kliniek in Guinee hebben verlaten.
Dat snap ik ook ff niet, doe ze handboeien om en zet een plastic zak met ademgaten over hun hoofd (tegen spugen). Klaar ben je. Dat hoeft geen 92.000 euro te kostenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
Vanwege hun gedrag konden ze niet vliegen via een normale lijnvlucht?
Dat zei ik dus ook, maar blijkbaar mag dat niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook ff niet, doe ze handboeien om en zet een plastic zak met ademgaten over hun hoofd (tegen spugen). Klaar ben je. Dat hoeft geen 92.000 euro te kosten
Waar kan ik dat teruglezen ? De Telegraaf (bronartikel in de OP) rept er niet over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef DarkSkywise het volgende:
Uit het bronartikel:
[..]
Of was het nou omdat de Franse marechaussee tijdens een overstap de uitreispapieren had afgekeurd, de NL marechaussee de man in kwestie in Frankrijk had moeten laten wegens een EVRM-verzoek, Teeven in eerste instantie zijn reet afveegde met de voorwaarden die de rechter aan de toestemming tot uitzetting had verbonden en geen enkele arts een "fit to fly"-verklaring wilde afgeven zodat ze niet eens met een commerciële maatschappij mee konden?
[..]
Of was dat misschien omdat ze op last van Teeven naar een duurdere(!) kliniek waren overgeplaatst waar niets voor ze gedaan kon worden omdat ze (in tegenstelling tot de goedkopere & betere & westers georiënteerde kliniek) niet over de benodigde faciliteiten beschikten?
Ach jee, Fredje toch, heb je nou alwéér ergens een puinhoop van gemaakt?
maar toch nog 10 keer duurder dan via een reguliere vlucht in boeien met begeleiding.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:19 schreef LXIV het volgende:
100 keer goedkoper dan ze in Nederland laten blijven.
Triest dit soort reacties, echt te triest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook ff niet, doe ze handboeien om en zet een plastic zak met ademgaten over hun hoofd (tegen spugen). Klaar ben je. Dat hoeft geen 92.000 euro te kosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |