Niet als je anders de anus toch weggooit. Varkens genoeg die geslacht worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Ulx het volgende:
Overigens lijkt het me goedkoper gewoon inktvis te nemen. Voor een portie heb je aardig wat verkens nodig.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Ulx het volgende:
Overigens lijkt het me goedkoper gewoon inktvis te nemen. Voor een portie heb je aardig wat verkens nodig.
Voor een moslim is het op zich niet erg, mits ze het niet hadden kunnen weten. Dus denk niet dat allah de deur dichtslaat als je een keer in onwetendheid een varken gerimd hebt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
geniaal, vooral voor de moslim broeders en zusters.
Dit. Het klinkt erg ongeloofwaardigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Ulx het volgende:
Johquote:
verpest het nou niet, ik wil paniekende vlotte kapsels bij de visboerfrituur/wieverkooptdateigenlijk op tv zienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:58 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit. Het klinkt erg ongeloofwaardig
wow wat een verschrikkelijk irritante avatarquote:
Onzin, inktvisringenzijnfuckingnice. Maar dan wel verse inktvis en niet teveel/te dik beslag... die voorgebakken units van de supermarkt die naar oliebol smaken met een minuscuul ringetje (of anusje) erin gaan nergens over.quote:
Zijn we iig van de plofkip af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
Ach, ja. Nog even en ze gaan de kloten van een varken hier op de markt brengen als kipfilet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |