quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door Dan Dumitru Zamfirescu
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
Nee, wij werken samen aan een betere wereld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef LogiteX het volgende:
Mag ik zelf bepalen wat ik met mijn electriciteit doe? Al gebruik ik het om in hartje zomer 30 terrasverwarmers op maximale stand te laten loeien, dat bepaal ik zelf!
De wallen kunnen binnenkort ook sluitenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef bluffer123 het volgende:
Hard zuigen wordt binnenkort verboden.
Zamfirescu wordt de volgende EU-president.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
Dankzij de EU kan er eindelijk een vuist worden gemaakt richting producenten om te zorgen voor goede en verantwoorde apparaten. Een dwang om energie zuinige apparaten te produceren is alleen goed voor de mensen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:14 schreef mvdejong het volgende:
Ik ben helemaal voor dit soort regels. Hoe meer van dit soort regels, hoe duidelijker het wordt dat de EU zijn bestaansrecht al een decennium geleden heeft opgegeven, en dat een NLexit onvermijdelijk is.
Hij heeft zeker al ingestemdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
Zamfirescu wordt de volgende EU-president.
Ik heb zelf ook niet zoveel bezwaren tegen dit energielabel voor stofzuigers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef novel het volgende:
Het wattage van stofzuigers schijnt niet zoveel te zeggen over de zuigkracht. Het zegt alleen wat over het verbruik. De ene stofzuiger werkt efficienter dan de andere. (De echte zuigkracht wordt gemeten door de kolom water die opgetrokken kan worden)
Maar het lijkt natuurlijk wel zo voor consumenten, dat een zuiger met meer wattage krachtiger is.
En de fabrikant wordt dan ook aangemoedigd flink uit te pakken met watts. In plaats van zoveel mogelijk kracht voor zo min mogelijk energie te leveren.
Dit besluit zal ertoe misschien eerder toe leiden dat men zich gaat onderscheiden op daadwerkelijke prestaties.
Energielabels zijn prima, verboden onzinnig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet zoveel bezwaren tegen dit energielabel voor stofzuigers.
Als het energielabel voldoende strak ingeregeld wordt, zou een verbod ook niet noodzakelijk hoeven zijn. Waarom een stofzuiger klasse G kopen, als er ook eentje met klasse A bestaat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Energielabels zijn prima, verboden onzinnig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |