Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Blijkbaar is het moeilijk namen in de TT over te nemen uit de bron...
NWS / 'Turken en Britten vallen Al Shabaab aan in Somalië'
Zullen we er Al Shabaab van maken?
Ik laat hem open.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Nieuwe hoop voor ouders "ontvoerde" Maddie ... deel 389415 Nieuwsdump.
Kan alleen dit vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er loopt in NWS toch ook een Maddiereeks?
Die ene reactie ging veel te ver. Het liefst haal ik trouwens alle posts van trolklonen weg. Je bent niet meer dan een trollkloon. Spelen doe je maar thuisquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:24 schreef ClementVI het volgende:
NWS / Zes mannen slaan vrouw in elkaar
Wat heb ik hier voor ontzettend engs gezegd?
Is al veranderd. Vreemd. jouw melding is pas vandaag is, terwijl het gisteren al veranderd is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zal ik jullie er dan maar weer op wijzen?
NWS / Misschien geen tocht meer in Sinterklaas. # 2
quote:Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 9 oktober 2013 @ 18:12 door
Wat is dan het nut van dit topic? De OP bestaat uit een linkje naar het echte Sinterklaasintocht-topic.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Is al veranderd. Vreemd. jouw melding is pas vandaag is, terwijl het gisteren al veranderd is.
[..]
Ik denk dat je de twee topics door elkaar haalt. Ik meld een Tong-onzintopic (2028207). Het topic dat gisteren veranderd is is NWS / Misschien geen sinterklaasintocht meer in Amsterdam #2 (2028966).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef tong80 het volgende:
NWS / Misschien geen sinterklaasintocht meer in Amsterdam
GebeurT.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Barbusse het volgende:
NWS / Man overlijdt week na 41 jaar eenzame opsluiting
NWS / Man overlijdt week na 41 jaar eenzame opsluiting
Gebeurd wel vaak daar...
Sorry meesterquote:
Thx! En een slotje en een DM naar de TS van dat oudere topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Doublure: NWS / NS gaat niet meer op stations stoppen als ze te laat zijn
NWS / NS slaat stations over bij vertraging was eerder.
Maar er loopt al een topic: NWS / Strafrechterraad: Volkert van der Graaf met proefverlofquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef Disana het volgende:
NWS / Urgent: Volkert niet op proefverlof!
NWS / Geen proefverlof Volkert G.
De bovenste was een paar seconden eerder, maar heeft niet zo'n informatieve OP.
Maar als je hem openlaat, zou je dan 'van der' willen toevoegen in de TT?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:11 schreef sp3c het volgende:
is ook eigenlijk wel waar, zulk enorm nieuws is het nu ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |