Dan houden we een tocht in de kerstman?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef GroningseGast het volgende:
Het zou een x tijd worden, dan kunnen we gewoon kerstmis vieren net als de rest van de wereld.
Want dat vieren we nu nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:06 schreef GroningseGast het volgende:
Het zou een x tijd worden, dan kunnen we gewoon kerstmis vieren net als de rest van de wereld.
Van die gelovige mensen misschien met een kerstboom en een kerststalletje. Maar kinderen in nl geloven niet in de kerstman.quote:
Lees de TT eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:33 schreef Dance99Vv het volgende:
is dit topic niet dubbel?
NWS / Misschien geen sinterklaasintocht meer in Amsterdam #2
Misschien geen tocht meer in Sinterklaas. # 2
Jawel hoor, vroeger geloofde ik ook in de Kerstman, Paashaas en zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:18 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Van die gelovige mensen misschien met een kerstboom en een kerststalletje. Maar kinderen in nl geloven niet in de kerstman.
Dan zijn jouw ouders vuile leugenachtige klootzakken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel hoor, vroeger geloofde ik ook in de Kerstman, Paashaas en zo.
Maar sinds gisteren weet ik dat ze niet echt bestaan
nee, integendeel, maar het is wel jammer natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:53 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Dan zijn jouw ouders vuile leugenachtige klootzakken.
Dit is humor. Tong mag dat om de een of andere reden..quote:
Hij heeft dan ook het halve forum volgespamt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is humor. Tong mag dat om de een of andere reden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |