Er zijn zoveel moordenaars die wel proefverlof krijgen en Volkert niet. Volkert is voor de wetten der democratie een gelijk mens net als anderen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom een schande?
Wil jij graag een koelbloedige moordenaar weer op straat hebben?
Alsof dit z'n vrijheid tegenhoudt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom een schande?
Wil jij graag een koelbloedige moordenaar weer op straat hebben?
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het mensen nog in die mate boeit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Salvad0R het volgende:
50 euro op dat Volkert de kogel krijgt als ie vrij is. Als hij niet wordt gepakt door een tokkie, dan door zijn opdrachtgevers.
Als je zo redeneert dan zeg je in feite dat iedereen een apathische fucking droid is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het mensen nog in die mate boeit.
Als je geen moord pleegt, ben je een fucking droid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je zo redeneert dan zeg je in feite dat iedereen een apathische fucking droid is.
Klopt wel
Omdat het proefverlof de kans verkleint dat ze je jou gaan vermoorden of bestelen bij vrijlating.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom uberhaupt proefverlof?
Gewoon je straf uitzitten, en als de tijd om is, dan pas naar buiten.
Rechtsstaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk dat je democratie met rechtstaat verwart.
Ja, denk je dat hij zelfmoord gaat plegen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Salvad0R het volgende:
50 euro op dat Volkert de kogel krijgt als ie vrij is. Als hij niet wordt gepakt door een tokkie, dan door zijn opdrachtgevers.
Haha, wat een gelul.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Salvad0R het volgende:
Nee ik had niet gelijk volgens taaladvies. Vreemd maar het kan blijkbaar beidequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, bedankt dat je me er op wijst.
Je kan niet uitsluiten dat die moord sommige barbaren die ons land rijk is nog steeds hoog zit. Krijgt onze Volkert een nieuwe identiteit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je geen moord pleegt, ben je een fucking droid?
Rare redenatie.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Omdat het proefverlof de kans verkleint dat ze je jou gaan vermoorden of bestelen bij vrijlating.
Mohammed B krijgt ook geen proefverlof, waarom zou hij het dan wel krijgen? Hij heeft in een interview ook al duidelijk kenbaar gemaakt dat ie er totaal geen spijt van heeft, en op de vraag of ie als ie 10 jaar terug mocht gaan het dan weer zou doen wilde hij ook geen antwoord geven. Hij heeft er lang genoeg over na mogen denken, maar na al die tijd is het nog steeds een ijskouwe, en dat soort figuren horen gewoon lekker tussen vier muren te zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel moordenaars die wel proefverlof krijgen en Volkert niet. Volkert is voor de wetten der democratie een gelijk mens net als anderen.
Dat een koelbloedige moordenaar op straat komt krijg je ook over 6 jaar als zijn termijn erop zit, bullshit dus.
Ik weet het niet, maar ik vermoed van niet. Zo erg leeft het niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je kan niet uitsluiten dat die moord sommige barbaren die ons land rijk is nog steeds hoog zit. Krijgt onze Volkert een nieuwe identiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |