SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
OP door CatkillerI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Komende week eens een 250GB SSD scoren...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Xbox was officieel van mijn broertje dus dat kon ik helaas niet makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kut excuus, gewoon wat minder kleren mee moeten nemen dan had je er plek voor gehad. Of supporten ze de Xbox 360 daar ook niet?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh, die zal blij zijn geweest dat je weg ging dan, kon hij ook eens spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Xbox was officieel van mijn broertje dus dat kon ik helaas niet maken
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Er was soms wel even discussie ja. Meestal won hij aangezien hij inmiddels ook een kop groter isquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, die zal blij zijn geweest dat je weg ging dan, kon hij ook eens spelen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb de Samsung EVO gehaald. Bazending man.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Komende week eens een 250GB SSD scoren...Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Staat hier ook op de lijst. Mijn Crucial M4 vertrouw ik niet zo en als dat het niet is, is het IETS in de rest van mijn PC. En die kan dan dus ook nog terug ter controle.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb de Samsung EVO gehaald. Bazending man.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo zo. Je bent heel wat van plan. Vertel eens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Komende week eens een 250GB SSD scoren...![]()
![]()
Mijn 120GB is te krap voor windows, office, creatieve progs en daarnaast nog eens bf3?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF3 op SSD of op een goede 7200 schijf is geen merkbaar verschil. Echt niet. De loading screens gaan van 20 seconden naar 17 seconden ofzo. Het is toch echt vooral wachten op network.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn 120GB is te krap voor windows, office, creatieve progs en daarnaast nog eens bf3?graag verwijderen![]()
Hah, nee het BF4 topic ligt nogal plat sinds er niet zoveel nieuws is en iedereen GTA aan het spelen isquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:41 schreef hiddit het volgende:
is het onderwerp een BF4 FOK server al voor bij gekomen?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Doen we, want met bf3 was het ook een succesquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:41 schreef hiddit het volgende:
is het onderwerp een BF4 FOK server al voor bij gekomen?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Voor zover ik weet kan je die niet versturen...quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als iemand nog een beta invite/key over heeft wil ik hem wel hebben
En sws, wacht dan 3 dagen en dan kan je hem sws spelen.![]()
Het gaat snel maar ssd blijft sneller. Ik vind 120 GB gewoon te krap voor wat ik vlot wil draaien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:05 schreef fyah het volgende:
[..]
BF3 op SSD of op een goede 7200 schijf is geen merkbaar verschil. Echt niet. De loading screens gaan van 20 seconden naar 17 seconden ofzo. Het is toch echt vooral wachten op network.
De meeste games draaien gewoon vanaf HDD.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Eindelijk de M1911 S-TAC op Battlefield 3 vrijgespeeld!
Ik kan niet wachten tot Battlefield 4! My body is ready![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hah, nee het BF4 topic ligt nogal plat sinds er niet zoveel nieuws is en iedereen GTA aan het spelen isach gta heb ik al weer uit gespeeldquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Doen we, want met bf3 was het ook een succes
maar ter zaken :p ik wil best wel de server gaan beheren![]()
Belangrijkste en leukste is toch wel de Commander Mode die terug is na weg te zijn geweest na BF2. Ik denk dat het een wezenlijk verschil kan maken in sommige mappen uitgaande dat je een goede commander hebt.![]()
Dat is juist kut. Dat betekent dat het gruwelijk frustrerend gaat worden als je een halve gare commander hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Iwanius het volgende:
Belangrijkste en leukste is toch wel de Commander Mode die terug is na weg te zijn geweest na BF2. Ik denk dat het een wezenlijk verschil kan maken in sommige mappen uitgaande dat je een goede commander hebt.![]()
Gewoon gelijk als vroeger, degene met de hoogste ranking krijgt voorrang als commander. Bij voorkeur nu met een speciale commanderrank oidquote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is juist kut. Dat betekent dat het gruwelijk frustrerend gaat worden als je een halve gare commander hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik slinger hem vannacht wel aan...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, alles gewoon gereset wanneer de beta over is, was bij BF3 ook zo. Zou mooi zijn anders, heeft degene die op de beta bezig is geweest ook al een hoop unlocks.quote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef Skwish het volgende:
Zullen je stats (zoals k/d rate) in de beta straks ook gaan meetellen in de full release?
[/quote]![]()
Ok thx, kan ik lekker wat prutsen en wennen aan de wapens/voertuigen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, alles gewoon gereset wanneer de beta over is, was bij BF3 ook zo. Zou mooi zijn anders, heeft degene die op de beta bezig is geweest ook al een hoop unlocks.![]()
Gisteravond al gepreload.
Would you like to know more?
Die van mij is nu bezig, Zal vanmiddag wel ergens klaar zijn als alles goed gaat.
Preloaden is altijd fijn als dat kan, en goed gaat.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Preload gisteravond opgestart vlak voor ik naar bed ging en zag dat het nog een uur ging duren, dus op pauze geknald. Zet hem vanavond wel weer even aan.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Hier aangezet, morgen eens starten. Met verdoofde bek van de tandarts.
Ik heb het al eerder gevraagd, bij voorbaat excuses, maar is premium deze keer vanaf het begin beschikbaar?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je kunt premium inderdaad nu al kopen voor bf4,
Zie de store in origin maar.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nog niet gecheckt
Maar die komt er dan wel in. Dan maar wat duurder uit dan maanden wachten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
130 euro voor 1 game op dag 1 vind ik beetje veel
Koop ik liever 2 games voor (andere game die ook in okt uitkomt wil ik ook dag 1 hebben)We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Er zijn goedkopere, legale wegen... Maar we zien wel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh, ik zou en moest digital deluxe hebben dus ja,
Premium doe ik wel nadat china rising uit is ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Is het niet een beetje onzin om een versie met china rising te kopen? Net zoals die limited edition van BF3 toen. Je koopt die 1e dlc dan eigenlijk twee keer.![]()
Keuzestress: 6 uitvoeringen van 1 game
Klopt, maar alle preorders zijn sowieso met china rising.
Karkand had ik ook dubbel uiteindelijkWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Jup, maar ik vind het ook echt belachelijk hoor... Net zoals dokken voor alle unlocks in 1x
Ik kijk altijd even op gocdkeys.comquote:
http://gocdkeys.com/buy-cdkey-battlefield-4
Er kan altijd meer af.
https://www.oneplay.com/d(...)d_4_Premium_edition_(PC)
En dan code BF40913 gebruiken voor 20% af.
BF4 + premium voor 65.
Betalen met paypal dus je kunt altijd klagen/je geld terug krijgen.
[ Bericht 18% gewijzigd door BurnaBoy op 30-09-2013 12:32:00 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Kijk, en daar heb je dan net de consoleversie kaal voor.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bestaat er nou eigenlijk nog of alweer een TS server?
En zal wel goed komen met connecten morgen lijkt mij? Van de BF3 beta weet ik niet of er daar moeite mee was, van wat mij bijstaat op de Xbox niet in ieder geval. En aangezien je van de PC ook al servers kan huren zullen er wel genoeg zijn toch?
[/quote]![]()
Niet ragequitten dan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Verzoek verzonden.quote:Op maandag 30 september 2013 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doe ik alleen als ik in m'n eentje speel bij Battlefield.
[/quote]![]()
VerbalNLquote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er mensen die mij toe willen voegen? Of mensen die ik kan toevoegen?
Origin: KoningStoma
10 AM als het goed is.quote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef fyah het volgende:
Vanaf hoe laat morgen is hij speelbaar? Ik moet om 14u pas aan het werk, soToegevoegd,quote:![]()
Nu eerst tandarts
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/
Server browser
En je kan ook al in de loadouts rondneuzen.![]()
Beetje Cod rip-off, maar wel heel nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:18 schreef KoningStoma het volgende:
Pwoah!! Emblem editor!1
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ik zo naar die unlocks kijk kun je echt maar 1 of 2 wapens per class spelen,
Tevens vehicle unlocks zijn ook gelimiteerd. Dus je speelt echt de basisgameWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vind ik niet vreemd voor een bèta.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Als ik zo naar die unlocks kijk kun je echt maar 1 of 2 wapens per class spelen,
Tevens vehicle unlocks zijn ook gelimiteerd. Dus je speelt echt de basisgame![]()
Voor een tijd gelimiteerde demo bedoel je,
Meeste beta's (meestal closed) kun je meestal alles spelen.
En ergens heb ik iets van, ja ik heb er toch al voor betaald(preorder origin dus laat me er ook mee spelen.
Tevens, versie die op gamescom enzo te spelen was was niet zo gelimiteerd qua wapens e.d. Kijk maar eens naar youtube enzo wat daar allemaal al te zien is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Met het performanceverschil en servertesting is het wel beta te noemen hoor, of verwacht je alpha status?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:17 schreef BurnaBoy het volgende:
Voor een tijd gelimiteerde demo bedoel je,
Meeste beta's (meestal closed) kun je meestal alles spelen.
En ergens heb ik iets van, ja ik heb er toch al voor betaald(preorder origin dus laat me er ook mee spelen.
Tevens, versie die op gamescom enzo te spelen was was niet zo gelimiteerd qua wapens e.d. Kijk maar eens naar youtube enzo wat daar allemaal al te zien is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Rondje gedaan, eerste plek gehaald![]()
Ik vind wel dat het qua grafische performance erg tegenvalt (voor nog een maand van release af te zijn). Ik krijg het niet eens op high getrokken, en het ziet er op high dan ook nog eens best ruk uit.
Gameplay is verder gewoon praktisch hetzelfde als BF3. Gewoon leuk.graag verwijderen![]()
Ik wacht nog even tot de 31e. Moet 'm sowieso nog pre-orderen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Er zit maar 1 set low res in he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef fyah het volgende:
Rondje gedaan, eerste plek gehaald![]()
Ik vind wel dat het qua grafische performance erg tegenvalt (voor nog een maand van release af te zijn). Ik krijg het niet eens op high getrokken, en het ziet er op high dan ook nog eens best ruk uit.
Gameplay is verder gewoon praktisch hetzelfde als BF3. Gewoon leuk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zit maar 1 set low res in he?graag verwijderen![]()
Dat high niet high is qua textures maar medium at best om het pakket klein te houden.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb:
Windows 7 64-bit
Intel i7 3720QM @ 2,6GHZ
12GB RAM
Nvidia GeForce GTX675M met 2GB Videogeheugen
Kan ik het spel een beetje lekker draaien op hoog-gemiddelde graphics settings denken jullie?![]()
frapsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef lipjes het volgende:
Ik draai btw alles op ultra, zeer vloeiend.
Geen idee hoe je de FPS ziet.![]()
wat zijn je specs?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef lipjes het volgende:
Ik draai btw alles op ultra, zeer vloeiend.
Geen idee hoe je de FPS ziet.graag verwijderen![]()
wel als je anti-aliassing uitzetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb:
Windows 7 64-bit
Intel i7 3720QM @ 2,6GHZ
12GB RAM
Kan ik het spel een beetje lekker draaien op hoog-gemiddelde graphics settings denken jullie?graag verwijderen![]()
AMD FX 8320 (8x 3.5ghz)quote:
16GB DDR3-1600mhz ram
1x Asus HD7950-DC2T-3GD5-V2
Ongeveer 30fps buiten, 45fps binnen.
Prima dus.
Kan eventueel de CPU nog een overclock geven en de videokaart opvoeren.
Videokaart draait nu op 900mhz GPU & 1250geheugen.
Dit kan dan nog naar 1100GPU & 1575 geheugen
En om de daad bij het woord te voegen:
[ Bericht 4% gewijzigd door lipjes op 01-10-2013 12:31:20 ]![]()
Ik heet RoelDriesvink op Battlelog, jullie mogen mij gewoon toevoegen als je wil
Wat zijn jullie Battlelog accounts?![]()
schok-ken-de-per-for-mance...
Als ie even lekker loopt, loopt ie prima, maar gaat echt met horten en stoten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
CPU: i5 3550 @ 3.30 Ghz
GFX: HD 7850 OC'd @ 930 MHz GPU, 1255 MHz Mem
RAM: 8 GB
Internet bandwidth: 50 Mbps
Drivers: Beta 13.10 Catalyst AMD drivers
-----------
En ik haal met de auto-video setting (mix van ultra's en high's) zonder AA amper 32 fps in actie. Soms duikt ie zelfs onder de 22 FPSgraag verwijderen![]()
Hoe is de destruction? Paar plekken wat kapot kan of echt alles?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Heb 'm zondag al gepreload, maar moet wel werken vandaag.
En mjin zoontje (van 11) wil 'm ook spelen natuurlijk.
Ben wel benieuwd , maar denk niet ndat ik 'm meteen ga kopen.
Wacht wel op de 'premium editie' of hoe die dan ook zal heten.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Weet niet of je toevallig een nVidia kaart hebt? Indien ja, heb je al de laatste beta drivers geïnstalleerd? Dat hielp bij mij namelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
schok-ken-de-per-for-mance...
Als ie even lekker loopt, loopt ie prima, maar gaat echt met horten en stoten...Mijne is EcVo, maar m'n vriendenlijst werkt op het moment niet helemaal 100%.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heet RoelDriesvink op Battlelog, jullie mogen mij gewoon toevoegen als je wil
Wat zijn jullie Battlelog accounts?![]()
![]()
29-9 geupdate, maar als dat aan drivers ligt dan klopt er iets niet...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
bijna alles.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe is de destruction? Paar plekken wat kapot kan of echt alles?graag verwijderen![]()
Bij mij hielp het. Had eerst de meest recente drivers geinstalleerd, maar na het installeren van de beta drivers loopt het een stuk vloeiender. De meeste recente beta's zijn van 30-9.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
29-9 geupdate, maar als dat aan drivers ligt dan klopt er iets niet...![]()
Opnieuw opstarten helpt en AO op SSAO zetten. Het draait hier ook schokkig, maar het is wel speelbaar op ultra.![]()
Heb een radeon en ik merkte eigenlijk geen wezenlijk verschil tussen peformance in BF3 of 4.Conscience do cost.![]()
Wanneer komt de beta uit voor 360 dan?als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Nou... Niet bepaald. Er kan veel stuk maar veel is nog beschermd.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe moet je in godsnaam die BF4 Beta pre-loaden? Ik kom er niet uit in origin.. Kom telkens steeds bij de pre-order pagina van BF4 Deluxe edition uit. Als BF3 Premium member zou ik toch gewoon die beta al moeten kunnen downloaden?
EDIT: Nevermind.. Hij stond bij 'My Games', dus niet in de Origin-store![]()
![]()
Jeuj, in de tweede ronde van een paar minuten gelijk een tank met een repair tool omver en een knife kill, mijn dag kan niet meer stuk.
[/quote]![]()
Gewoon naar je games gaan, daar moet BF4 tussen staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Jeff89 het volgende:
Hoe moet je in godsnaam die BF4 Beta pre-loaden? Ik kom er niet uit in origin.. Kom telkens steeds bij de pre-order pagina van BF4 Deluxe edition uit. Als BF3 Premium member zou ik toch gewoon die beta al moeten kunnen downloaden?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja, ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar je games gaan, daar moet BF4 tussen staan.En ik maar zoeken in die Store
![]()
![]()
http://www.reddit.com/r/b(...)w_fps_solution_here/
Voor de mensen met nvidia en fps problemen. Schijnen juist de nieuwe drivers te zijn die shit fucken.Conscience do cost.![]()
Bij mij soms wat haperingen, heb niet gekeken of die op high of ultra staat.
[/quote]![]()
Klopt, maar deze beta draait echt als een drol, GPU wordt nauwelijks gebruikt terwijl CPU load echt groot is. Enige wat performance helpt is Battlelog afsluiten nadat je in de game zit.. (heb nieuwste nvidia driver).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Captainp00face het volgende:
Ik neem aan dat als je BF3
op high kunt draaien, je BF4 ook best aankunt, toch?![]()
Het geluid van een RPG ook nu, zo hard.
[/quote]![]()
Ook vastloper
[/quote]![]()
Net fftjes gespeeld.. Hij is een beetje schokkerig, dus ik moet mn instellingen nog even goed zetten. Er bekroop me wel een intens 'Dit is gewoon Battefield 3+' gevoel. Ik weet niet of ik daar wel weer tig euros voor over heb, ook gezien het feit dat Premium eigenlijk gewoon een must is (dat maakt de adviesprijs van dit spel ¤110,- euro).
![]()
Ook leuk, Zit je vanaf een gebouw naar benden te knallen, hoor je opeens die lift gaan en 3-4 man eruit stormen.
Adios, tijd om van het gebouw af te springen![]()
![]()
Jop... Al is het nog steeds niet smooth lol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je battlelog sluit krijgt je trouwens ook een enorme fps boost![]()
Die XM25 van de support.Ik weet niet hoe sterk dat ding precies is maar het voelt wel tof als je er mee schiet.
[/quote]![]()
Gaat wel van pas komen denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:10 schreef hiddit het volgende:
Is er nog intressen voor een teamspeak server?
Ik heb er nog 1 zo goed als ongebruikt staan![]()
![]()
Ik kan verdomme niet die beta downloaden op mijn 360 ondanks dat ik premium heb. (locale switch naar UK en uitloggen al geprobeerd).![]()
Met deze setup heb ik iets minder dan 30fps op High settings:
Windows 7 64-bit
Intel i7 3720QM @ 2,6GHZ
12GB RAM
Ik hoop dat dit in het uiteindelijke spel wat meer wordt, en dat lage framerates iets voor de beta is?![]()
![]()
Ik heb zelf met
i7 2600k
8gb ram
HD7950 3gb
1080P
een 70-80fps met alles op low. En dan nog sloten framedrops/fps lag/stutters.
Met alles op high zat ik rond de 50 dacht ik zo.
Gewoon niet leuk speelbaar online. Ik wacht wel even tot de eerste paar patches in deze beta voordat ik verder ga spelen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Op de Xbox weet ik niet eens waar ik die kut beta moet vinden. Zat vanmiddag op de Xbox en heb wat gezocht maar uit frustratie dat ding uitgedaan en naar de PC gegaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan verdomme niet die beta downloaden op mijn 360 ondanks dat ik premium heb. (locale switch naar UK en uitloggen al geprobeerd).
[/quote]![]()
Teamspeak servert die vrij te gebruiken is
Serveradres: www.kthnxbai.info
port 9987
Als er kanalen nodig zijn hoor ik het wel![]()
![]()
50 FPS stabiel is zeer speelbaar anders, maar die stabiliteit is er dan steeds maar even.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb zelf met
i7 2600k
8gb ram
HD7950 3gb
1080P
een 70-80fps met alles op low. En dan nog sloten framedrops/fps lag/stutters.
Met alles op high zat ik rond de 50 dacht ik zo.
Gewoon niet leuk speelbaar online. Ik wacht wel even tot de eerste paar patches in deze beta voordat ik verder ga spelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb de settings op auto laten staan (meeste op high en sommigen Ultra) en op Full HD draait het prima met deze specs:
Core i7 3820
16 gig quad channel
HD 7870 2GB
Voertuigen zijn echt niet kapot te krijgen lijkt het wel trouwens.Would you like to know more?
Ook leuk dat de FOV tot 120 loopt...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gewoon vanaf een gebouw met een RPG knallen, niks mis meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Afwazig het volgende:
Heb de settings op auto laten staan (meeste op high en sommigen Ultra) en op Full HD draait het prima met deze specs:
Core i7 3820
16 gig quad channel
HD 7870 2GB
Voertuigen zijn echt niet kapot te krijgen lijkt het wel trouwens.![]()
Rot op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon vanaf een gebouw met een RPG knallen, niks mis meeWould you like to know more?
Zou je zeggen ja, maar het is dus niet stabiel, gigantische hits als je hoeken omloopt en grote camera shifts hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
50 FPS stabiel is zeer speelbaar anders, maar die stabiliteit is er dan steeds maar even.
Heeft nog wat werk nodig iigWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Jawel.quote:Heb nu GTA5 he... en die is sinds vandaag ook online (al heeft het wat problemen hoorde ik, moet 'm nog downloaden/updaten). Zal zo BF4 eens starten.
![]()
Was met BF3 in de beta ook...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zou je zeggen ja, maar het is dus niet stabiel, gigantische hits als je hoeken omloopt en grote camera shifts hebt.
Heeft nog wat werk nodig iigI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
omdat het een beta is misschien?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd. Op de PC loopt het niet fijn.![]()
Loopt prima op mijn PC, maar ik ben er klaar mee. Vind er geen zak meer aan en ik weet hoe Dice spellen kan verneuken. Veel plezier met BF4, I'm outta here.Ik ga lekker GTA 5 online spelen op m'n PS3.. of offline, ook leuk.
![]()
Tis ook écht geen boeiende map...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah dat is altijd het geval als het maar 1 map is, gelukkig wel 2 varianten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Loopt prima hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd. Op de PC loopt het niet fijn.
Heb deze map ook al in de Alpha gespeeld dus ik ken hem ook wel met gemak.
Is idd wel handig om te weten waar je heen kan lopen qua routesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef Afwazig het volgende:
Heb deze map ook al in de Alpha gespeeld dus ik ken hem ook wel met gemak.
.
![]()
battlelog flushen oid. zie ergens topic op http://reddit.com/r/battlefield_4quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Topiek het volgende:
Bij mij launched hij niet, als ik op join server druk. Met geen enkele browser. Iemand een idee?graag verwijderen![]()
hij staat wel tussen mijn processen in taskmanager. Maar doet verder niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef fyah het volgende:
[..]
battlelog flushen oid. zie ergens topic op http://reddit.com/r/battlefield_4
Heb al anderw browsers geprobeerd, virusscan uit, administrator uitvoeren, tweede beeldscherm uitzetten..![]()
Gisteren de beta 30 minuten gespeeld. De map is groot en kaal. Lijkt me wat te groot voor 64 spelers.
Interface voelt futuristisch aan. Gameplay is anders maar niet echt waar ik op zit te wachten. Ik denk niet dat ik me met BF4 jaar lang kan vermaken en BF3 ziet er ook gewoon nog goed uit.
Zit liever te wachten op Bad Company 3 (meer fun, simpelere gameplay).![]()
Ja, deed hij bij mij ook. ATI?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:05 schreef dennis3d het volgende:
Wil even snel potje doen..
Gaat het zeiken om videokaart update...
Ik heb een paar minuten gespeeld, omdat ik moe was en naar bed wilde gisteravond. Denk vanavond en morgenavond hetzelfde liedje, dus het wordt ws vrijdag voor ik mij erin ga verdiepen.
Oh, die map van conquest large wil je echt niet met minder dan 64 spelen. ik heb gister 2 potjes op een 32 man server gespeeld en je bent je alleen maar suf aan het rennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:58 schreef Skwish het volgende:
Gisteren de beta 30 minuten gespeeld. De map is groot en kaal. Lijkt me wat te groot voor 64 spelers.
Dus hoe groot en kaal valt hard mee.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

net nog potje gedaan. kwam niet boven de 30 fps uit. pffen what the hell is met die superdikke fog?
graag verwijderen![]()
Ingestorte wolkenkrabber?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:47 schreef fyah het volgende:
net nog potje gedaan. kwam niet boven de 30 fps uit. pffen what the hell is met die superdikke fog?
![]()
Ik ga dit spel niet direct kopen. Eerst maar eens afwachten wat ze allemaal gaan verbeteren, want zoals het er nu voorstaat is er geen enkele reden om dit spel te spelen ipv BF3.![]()
Hahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dit spel niet direct kopen. Eerst maar eens afwachten wat ze allemaal gaan verbeteren, want zoals het er nu voorstaat is er geen enkele reden om dit spel te spelen ipv BF3.![]()
Xbox zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jos hij vloog tegen een onzichtbare boom aan snap dat dan![]()
![]()
Iemand al commander geweest?Would you like to know more?
Waar zeg ik dat het niet goed of leuk is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom op Stomie het is een beta die zijn nog nooit leuk goed geweest![]()
Aangezien je wacht tot ze dingen gaan verbeteren neem ik aan dat je dingen niet goed vindtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet goed of leuk is?![]()
mja. ik vind het irritant. glas reflecteert er zwart in en het helpt de fps echt nietquote:graag verwijderen![]()
Ik vind BF3 beter en leuker. Dat zeg ik vrij ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien je wacht tot ze dingen gaan verbeteren neem ik aan dat je dingen niet goed vindt![]()
Er zit vrij veel verbetering in de interface vind ik zelf,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind BF3 beter en leuker. Dat zeg ik vrij ondubbelzinnig.
Tevens ziet er toch net een slagje beter uit.
Genoeg om juist BF3 niet meer te spelen.
^inteel²

Die twijfel heb ik ook. Wie weet wacht ik wel tot er gewoon een premium edition van te koop komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dit spel niet direct kopen. Eerst maar eens afwachten wat ze allemaal gaan verbeteren, want zoals het er nu voorstaat is er geen enkele reden om dit spel te spelen ipv BF3.
Het ziet er vooral anders uit. BF3 heeft wel meer detail over het algemeen heb ik het idee. Bij BF3 lijken de maps allemaal niet zo kaal en leeg.![]()
BF3 Beta ... map Metro viel ook tegen. Grafisch viel het tegen en het stikte van de glitches.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
Het ziet er vooral anders uit. BF3 heeft wel meer detail over het algemeen heb ik het idee. Bij BF3 lijken de maps allemaal niet zo kaal en leeg.![]()
Bij BF3 liepen genoeg mensen ook te zeiken over de beta. Stoma is gewoon negatief omdat er geen jets op deze map zitten.
Dat herladen van tankshells is wel kut, gister liep ik tegen 3 voertuigen aan die snel na elkaar kwamen, 2 opgeblazen en bij de derde had ik niks meer over, sta je dan ondanks dat je het gewoon goed doet.
[/quote]![]()
Wat mij betreft hadden ze jets volledig uit BF gelaten. Gewoon heli's, grond- en watervoertuigen en infanterie natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Bij BF3 liepen genoeg mensen ook te zeiken over de beta. Stoma is gewoon negatief omdat er geen jets op deze map zitten.
Dat herladen van tankshells is wel kut, gister liep ik tegen 3 voertuigen aan die snel na elkaar kwamen, 2 opgeblazen en bij de derde had ik niks meer over, sta je dan ondanks dat je het gewoon goed doet.![]()
Waarom? Altijd handig nog zo'n jet om een heli te counteren als het vanaf de grond niet lukt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze jets volledig uit BF gelaten. Gewoon heli's, grond- en watervoertuigen en infanterie natuurlijk.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb eindelijk ff kunnen spelen maar grafisch helaas wel stuk meer impact dan BF3. Dus medium settings voor mij![]()
![]()
Van mij hadden ze er ook uit gemogen. Ik kan niet echt uitleggen waarom, maar van mij mag hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom? Altijd handig nog zo'n jet om een heli te counteren als het vanaf de grond niet lukt.![]()
![]()
Ook dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet dat de volledige versie op veel punten beter zal zijn. Daarom wacht ik het ook af...![]()
![]()
Is er alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik ook. Wie weet wacht ik wel tot er gewoon een premium edition van te koop komt.
V.
78 euro bij g2play![]()
![]()
G2play kan je gewoon met iDEAL betalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen Paypal en dat is in zo'n geval toch handiger dan cc?
V.![]()
![]()
heeft het spel nog zo'n gare filter als bij bf3?Women with dicks and weak men with vaginas.
Weet iemand hoe ik console uit kan zetten?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Stekker uit het stopcontact trekken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand hoe ik console uit kan zetten?![]()
![]()
Ja dan staat 'ie wel uit inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Stekker uit het stopcontact trekken?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
God wat gaat dit laden traag, had 'm op mijn SSD moeten zetten.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Loopt best soepel op Ultra.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Als ik de Nvidia driver 320.49 wil downloaden krijg ik bij het installeren de melding "Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele hardware vinden."![]()
![]()
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.![]()
http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/bd-p/battlefield-4
Zie hier mensen met hetzelfde probleem
Zie hier mensen van EA die het proberen op te lossen (Onder de streep:)
-------------------------------------------------------------------![]()
Ik zit mobiel, sit is kut, dus samenvatting van het probleem?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef Topiek het volgende:
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ongeveer 50 tot 100 mensen alleen al op dat forum hebben hetzelfde probleem. En niemand van EA reageert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, sit is kut, dus samenvatting van het probleem?![]()
Ik had ge-update naar de laatste nvidia beta drivers. Daarna wanneer ik BF4 opstart dan crashed origin terwijl de map aan het laden is. Dan start ik snel origin weer en de map laadt dan wel gewoon door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef Topiek het volgende:
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Tellen de stats die je nu maakt ook voor in het originele spel?![]()
![]()
Ik had de starstreak te pakken, ik schoot op heli in de verte (na lockon), heli deed flares, missile volgde flares voor een paar seconden en lockte toen weer op de heli (je moet de sight erop houden), boem 2 kills!
Ik denk zomaar dat igla ook zo werkt.![]()
De BF3 beta heb ik toen best veel zitten spelen, hier zit ik nu al 2 uur over te twijfelen om te beginnen of niet.
[/quote]![]()
...Speel je games voor de stats of voor het spel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dan speel ik hem niet en hij lagt ook teveel terwijl fps goed is![]()
Die kleine ammo/medic dingen worden direct opgepakt door spelers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef rubbels het volgende:
Hebben jullie ook dat ammo packs vrijwel meteen verdwijnen?![]()
Aha, er zijn dus verschillende. Duidelijk nu, thanks!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die kleine ammo/medic dingen worden direct opgepakt door spelers.![]()
Allebeiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
...Speel je games voor de stats of voor het spel?
Maar stats is toch chill om bij te houden![]()
![]()
dingen opnieuw unlocken is kutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
...Speel je games voor de stats of voor het spel?Women with dicks and weak men with vaginas.
Dat kan toch ook bij het daadwerkelijke spel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Allebei
Maar stats is toch chill om bij te houdenNou nou... Er zijn maar twee wapens per class te unlocken en zo'n beetje alle voertuigen hebben alle unlocks al.quote:![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan toch ook bij het daadwerkelijke spel?![]()
Spawnen en dan die hoofdcam blijven zien zoals wanneer je op een squadmate spawned maar dan je eigen hoofdcam, dus op de map staan maar niet uit het spawnscherm gaan, geweldig.
[/quote]![]()
Vinden jullie het ook nogal tegenvallen die beta?
is die netcode al gefix of is dat er nog steeds?Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.![]()
Volgens EA staat de beta op je homescreen bij de tab games. Maar ik zie m daar niet tussen staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op de Xbox weet ik niet eens waar ik die kut beta moet vinden. Zat vanmiddag op de Xbox en heb wat gezocht maar uit frustratie dat ding uitgedaan en naar de PC gegaan.
Iemand het wel kunnen downloaden op de Xbox?![]()
Spawnen en dan voor vier vijanden staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Catkiller het volgende:
Spawnen en dan die hoofdcam blijven zien zoals wanneer je op een squadmate spawned maar dan je eigen hoofdcam, dus op de map staan maar niet uit het spawnscherm gaan, geweldig.![]()
![]()
Ja, bij mij stond ie er gewoonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Volgens EA staat de beta op je homescreen bij de tab games. Maar ik zie m daar niet tussen staan
Iemand het wel kunnen downloaden op de Xbox?![]()
Je omschrijft hier weer niet het probleem, leuk dat er 50-100 anderen ook last van hebben maar mobiel werkt je link gewoon niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ongeveer 50 tot 100 mensen alleen al op dat forum hebben hetzelfde probleem. En niemand van EA reageert.
Edit: desktop maakt dus geen kut uit, je linkt naar een pluriform aantal problemen...Hoe bedoel u?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
heeft het spel nog zo'n gare filter als bij bf3?Das al sinds BF2 het geval he...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan mensen denken die kleurenblind zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mensen die zeiken over de beta. Dit is ongeveer 5% van het spel en het zit ook nog eens vol met bugs, kom op zeg.
Pas bij de volledige release kun je een oordeel geven. Ik weet zeker dat BF4 veel beter gaat worden dan 3.Would you like to know more?
Dit. Niet meer, niet minderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die zeiken over de beta. Dit is ongeveer 5% van het spel en het zit ook nog eens vol met bugs, kom op zeg.
Pas bij de volledige release kun je een oordeel geven. Ik weet zeker dat BF4 veel beter gaat worden dan 3.![]()
![]()
Heeft iemand ook gehad dat de iron sight dicht zit en dat na ff wachten dat hij pas open gaat? lijkt wel alsof de playstation het spel niet op tijd kan renderen![]()
![]()
Klopt, maar het is gewoon iets waar niemand een fix op heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je omschrijft hier weer niet het probleem, leuk dat er 50-100 anderen ook last van hebben maar mobiel werkt je link gewoon niet.
Edit: desktop maakt dus geen kut uit, je linkt naar een pluriform aantal problemen...
[..]
Hoe bedoel u?
[..]
Das al sinds BF2 het geval he...
Hij zegt joining server maar het spel launched niet, hij staat alleen even als proces in mn taskmanager.![]()
Ik zie ook dat alweer een normale modus en een hardcore modus is..
Gewoon definitief het spel op hardcore modus zetten en het zit goed..
In de beta zie ik weer van die oranje doritos op me scherm van de gespotte vijanden en een ingebouwde wallhack waardoor je tanks overal ziet rijden.
Dit is eigenlijk battlefield 3 met een makeover en dan nog die scope glans dit zit toch hoop ik niet weer in deze game of wel?![]()
Heeft BF3 ook regelmatig. Origin uitzetten, battlelog uitloggen, opnieuw je PC opstarten, opnieuw proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Klopt, maar het is gewoon iets waar niemand een fix op heeft.
Hij zegt joining server maar het spel launched niet, hij staat alleen even als proces in mn taskmanager.
Als dat niet werkt:
Installatie repareren en opnieuw proberen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit heb ik allemaal al geprobeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft BF3 ook regelmatig. Origin uitzetten, battlelog uitloggen, opnieuw je PC opstarten, opnieuw proberen.
Als dat niet werkt:
Installatie repareren en opnieuw proberen.Al 30x.
![]()
Daar kun je iets mee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In de map van shanghai is er ook weer zo'n blauwe gloedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik vind bij metro wel een beetje teveel blauw tbhquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?![]()
![]()
Weer zo'n gare filter?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In de map van shanghai is er ook weer zo'n blauwe gloedSnap niet dat ze dat doen, als mensen als mods verzinnen om dat weg te halen en vrijwel niemand er positief over is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Heb je EA ooit naar haar klanten zien luisteren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weer zo'n gare filter?Snap niet dat ze dat doen, als mensen als mods verzinnen om dat weg te halen en vrijwel niemand er positief over is.
![]()
Ik had het inderdaad niet moeten vragen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je EA ooit naar haar klanten zien luisteren?Women with dicks and weak men with vaginas.
EA heeft last van tunnelvisie denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad niet moeten vragen.![]()
Of nouja blauw, ik bedoelde grijze gloedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weer zo'n gare filter?Snap niet dat ze dat doen, als mensen als mods verzinnen om dat weg te halen en vrijwel niemand er positief over is.
Hoe deze beta er nu uit ziet, ik vind bf 3 er mooier uitzien..![]()
EA heeft nergens last van helaas. De tunnelvisie is weggelegd voor de mensen die ondanks klachten alles blijven kopen van EAquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
EA heeft last van tunnelvisie denk ik.
Conscience do cost.![]()
EA mag wel een beetje naar hun klanten luisteren, niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef ems. het volgende:
[..]
EA heeft nergens last van helaas. De tunnelvisie is weggelegd voor de mensen die ondanks klachten alles blijven kopen van EA![]()
Doen ze blijkbaar wel, anders zouden de verkopen tegenvallenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
EA mag wel een beetje naar hun klanten luisteren, niet?
Alleen hoe graag ik ook EA mag bashen, het is moeilijker dan het lijkt om miljoenen mensen tevreden te stellen. De meeste mensen interesseert die filter geen fuck. Een klein aantal vocale mensen op internet zijn eigenlijk de enige die erom roepen.Conscience do cost.![]()
Dan waarom überhaupt die filter? Geeft geen gameplay waarde en het ergert mensen meer dan dat ze er plezier aan hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Doen ze blijkbaar wel, anders zouden de verkopen tegenvallen
Alleen hoe graag ik ook EA mag bashen, het is moeilijker dan het lijkt om miljoenen mensen tevreden te stellen. De meeste mensen interesseert die filter geen fuck. Een klein aantal vocale mensen op internet zijn eigenlijk de enige die erom roepen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Het ergert niet genoeg mensen, blijkbaar. Waarom weet ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan waarom überhaupt die filter? Geeft geen gameplay waarde en het ergert mensen meer dan dat ze er plezier aan hebben.
Eerlijkgezegd doet die filter mij ook niets.Conscience do cost.![]()
Ben ik de enige die de beta gigachaotisch vindt?
Vond het in sommige BF3 maps al ergelijk, maar in deze beta al helemaal.
Als je in het losing team zit gebeurt het vaak dat je binnen 3 seconden na spawnen al weer dood bent.
En helaas eindigde ook de meeste BF3 potjes in een unbalanced fragfest. Zeker op maps met heli's en jets.
Misschien word ik wel te oudmaar de lol ontbreekt vaak met Battlefield, wat ik vroeger juist wel altijd had.
Ik heb geen signature.![]()
In principe kies je daar zelf voor, hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 04:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Spawnen en dan voor vier vijanden staanAls je op een squadmate/vlag spawnt waar op dat moment enemy's zijn neem je dat risico gewoon bewust.
![]()
Mweh. Tis battlefield he. Spawnen -> Doodgaan hoort er bij als je squadspawn gebruikt, of op knipperende objectives. Als je op je base, of een veilige vlag spawnt gebeurt dat je in principe nooit. Ik merk echter wel dat ik een beetje een 'meer van hetzelfde' gevoel heb bij deze Beta, en ik betwijfel of ik die +-100,- euro voor game+premium daar wel voor over heb.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:43 schreef VitaminWater het volgende:
Als je in het losing team zit gebeurt het vaak dat je binnen 3 seconden na spawnen al weer dood bent.
En helaas eindigde ook de meeste BF3 potjes in een unbalanced fragfest. Zeker op maps met heli's en jets.
Misschien word ik wel te oudmaar de lol ontbreekt vaak met Battlefield, wat ik vroeger juist wel altijd had.
![]()
Je wordt te oud, je reactiesnelheid gaat eraanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:43 schreef VitaminWater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij domination heb je weinig keus soms. Maar dan nog, overal om je heen kunnen enemy's zitten, boven, onder, achter glas, campers, heli's en straks ook nog jets. Dan kun je nog zo goed zijn, veel deaths kun je niet voorkomen. Dat wordt wat frustrerend soms. Maar misschien ben ik inderdaad te oud voor deze shootergeneratie en moet ik maar weer eens Counterstrike installeren of zo
Ik heb geen signature.![]()
Dat is ook wel deze map een beetje, al die gebouwen waar mensen op zitten helpt ook niet, zeker niet als de mensen die er op zitten voornamelijk in je eigen team zitten.
Ik denk ook niet dat ik deze map veel zou spelen als ik de keus had. Wilde zeggen zonder helicopter is het vast leuker maar er gaan ook genoeg liften naar verschillende daken toe.
[/quote]![]()
Die daken dat is nu leuk, straks heb je mortieren in de game, dan is dak campen opeens niet meer grappig
^inteel²

Best wel onrealistisch, mortieren kun je haast niet op daken richten in het echt vooral geen wolken krabbers..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die daken dat is nu leuk, straks heb je mortieren in de game, dan is dak campen opeens niet meer grappig
Bij bf3 waren die mortieren al crappy, de granaat moet eigenlijk dynamisch door de lucht gaan, dit was bij bf3 niet het geval![]()
Of je gebruikt de XM25 in support classquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die daken dat is nu leuk, straks heb je mortieren in de game, dan is dak campen opeens niet meer grappigOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Claymores voor de lift zettenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die daken dat is nu leuk, straks heb je mortieren in de game, dan is dak campen opeens niet meer grappig![]()
![]()
Eh, jawelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Best wel onrealistisch, mortieren kun je haast niet op daken richten in het echt vooral geen wolken krabbers..
Bij bf3 waren die mortieren al crappy, de granaat moet eigenlijk dynamisch door de lucht gaan, dit was bij bf3 niet het geval
Heeft nogal invloed op de zichtbaarheid van eenheden...quote:
Ergens ertussenin zou mooi zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Blijft opeens hangen op het loading screen bij mij. Hoor wel de geluiden dat ik in de server ben maar geen beeld dus.
Blijft ie echt hangen of duurt het alleen lang. Had ik gister ook, eerste keer duurde het lang en kreeg ik eindelijk het spawn menu liep die vast. 2de keer ging het wel redelijk vlot.![]()
PB updaten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef Afwazig het volgende:
Blijft opeens hangen op het loading screen bij mij. Hoor wel de geluiden dat ik in de server ben maar geen beeld dus.
![]()
Zelf vandaag eindelijk de tijd gehad om even wat potjes te kunnen spelen en ik snap niet helemaal waar de klachten vandaan komen. Game loopt grootste deel van de tijd soepel op een paar kleine haperingen na (met hoge/ultra graphics). Verder vind ik de gameplay best tof tot nu toe. Ik snap dat het niet bij iedereen even goed zal werken maar dat is ook gewoon nou eenmaal zo bij een beta.
De map is misschien nog wel een beetje kaal hier en daar maar zeker niet lelijk, denk dat dat in de volle game nog wel goed gaat komen.![]()
Ik alleen op de Xbox, speelt zo ruk als je pc gewend bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:40 schreef dennis3d het volgende:
Heb nog geen potje gespeeld
Druk met school....![]()
![]()
Haha dat ga ik niet eens proberen hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik alleen op de Xbox, speelt zo ruk als je pc gewend bent
Die zielige kindjes zijn ook bezig in BF hoor....
http://bf4central.com/201(...)ppear-battlefield-4/
[ Bericht 13% gewijzigd door dennis3d op 04-10-2013 08:04:47 ]![]()
Tsjah, ik zie het probleem niet echt....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha dat ga ik niet eens proberen haha
Tis ondertussen al 2013 hè![]()
![]()
The hell, ik kan niet in BF4 Beta Battlelog komen?!
Najah, dan maandagavond maar weer eens kijken
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Tsjah, ik zie het probleem niet echt....
Tis ondertussen al 2013 hè![]()
![]()
Voorbereiding voor de open bètaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
The hell, ik kan niet in BF4 Beta Battlelog komen?!![]()
![]()
hoe laat begint de open beta dan?Women with dicks and weak men with vaginas.
en er is nooit iemand doodgegaan aan een beetje racismeWomen with dicks and weak men with vaginas.
Dagje vrij, is battlelog voor de beta down. Grrrr.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Kansloosquote:!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef 2Happy4U het volgende:
en er is nooit iemand doodgegaan aan een beetje racisme
graag verwijderen![]()
maar die battlepacks, kan je die alleen met echt geld kopen of kan je die ook met ingame punten halen?Women with dicks and weak men with vaginas.
Door te levelen krijg je ze ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
maar die battlepacks, kan je die alleen met echt geld kopen of kan je die ook met ingame punten halen?![]()
Nog langer wachte opeens komt hij wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef Afwazig het volgende:
Ik dacht ook dat hij vasthing maar je moet soms belachelijk lang wachten om te joinen.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Jeej, hij is d'r weer!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Zijn er echt zo veel mensen die nog niet op de beta zaten dan? Merendeel heeft toch onderhand wel premium, preorder of moh gedaan dacht ik.graag verwijderen![]()
Diegene die het reporten bedoel je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.![]()
Dit ja, zal me niets verbazen dat een hamer & sikkel gewoon zou mogen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Diegene die het reporten bedoel je?
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.Women with dicks and weak men with vaginas.
Kwetsend? Het is gewoon smakeloos.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Diegene die het reporten bedoel je?
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.
Het valt een beetje in dezelfde categorie als piemel emblems.![]()
Ernstig BF3, met hier en daar wat verfrissends (o.a. het cover/lean systeem om hoekjes en bij lage cover).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het nou qua gameplay enz? Meer als BF2/BC2 of gewoon BF3/![]()
Voor mij is dat de catagorie "negeren en doorspelen"... Ik zie het niet eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kwetsend? Het is gewoon smakeloos.
Het valt een beetje in dezelfde categorie als piemel emblems.![]()
![]()
Bij mij ook, couldn't care less.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor mij is dat de catagorie "negeren en doorspelen"... Ik zie het niet eensAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
EA moet men in hun artistieke waarde laten.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: