Best wel onrealistisch, mortieren kun je haast niet op daken richten in het echt vooral geen wolken krabbers..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die daken dat is nu leuk, straks heb je mortieren in de game, dan is dak campen opeens niet meer grappig
Of je gebruikt de XM25 in support classquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die daken dat is nu leuk, straks heb je mortieren in de game, dan is dak campen opeens niet meer grappig
Claymores voor de lift zettenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Eh, jawelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Best wel onrealistisch, mortieren kun je haast niet op daken richten in het echt vooral geen wolken krabbers..
Bij bf3 waren die mortieren al crappy, de granaat moet eigenlijk dynamisch door de lucht gaan, dit was bij bf3 niet het geval
Heeft nogal invloed op de zichtbaarheid van eenheden...quote:
PB updaten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef Afwazig het volgende:
Blijft opeens hangen op het loading screen bij mij. Hoor wel de geluiden dat ik in de server ben maar geen beeld dus.
Ik alleen op de Xbox, speelt zo ruk als je pc gewend bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:40 schreef dennis3d het volgende:
Heb nog geen potje gespeeld
Druk met school....
Haha dat ga ik niet eens proberen hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik alleen op de Xbox, speelt zo ruk als je pc gewend bent
Tsjah, ik zie het probleem niet echt....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha dat ga ik niet eens proberen haha
Die zielige kindjes zijn ook bezig in BF hoor....
http://bf4central.com/201(...)ppear-battlefield-4/
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Tsjah, ik zie het probleem niet echt....
Tis ondertussen al 2013 hè
Voorbereiding voor de open bètaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
The hell, ik kan niet in BF4 Beta Battlelog komen?!
Kansloosquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef 2Happy4U het volgende:
en er is nooit iemand doodgegaan aan een beetje racisme
Door te levelen krijg je ze ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
maar die battlepacks, kan je die alleen met echt geld kopen of kan je die ook met ingame punten halen?
Nog langer wachte opeens komt hij wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef Afwazig het volgende:
Blijft opeens hangen op het loading screen bij mij. Hoor wel de geluiden dat ik in de server ben maar geen beeld dus.
Diegene die het reporten bedoel je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die zielige kindjes zijn ook bezig in BF hoor....
http://bf4central.com/201(...)ppear-battlefield-4/
Dit ja, zal me niets verbazen dat een hamer & sikkel gewoon zou mogen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Diegene die het reporten bedoel je?
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.
Kwetsend? Het is gewoon smakeloos.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Diegene die het reporten bedoel je?
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.
Ernstig BF3, met hier en daar wat verfrissends (o.a. het cover/lean systeem om hoekjes en bij lage cover).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het nou qua gameplay enz? Meer als BF2/BC2 of gewoon BF3/
Voor mij is dat de catagorie "negeren en doorspelen"... Ik zie het niet eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kwetsend? Het is gewoon smakeloos.
Het valt een beetje in dezelfde categorie als piemel emblems.
Bij mij ook, couldn't care less.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor mij is dat de catagorie "negeren en doorspelen"... Ik zie het niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |