Kansloosquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef 2Happy4U het volgende:
en er is nooit iemand doodgegaan aan een beetje racisme
Door te levelen krijg je ze ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
maar die battlepacks, kan je die alleen met echt geld kopen of kan je die ook met ingame punten halen?
Nog langer wachte opeens komt hij wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:15 schreef Afwazig het volgende:
Blijft opeens hangen op het loading screen bij mij. Hoor wel de geluiden dat ik in de server ben maar geen beeld dus.
Diegene die het reporten bedoel je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die zielige kindjes zijn ook bezig in BF hoor....
http://bf4central.com/201(...)ppear-battlefield-4/
Dit ja, zal me niets verbazen dat een hamer & sikkel gewoon zou mogen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Diegene die het reporten bedoel je?
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.
Kwetsend? Het is gewoon smakeloos.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Diegene die het reporten bedoel je?
'Mamaaaaa, hij doet iets kwetsends op INTERNEEET'... Lekker boeiend.
Ernstig BF3, met hier en daar wat verfrissends (o.a. het cover/lean systeem om hoekjes en bij lage cover).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is het nou qua gameplay enz? Meer als BF2/BC2 of gewoon BF3/
Voor mij is dat de catagorie "negeren en doorspelen"... Ik zie het niet eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kwetsend? Het is gewoon smakeloos.
Het valt een beetje in dezelfde categorie als piemel emblems.
Bij mij ook, couldn't care less.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor mij is dat de catagorie "negeren en doorspelen"... Ik zie het niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |