...Speel je games voor de stats of voor het spel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dan speel ik hem niet en hij lagt ook teveel terwijl fps goed is
Die kleine ammo/medic dingen worden direct opgepakt door spelers.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef rubbels het volgende:
Hebben jullie ook dat ammo packs vrijwel meteen verdwijnen?
Aha, er zijn dus verschillende. Duidelijk nu, thanks!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die kleine ammo/medic dingen worden direct opgepakt door spelers.
Allebeiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
...Speel je games voor de stats of voor het spel?
dingen opnieuw unlocken is kutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
...Speel je games voor de stats of voor het spel?
Dat kan toch ook bij het daadwerkelijke spel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Allebei
Maar stats is toch chill om bij te houden
Nou nou... Er zijn maar twee wapens per class te unlocken en zo'n beetje alle voertuigen hebben alle unlocks al.quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan toch ook bij het daadwerkelijke spel?
Volgens EA staat de beta op je homescreen bij de tab games. Maar ik zie m daar niet tussen staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Op de Xbox weet ik niet eens waar ik die kut beta moet vinden. Zat vanmiddag op de Xbox en heb wat gezocht maar uit frustratie dat ding uitgedaan en naar de PC gegaan.
Spawnen en dan voor vier vijanden staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Catkiller het volgende:
Spawnen en dan die hoofdcam blijven zien zoals wanneer je op een squadmate spawned maar dan je eigen hoofdcam, dus op de map staan maar niet uit het spawnscherm gaan, geweldig.
Ja, bij mij stond ie er gewoonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Volgens EA staat de beta op je homescreen bij de tab games. Maar ik zie m daar niet tussen staan
Iemand het wel kunnen downloaden op de Xbox?
Je omschrijft hier weer niet het probleem, leuk dat er 50-100 anderen ook last van hebben maar mobiel werkt je link gewoon niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ongeveer 50 tot 100 mensen alleen al op dat forum hebben hetzelfde probleem. En niemand van EA reageert.
Hoe bedoel u?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
heeft het spel nog zo'n gare filter als bij bf3?
Das al sinds BF2 het geval he...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan mensen denken die kleurenblind zijn.
Dit. Niet meer, niet minderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die zeiken over de beta. Dit is ongeveer 5% van het spel en het zit ook nog eens vol met bugs, kom op zeg.
Pas bij de volledige release kun je een oordeel geven. Ik weet zeker dat BF4 veel beter gaat worden dan 3.
Klopt, maar het is gewoon iets waar niemand een fix op heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je omschrijft hier weer niet het probleem, leuk dat er 50-100 anderen ook last van hebben maar mobiel werkt je link gewoon niet.
Edit: desktop maakt dus geen kut uit, je linkt naar een pluriform aantal problemen...
[..]
Hoe bedoel u?
[..]
Das al sinds BF2 het geval he...
Heeft BF3 ook regelmatig. Origin uitzetten, battlelog uitloggen, opnieuw je PC opstarten, opnieuw proberen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Klopt, maar het is gewoon iets waar niemand een fix op heeft.
Hij zegt joining server maar het spel launched niet, hij staat alleen even als proces in mn taskmanager.
Dit heb ik allemaal al geprobeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft BF3 ook regelmatig. Origin uitzetten, battlelog uitloggen, opnieuw je PC opstarten, opnieuw proberen.
Als dat niet werkt:
Installatie repareren en opnieuw proberen.
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?quote:
In de map van shanghai is er ook weer zo'n blauwe gloedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleurtemperatuur, het heeft effect. Of wil je zeggen dat een zonovergoten metro klopt?
Ik vind bij metro wel een beetje teveel blauw tbhquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Weer zo'n gare filter?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In de map van shanghai is er ook weer zo'n blauwe gloed
Heb je EA ooit naar haar klanten zien luisteren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weer zo'n gare filter?Snap niet dat ze dat doen, als mensen als mods verzinnen om dat weg te halen en vrijwel niemand er positief over is.
Ik had het inderdaad niet moeten vragen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je EA ooit naar haar klanten zien luisteren?
EA heeft last van tunnelvisie denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad niet moeten vragen.
Of nouja blauw, ik bedoelde grijze gloedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weer zo'n gare filter?Snap niet dat ze dat doen, als mensen als mods verzinnen om dat weg te halen en vrijwel niemand er positief over is.
EA heeft nergens last van helaas. De tunnelvisie is weggelegd voor de mensen die ondanks klachten alles blijven kopen van EAquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
EA heeft last van tunnelvisie denk ik.
EA mag wel een beetje naar hun klanten luisteren, niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef ems. het volgende:
[..]
EA heeft nergens last van helaas. De tunnelvisie is weggelegd voor de mensen die ondanks klachten alles blijven kopen van EA
Doen ze blijkbaar wel, anders zouden de verkopen tegenvallenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
EA mag wel een beetje naar hun klanten luisteren, niet?
Dan waarom überhaupt die filter? Geeft geen gameplay waarde en het ergert mensen meer dan dat ze er plezier aan hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Doen ze blijkbaar wel, anders zouden de verkopen tegenvallen
Alleen hoe graag ik ook EA mag bashen, het is moeilijker dan het lijkt om miljoenen mensen tevreden te stellen. De meeste mensen interesseert die filter geen fuck. Een klein aantal vocale mensen op internet zijn eigenlijk de enige die erom roepen.
Het ergert niet genoeg mensen, blijkbaar. Waarom weet ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan waarom überhaupt die filter? Geeft geen gameplay waarde en het ergert mensen meer dan dat ze er plezier aan hebben.
In principe kies je daar zelf voor, hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 04:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Spawnen en dan voor vier vijanden staan
Mweh. Tis battlefield he. Spawnen -> Doodgaan hoort er bij als je squadspawn gebruikt, of op knipperende objectives. Als je op je base, of een veilige vlag spawnt gebeurt dat je in principe nooit. Ik merk echter wel dat ik een beetje een 'meer van hetzelfde' gevoel heb bij deze Beta, en ik betwijfel of ik die +-100,- euro voor game+premium daar wel voor over heb.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:43 schreef VitaminWater het volgende:
Ben ik de enige die de beta gigachaotisch vindt?
Vond het in sommige BF3 maps al ergelijk, maar in deze beta al helemaal.
Als je in het losing team zit gebeurt het vaak dat je binnen 3 seconden na spawnen al weer dood bent.
En helaas eindigde ook de meeste BF3 potjes in een unbalanced fragfest. Zeker op maps met heli's en jets.
Misschien word ik wel te oudmaar de lol ontbreekt vaak met Battlefield, wat ik vroeger juist wel altijd had.
Je wordt te oud, je reactiesnelheid gaat eraanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:43 schreef VitaminWater het volgende:
Ben ik de enige die de beta gigachaotisch vindt?
Vond het in sommige BF3 maps al ergelijk, maar in deze beta al helemaal.
Als je in het losing team zit gebeurt het vaak dat je binnen 3 seconden na spawnen al weer dood bent.
En helaas eindigde ook de meeste BF3 potjes in een unbalanced fragfest. Zeker op maps met heli's en jets.
Misschien word ik wel te oudmaar de lol ontbreekt vaak met Battlefield, wat ik vroeger juist wel altijd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |