Van mij hadden ze er ook uit gemogen. Ik kan niet echt uitleggen waarom, maar van mij mag hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom? Altijd handig nog zo'n jet om een heli te counteren als het vanaf de grond niet lukt.
Ook dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Bij BF3 liepen genoeg mensen ook te zeiken over de beta. Stoma is gewoon negatief omdat er geen jets op deze map zitten.
Is er alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik ook. Wie weet wacht ik wel tot er gewoon een premium edition van te koop komt.
V.
G2play kan je gewoon met iDEAL betalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen Paypal en dat is in zo'n geval toch handiger dan cc?
V.
Stekker uit het stopcontact trekken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand hoe ik console uit kan zetten?
Ja dan staat 'ie wel uit inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Stekker uit het stopcontact trekken?
Ik zit mobiel, sit is kut, dus samenvatting van het probleem?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef Topiek het volgende:
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.
Ongeveer 50 tot 100 mensen alleen al op dat forum hebben hetzelfde probleem. En niemand van EA reageert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, sit is kut, dus samenvatting van het probleem?
Ik had ge-update naar de laatste nvidia beta drivers. Daarna wanneer ik BF4 opstart dan crashed origin terwijl de map aan het laden is. Dan start ik snel origin weer en de map laadt dan wel gewoon door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef Topiek het volgende:
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Tellen de stats die je nu maakt ook voor in het originele spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |