Rot op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon vanaf een gebouw met een RPG knallen, niks mis mee
Zou je zeggen ja, maar het is dus niet stabiel, gigantische hits als je hoeken omloopt en grote camera shifts hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
50 FPS stabiel is zeer speelbaar anders, maar die stabiliteit is er dan steeds maar even.
Jawel.quote:
Was met BF3 in de beta ook...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zou je zeggen ja, maar het is dus niet stabiel, gigantische hits als je hoeken omloopt en grote camera shifts hebt.
Heeft nog wat werk nodig iig
omdat het een beta is misschien?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd. Op de PC loopt het niet fijn.
Tis ook écht geen boeiende map...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah dat is altijd het geval als het maar 1 map is, gelukkig wel 2 varianten.
Loopt prima hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd. Op de PC loopt het niet fijn.
Is idd wel handig om te weten waar je heen kan lopen qua routesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:27 schreef Afwazig het volgende:
Heb deze map ook al in de Alpha gespeeld dus ik ken hem ook wel met gemak.
battlelog flushen oid. zie ergens topic op http://reddit.com/r/battlefield_4quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Topiek het volgende:
Bij mij launched hij niet, als ik op join server druk. Met geen enkele browser. Iemand een idee?
hij staat wel tussen mijn processen in taskmanager. Maar doet verder niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef fyah het volgende:
[..]
battlelog flushen oid. zie ergens topic op http://reddit.com/r/battlefield_4
Ja, deed hij bij mij ook. ATI?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:05 schreef dennis3d het volgende:
Wil even snel potje doen..
Gaat het zeiken om videokaart update...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |