Oh, die map van conquest large wil je echt niet met minder dan 64 spelen. ik heb gister 2 potjes op een 32 man server gespeeld en je bent je alleen maar suf aan het rennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:58 schreef Skwish het volgende:
Gisteren de beta 30 minuten gespeeld. De map is groot en kaal. Lijkt me wat te groot voor 64 spelers.
Ingestorte wolkenkrabber?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:47 schreef fyah het volgende:
net nog potje gedaan. kwam niet boven de 30 fps uit. pffen what the hell is met die superdikke fog?
Hahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dit spel niet direct kopen. Eerst maar eens afwachten wat ze allemaal gaan verbeteren, want zoals het er nu voorstaat is er geen enkele reden om dit spel te spelen ipv BF3.
Xbox zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jos hij vloog tegen een onzichtbare boom aan snap dat dan
Waar zeg ik dat het niet goed of leuk is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom op Stomie het is een beta die zijn nog nooit leuk goed geweest
Aangezien je wacht tot ze dingen gaan verbeteren neem ik aan dat je dingen niet goed vindtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet goed of leuk is?
mja. ik vind het irritant. glas reflecteert er zwart in en het helpt de fps echt nietquote:
Ik vind BF3 beter en leuker. Dat zeg ik vrij ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien je wacht tot ze dingen gaan verbeteren neem ik aan dat je dingen niet goed vindt
Er zit vrij veel verbetering in de interface vind ik zelf,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind BF3 beter en leuker. Dat zeg ik vrij ondubbelzinnig.
Die twijfel heb ik ook. Wie weet wacht ik wel tot er gewoon een premium edition van te koop komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga dit spel niet direct kopen. Eerst maar eens afwachten wat ze allemaal gaan verbeteren, want zoals het er nu voorstaat is er geen enkele reden om dit spel te spelen ipv BF3.
BF3 Beta ... map Metro viel ook tegen. Grafisch viel het tegen en het stikte van de glitches.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
Het ziet er vooral anders uit. BF3 heeft wel meer detail over het algemeen heb ik het idee. Bij BF3 lijken de maps allemaal niet zo kaal en leeg.
Wat mij betreft hadden ze jets volledig uit BF gelaten. Gewoon heli's, grond- en watervoertuigen en infanterie natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Bij BF3 liepen genoeg mensen ook te zeiken over de beta. Stoma is gewoon negatief omdat er geen jets op deze map zitten.
Dat herladen van tankshells is wel kut, gister liep ik tegen 3 voertuigen aan die snel na elkaar kwamen, 2 opgeblazen en bij de derde had ik niks meer over, sta je dan ondanks dat je het gewoon goed doet.
Waarom? Altijd handig nog zo'n jet om een heli te counteren als het vanaf de grond niet lukt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze jets volledig uit BF gelaten. Gewoon heli's, grond- en watervoertuigen en infanterie natuurlijk.
Van mij hadden ze er ook uit gemogen. Ik kan niet echt uitleggen waarom, maar van mij mag hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom? Altijd handig nog zo'n jet om een heli te counteren als het vanaf de grond niet lukt.
Ook dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Bij BF3 liepen genoeg mensen ook te zeiken over de beta. Stoma is gewoon negatief omdat er geen jets op deze map zitten.
Is er alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik ook. Wie weet wacht ik wel tot er gewoon een premium edition van te koop komt.
V.
G2play kan je gewoon met iDEAL betalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen Paypal en dat is in zo'n geval toch handiger dan cc?
V.
Stekker uit het stopcontact trekken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:18 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand hoe ik console uit kan zetten?
Ja dan staat 'ie wel uit inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Stekker uit het stopcontact trekken?
Ik zit mobiel, sit is kut, dus samenvatting van het probleem?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef Topiek het volgende:
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.
Ongeveer 50 tot 100 mensen alleen al op dat forum hebben hetzelfde probleem. En niemand van EA reageert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, sit is kut, dus samenvatting van het probleem?
Ik had ge-update naar de laatste nvidia beta drivers. Daarna wanneer ik BF4 opstart dan crashed origin terwijl de map aan het laden is. Dan start ik snel origin weer en de map laadt dan wel gewoon door.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef Topiek het volgende:
Meer mensen hebben het probleem wat ik heb, dat de game niet launched.. maar EA schijnt geen neuk te geven.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Tellen de stats die je nu maakt ook voor in het originele spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |