Verzoek verzonden.quote:Op maandag 30 september 2013 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doe ik alleen als ik in m'n eentje speel bij Battlefield.
VerbalNLquote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef KoningStoma het volgende:
Zijn er mensen die mij toe willen voegen? Of mensen die ik kan toevoegen?
Origin: KoningStoma
10 AM als het goed is.quote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef fyah het volgende:
Vanaf hoe laat morgen is hij speelbaar? Ik moet om 14u pas aan het werk, so
Toegevoegd,quote:
Beetje Cod rip-off, maar wel heel nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:18 schreef KoningStoma het volgende:
Pwoah!! Emblem editor!1
[ afbeelding ]
Vind ik niet vreemd voor een bèta.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Als ik zo naar die unlocks kijk kun je echt maar 1 of 2 wapens per class spelen,
Tevens vehicle unlocks zijn ook gelimiteerd. Dus je speelt echt de basisgame
Met het performanceverschil en servertesting is het wel beta te noemen hoor, of verwacht je alpha status?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:17 schreef BurnaBoy het volgende:
Voor een tijd gelimiteerde demo bedoel je,
Meeste beta's (meestal closed) kun je meestal alles spelen.
En ergens heb ik iets van, ja ik heb er toch al voor betaald(preorder origin dus laat me er ook mee spelen.
Tevens, versie die op gamescom enzo te spelen was was niet zo gelimiteerd qua wapens e.d. Kijk maar eens naar youtube enzo wat daar allemaal al te zien is.
Er zit maar 1 set low res in he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef fyah het volgende:
Rondje gedaan, eerste plek gehaald![]()
Ik vind wel dat het qua grafische performance erg tegenvalt (voor nog een maand van release af te zijn). Ik krijg het niet eens op high getrokken, en het ziet er op high dan ook nog eens best ruk uit.
Gameplay is verder gewoon praktisch hetzelfde als BF3. Gewoon leuk.
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zit maar 1 set low res in he?
Dat high niet high is qua textures maar medium at best om het pakket klein te houden.quote:
frapsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef lipjes het volgende:
Ik draai btw alles op ultra, zeer vloeiend.
Geen idee hoe je de FPS ziet.
wat zijn je specs?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef lipjes het volgende:
Ik draai btw alles op ultra, zeer vloeiend.
Geen idee hoe je de FPS ziet.
wel als je anti-aliassing uitzetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb:
Windows 7 64-bit
Intel i7 3720QM @ 2,6GHZ
12GB RAM
Nvidia GeForce GTX675M met 2GB Videogeheugen
Kan ik het spel een beetje lekker draaien op hoog-gemiddelde graphics settings denken jullie?
AMD FX 8320 (8x 3.5ghz)quote:
Weet niet of je toevallig een nVidia kaart hebt? Indien ja, heb je al de laatste beta drivers geïnstalleerd? Dat hielp bij mij namelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
schok-ken-de-per-for-mance...
Als ie even lekker loopt, loopt ie prima, maar gaat echt met horten en stoten...
Mijne is EcVo, maar m'n vriendenlijst werkt op het moment niet helemaal 100%.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heet RoelDriesvink op Battlelog, jullie mogen mij gewoon toevoegen als je wil
Wat zijn jullie Battlelog accounts?
bijna alles.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe is de destruction? Paar plekken wat kapot kan of echt alles?
Bij mij hielp het. Had eerst de meest recente drivers geinstalleerd, maar na het installeren van de beta drivers loopt het een stuk vloeiender. De meeste recente beta's zijn van 30-9.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
29-9 geupdate, maar als dat aan drivers ligt dan klopt er iets niet...
Nou... Niet bepaald. Er kan veel stuk maar veel is nog beschermd.quote:
Gewoon naar je games gaan, daar moet BF4 tussen staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Jeff89 het volgende:
Hoe moet je in godsnaam die BF4 Beta pre-loaden? Ik kom er niet uit in origin.. Kom telkens steeds bij de pre-order pagina van BF4 Deluxe edition uit. Als BF3 Premium member zou ik toch gewoon die beta al moeten kunnen downloaden?
Ja, ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar je games gaan, daar moet BF4 tussen staan.
Klopt, maar deze beta draait echt als een drol, GPU wordt nauwelijks gebruikt terwijl CPU load echt groot is. Enige wat performance helpt is Battlelog afsluiten nadat je in de game zit.. (heb nieuwste nvidia driver).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Captainp00face het volgende:
Ik neem aan dat als je BF3
op high kunt draaien, je BF4 ook best aankunt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |