wel als je anti-aliassing uitzetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb:
Windows 7 64-bit
Intel i7 3720QM @ 2,6GHZ
12GB RAM
Nvidia GeForce GTX675M met 2GB Videogeheugen
Kan ik het spel een beetje lekker draaien op hoog-gemiddelde graphics settings denken jullie?
AMD FX 8320 (8x 3.5ghz)quote:
Weet niet of je toevallig een nVidia kaart hebt? Indien ja, heb je al de laatste beta drivers geïnstalleerd? Dat hielp bij mij namelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
schok-ken-de-per-for-mance...
Als ie even lekker loopt, loopt ie prima, maar gaat echt met horten en stoten...
Mijne is EcVo, maar m'n vriendenlijst werkt op het moment niet helemaal 100%.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heet RoelDriesvink op Battlelog, jullie mogen mij gewoon toevoegen als je wil
Wat zijn jullie Battlelog accounts?
bijna alles.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe is de destruction? Paar plekken wat kapot kan of echt alles?
Bij mij hielp het. Had eerst de meest recente drivers geinstalleerd, maar na het installeren van de beta drivers loopt het een stuk vloeiender. De meeste recente beta's zijn van 30-9.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
29-9 geupdate, maar als dat aan drivers ligt dan klopt er iets niet...
Nou... Niet bepaald. Er kan veel stuk maar veel is nog beschermd.quote:
Gewoon naar je games gaan, daar moet BF4 tussen staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Jeff89 het volgende:
Hoe moet je in godsnaam die BF4 Beta pre-loaden? Ik kom er niet uit in origin.. Kom telkens steeds bij de pre-order pagina van BF4 Deluxe edition uit. Als BF3 Premium member zou ik toch gewoon die beta al moeten kunnen downloaden?
Ja, ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon naar je games gaan, daar moet BF4 tussen staan.
Klopt, maar deze beta draait echt als een drol, GPU wordt nauwelijks gebruikt terwijl CPU load echt groot is. Enige wat performance helpt is Battlelog afsluiten nadat je in de game zit.. (heb nieuwste nvidia driver).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Captainp00face het volgende:
Ik neem aan dat als je BF3
op high kunt draaien, je BF4 ook best aankunt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |