Waarom kijk je een serie die fantastisch begint om er uiteindelijk achter te komen dat hij op het spannendste stuk nooit is afgemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
OK ik ging Jericho kijken, kwam weer wat tussenDoei doei jochie.
Volgens sp3c zat er wel een soort eind aanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom kijk je een serie die fantastisch begint om er uiteindelijk achter te komen dat hij op het spannendste stuk nooit is afgemaakt![]()
er zit er een in je onderbroek!quote:
je bent mild voor jezelfquote:
de whutrussen?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef Pheno het volgende:
Waarom stond deze SC opeens in myat?
Oh ja, die teringrussen van vanacht.
hmm, dan ga ik achteruit. Normaal is de drummer na tien minuten al moe van me.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef sp3c het volgende:
dies al iets beter 6,5/10, je maakt al betere grappen dan Corrie
of het witrussen waren weet ik niet, mijn kennis van dat dialect is onbestaand. Maar herrie maken konden ze. zij het hotel uit, de rest van de gasten wakker.quote:
mijn vrouw? Meestal wel, ze heeft het niet zo op drummersquote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
en je vriendin vind dat wel best zeker
dan leg ik de jas maar bovenop . Turkije is wss warmer dan Nederlandquote:Op woensdag 25 september 2013 18:02 schreef sp3c het volgende:
naja in NL is eigenlijk wel redelijk de laatste paar dagen
fris maar ok
heb je de cartoon ook gezien?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef sp3c het volgende:
mwah ik geef mezelf toch gelijk hoor
Jericho is wel een beetje afgesloten maar ze zetten de deur naar iets anders wel heel ver open
ik was wel tevreden met het 'einde'
nopequote:
Ok, dan hebben we het over hetzelfde eindequote:
Pheno maakt altijd topgrappen dus maak je borst maar nat sp3c.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef sp3c het volgende:
dies al iets beter 6,5/10, je maakt al betere grappen dan Corrie
Corrie wil tetten zien, kom maar met de gifjes mensen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:52 schreef sp3c het volgende:
Corrie maakt er gelijk weer wat schunnigs van
Te laat, ik heb net gedoucht dus ik ga mijn borst niet WEER droogmaken.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:55 schreef sp3c het volgende:
nou als dat niet schunnig was maak dan zelf je borst maar nat
en pics or it did nawt happen
zijn er pics?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Te laat, ik heb net gedoucht dus ik ga mijn borst niet WEER droogmaken.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Op deze foto lijkt hij net zo een ouderwetse filmster, leuk toch?
[ afbeelding ]
Twee keer per uur is overdreven he?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef sp3c het volgende:
Corrie is nog uit de tijd dat men dacht dat je van 2x per dag douchen razende apenaids ofzo kreeg
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
Goeie clip, gewoon helemaal kijken zeg ik.
Dit is één van mijn favorieten.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze tof.
Er was ook een topic van.
ONZ / Lachen gieren brullen met Gummbah
Ja die is tof.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is één van mijn favorieten.
[ afbeelding ]
Die zie ik best vaak voorbij komen ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
Heheheh.
Deze kan je vaak op Fok! gebruiken.
[ afbeelding ]
Ghehe. Ik heb wel eens slecht nieuws-gesprekken van die orde gehoordquote:
Peter van Straaten kan echt goed tekenen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Lelijk kan ook grappig zijn sp3c.
Ik vond die van peter van Straaten altijd leuk:
[ afbeelding ]
Ja die met Agnes zijn ook erg goed. Jammer dat van heel veel plaatjes die ik vind de tekst niet goed te lezen is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Peter van Straaten kan echt goed tekenen.
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die met Agnes zijn ook erg goed. Jammer dat van heel veel plaatjes die ik vind de tekst niet goed te lezen is.
Ik heb nog wel een boekje van hem van vroeger.
Die zijn ook erg goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningen
Dat in combinatie met de Gummbahs die je net post zie ik een thema.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningen
Klinkt goed jochie. Ik heb nog een videoband van de X-files moviequote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die dvd hier nog ergens van Poelmo: slaaf van het zuiden.
10 over komt eerst nog Undateables.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een uurtje tot camping PowNed.
quote:
Hmmmm, ik heb ook nog Sjef van Oekel stripboeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat in combinatie met de Gummbahs die je net post zie ik een thema.
Daar moeten ze voor werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Oh god dit gaat zooooo uitgemolken worden
En wat is er trouwens mis met 'komt zo vaak als u wilt'
naja op een gegeven moment lijkt het me wat aan de drassige kantquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Oh god dit gaat zooooo uitgemolken worden
En wat is er trouwens mis met 'komt zo vaak als u wilt'
Lieslaarzen, alles.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja op een gegeven moment lijkt het me wat aan de drassige kant
oeh, die houd ik ff in de gatenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Heel toevallig zie ik een topic over zelfgemaakte cartoons, zitten echt hele goede tussen!
CRE / Cartoons
Met wat?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gebruikt graag je voeten?
Nee Liesquote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gebruikt graag je voeten?
Ik zei niet eens wat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ridder Peunage komt weer alles verpesten.
ja megaboos kijken van bovenop de kast zekerquote:
Onder andere ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja megaboos kijken van bovenop de kast zeker
voordeeltje van het moddenquote:
that's it!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Dan moet mijn haar eraf en dat doe ik niet. Ik kan wel bij de kapper een knotje laten makenEn een mantelpakje lenen ergens.
Ik heb een hele lijst.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of er nog andere zijn.
Was ik niet man.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
oeh het was Corrie
geef die link nog ff
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ja ok nu ben ik het wel weer zat.
hmmmzquote:
Oh wacht, ja maar dat was weer een ander topic. Kut wat was dat ook alweer.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmmmz
volgens mij was je er wel bij betrokken, jij zei dat je altijd alles uitprobeert
qua modknopjes
Toen was ik er net bij, is ergens 4 weken geleden.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
het ging over dat je meerdere posts tegelijk kunt noten!!
korsakoff...quote:
owjaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je dit topic?
FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!
tof, stoer & altijd dichtbijquote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en? Ik vond deze leuk toevallig.
heb toevallig wel 2 weken vrij vanaf vrijdagquote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Doe es lief jullie. Anders stuur ik jullie naar campingpowned.
Kijk zo maar op NED3, kun je lachen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb toevallig wel 2 weken vrij vanaf vrijdag
Volgend jaar zit jij zelf in die show met je badmuts.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Doe es lief jullie. Anders stuur ik jullie naar campingpowned.
Wat zei ik nou over lief doen he? Sukkel.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgend jaar zit jij zelf in die show met je badmuts.
ridder Peunage heeft nu een razende erectiequote:
Creme fraiche was zo goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
Randy is wel echt de baas van Southpark hoor
Doe eens effe normaal joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Hopelijk gaat de nieuwe niet ontzettend tegenvallen
Ik heb even zitten kijken en als het goed is is de laatste eind november.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
volgens mij hebben we zelfs weer een kerstep!
laatste van het seizoen misschien zelfs
met sinterklaas ben ik niet jarigquote:
Ja dat klopt wel inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Karina en ik begrijpen elkaar. We haten gewoon alles.
Kinderen, kerst, levensvreugde etc etc
die van mij wel, gewoon in de kroeg bier drinkenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij vindt kerst leuk? Ik val van mijn stoel.
[..]
Verjaardagen zijn ook niet leuk
Ja dat kan ook wel zonder dat je jarig bent.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
die van mij wel, gewoon in de kroeg bier drinken
zit niet zo te miepen Cnorrie!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat kan ook wel zonder dat je jarig bent.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet op letten ik zat weer te stressen vanmiddag.
0:18 toch.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Voorspel hoeveel posts Corrie vandaag had.
Ik gok 318.
Uitslag volgt rond 0:30.
Ga ik om kwart over naar bedquote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Voorspel hoeveel posts Corrie vandaag had.
Ik gok 318.
Uitslag volgt rond 0:30.
Sukkel.quote:
Jij ook sukkel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef sp3c het volgende:
altijd
volgens mij zit Cnorrie op al op de kast en alles
Eregisteren dacht ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Wanneer had je ook al weer 222 222, eergister of gister?
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Je bent echt aan het klieren vandaag Specukutje. Sjongejonge.
Ja wtf, het was een retorische vraag van mij, maar nu heb ik toch P&W even aangezet.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
P&W als je je wil ergeren natuurlijk.
Ik ga om 2 uur slapen denk ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beetje bijtijds naar bed, nog even Frasier en dan hup. Ben ik morgen tenminste een beetje vroeg wakker
Dat is het hem. Het valt te vaak tegen de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Gister was het een best goede show, maar dat zijn zeldzame pareltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |