Die zie ik best vaak voorbij komen ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
Heheheh.
Deze kan je vaak op Fok! gebruiken.
[ afbeelding ]
Ghehe. Ik heb wel eens slecht nieuws-gesprekken van die orde gehoordquote:
Peter van Straaten kan echt goed tekenen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Lelijk kan ook grappig zijn sp3c.
Ik vond die van peter van Straaten altijd leuk:
[ afbeelding ]
Ja die met Agnes zijn ook erg goed. Jammer dat van heel veel plaatjes die ik vind de tekst niet goed te lezen is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Peter van Straaten kan echt goed tekenen.
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die met Agnes zijn ook erg goed. Jammer dat van heel veel plaatjes die ik vind de tekst niet goed te lezen is.
Ik heb nog wel een boekje van hem van vroeger.
Die zijn ook erg goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningen
Dat in combinatie met de Gummbahs die je net post zie ik een thema.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningen
Klinkt goed jochie. Ik heb nog een videoband van de X-files moviequote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die dvd hier nog ergens van Poelmo: slaaf van het zuiden.
10 over komt eerst nog Undateables.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een uurtje tot camping PowNed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |