Die zie ik best vaak voorbij komen ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
Heheheh.
Deze kan je vaak op Fok! gebruiken.
[ afbeelding ]
Ghehe. Ik heb wel eens slecht nieuws-gesprekken van die orde gehoordquote:
Peter van Straaten kan echt goed tekenen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Lelijk kan ook grappig zijn sp3c.
Ik vond die van peter van Straaten altijd leuk:
[ afbeelding ]
Ja die met Agnes zijn ook erg goed. Jammer dat van heel veel plaatjes die ik vind de tekst niet goed te lezen is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Peter van Straaten kan echt goed tekenen.
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die met Agnes zijn ook erg goed. Jammer dat van heel veel plaatjes die ik vind de tekst niet goed te lezen is.
Ik heb nog wel een boekje van hem van vroeger.
Die zijn ook erg goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningen
Dat in combinatie met de Gummbahs die je net post zie ik een thema.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling van hem geweest in de Kunsthal. Maar dat waren alleen zijn erotische tekeningen
Klinkt goed jochie. Ik heb nog een videoband van de X-files moviequote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die dvd hier nog ergens van Poelmo: slaaf van het zuiden.
10 over komt eerst nog Undateables.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nog een uurtje tot camping PowNed.
quote:
Hmmmm, ik heb ook nog Sjef van Oekel stripboeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat in combinatie met de Gummbahs die je net post zie ik een thema.
Daar moeten ze voor werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Oh god dit gaat zooooo uitgemolken worden
En wat is er trouwens mis met 'komt zo vaak als u wilt'
naja op een gegeven moment lijkt het me wat aan de drassige kantquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Oh god dit gaat zooooo uitgemolken worden
En wat is er trouwens mis met 'komt zo vaak als u wilt'
Lieslaarzen, alles.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja op een gegeven moment lijkt het me wat aan de drassige kant
oeh, die houd ik ff in de gatenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Heel toevallig zie ik een topic over zelfgemaakte cartoons, zitten echt hele goede tussen!
CRE / Cartoons
Met wat?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gebruikt graag je voeten?
Nee Liesquote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gebruikt graag je voeten?
Ik zei niet eens wat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Ridder Peunage komt weer alles verpesten.
ja megaboos kijken van bovenop de kast zekerquote:
Onder andere ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja megaboos kijken van bovenop de kast zeker
voordeeltje van het moddenquote:
that's it!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Dan moet mijn haar eraf en dat doe ik niet. Ik kan wel bij de kapper een knotje laten makenEn een mantelpakje lenen ergens.
Ik heb een hele lijst.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of er nog andere zijn.
Was ik niet man.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
oeh het was Corrie
geef die link nog ff
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ja ok nu ben ik het wel weer zat.
hmmmzquote:
Oh wacht, ja maar dat was weer een ander topic. Kut wat was dat ook alweer.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmmmz
volgens mij was je er wel bij betrokken, jij zei dat je altijd alles uitprobeert
qua modknopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |