Wat je wil. Zolang jij het maar een cartoon vindt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef Unmountable het volgende:
Cartoon qua paint cartoon of qua hoger niveau cartoon?
Hoi, ken je JR-style-93 al, een beginnend en veelbelovende cartoonist, hij is ook nog eens voor Ajax.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:18 schreef tonja het volgende:
Dit idee kreeg ik toen ik iemand in de tram 'spastische chirurgie' hoorde zeggen.
[ afbeelding ]
Zijn er meer mensen die weleens een cartoon maken?
Laat het hier zien
Net bekeken, ziet er zeker goed uit. Ik heb alleen helemaal niets met voetbalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ken je JR-style-93 al, een beginnend en veelbelovende cartoonist, hij is ook nog eens voor Ajax.
VBL / Karikaturen
Als dat geen neuken gaat worden...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ken je JR-style-93 al, een beginnend en veelbelovende cartoonist, hij is ook nog eens voor Ajax.
VBL / Karikaturen
Dit is een baas met paint.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / Karikaturen
Voetbal is leuk hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Net bekeken, ziet er zeker goed uit. Ik heb alleen helemaal niets met voetbal
Ik zeg doenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Moet het per se een cartoon zijn, of mogen het ook paints zijn
Ik heb zelf namelijk een paint topic in CRE staan dus misschien kan ik hier wat dingen plaatsen, mja.
Thanksquote:Op zondag 2 juni 2013 18:33 schreef tonja het volgende:
Leuk hoorAlleen bij die laatste ben je een lijntje kwijt of vergeten
Als je dit ziet dan vraag je waarom zo iemand niet dit talent gaat gebruiken om er zijn beroep van te maken en er geld mee te verdienen.quote:
Hij heeft een site: www.watkanjewel.com Ik denk dat hij er af en toe wel geld mee verdient jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je dit ziet dan vraag je waarom zo iemand niet dit talent gaat gebruiken om er zijn beroep van te maken en er geld mee te verdienen.(tenzij het al zijn beroep is.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |