Wat je wil. Zolang jij het maar een cartoon vindt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef Unmountable het volgende:
Cartoon qua paint cartoon of qua hoger niveau cartoon?
Hoi, ken je JR-style-93 al, een beginnend en veelbelovende cartoonist, hij is ook nog eens voor Ajax.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:18 schreef tonja het volgende:
Dit idee kreeg ik toen ik iemand in de tram 'spastische chirurgie' hoorde zeggen.
[ afbeelding ]
Zijn er meer mensen die weleens een cartoon maken?
Laat het hier zien
Net bekeken, ziet er zeker goed uit. Ik heb alleen helemaal niets met voetbalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ken je JR-style-93 al, een beginnend en veelbelovende cartoonist, hij is ook nog eens voor Ajax.
VBL / Karikaturen
Als dat geen neuken gaat worden...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, ken je JR-style-93 al, een beginnend en veelbelovende cartoonist, hij is ook nog eens voor Ajax.
VBL / Karikaturen
Dit is een baas met paint.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / Karikaturen
Voetbal is leuk hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Net bekeken, ziet er zeker goed uit. Ik heb alleen helemaal niets met voetbal
Ik zeg doenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Moet het per se een cartoon zijn, of mogen het ook paints zijn
Ik heb zelf namelijk een paint topic in CRE staan dus misschien kan ik hier wat dingen plaatsen, mja.
Thanksquote:Op zondag 2 juni 2013 18:33 schreef tonja het volgende:
Leuk hoorAlleen bij die laatste ben je een lijntje kwijt of vergeten
Als je dit ziet dan vraag je waarom zo iemand niet dit talent gaat gebruiken om er zijn beroep van te maken en er geld mee te verdienen.quote:
Hij heeft een site: www.watkanjewel.com Ik denk dat hij er af en toe wel geld mee verdient jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je dit ziet dan vraag je waarom zo iemand niet dit talent gaat gebruiken om er zijn beroep van te maken en er geld mee te verdienen.(tenzij het al zijn beroep is.)
Hij is leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:09 schreef Remqo het volgende:
Ik heb hier nog een oudje van me liggen, maar die is wel leuk genoeg om te laten zien.
The Cereal Killer:
[ afbeelding ]
Geweldig!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Trini-Kwan het volgende:
JA uuh.. in plaats van een dagboek heb ik een semi-biografische cartoon-blog..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nadeel is dat sommigen enkel gesnapt worden door mensen in mijn directe kring.
Oh die is echt goed! Complimenten.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:35 schreef sirPiteye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nou die laatste bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Geweldig!!!![]()
wat valt er niet te snappen? (scheelt misschen wel dat ik zelf ook katten heb)
Ja, die anale sexgrap snapte ik ook hoor, je zag het aan het steeds verder vertrekkende gezichtje van de dame in kwestiequote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja nou die laatste bijvoorbeeld.
Als wij het in de vriendengroep over anale seks hebben (ze weten dat ik er niks aan vind, en mijn vriend er wild van is) zeg ik altijd voor de grap dat we een compromis hebben, hij mag het énkel op zijn verjaardag. Dus vandaar die strip.
Maar inderdaad. Met katten kan het nooit mis gaan. Mijn lievelings is ook die met de kat en de anus. Kattenkenners weten hoe het is om wakker te worden met een anus in je gezicht
Ja dat ben ik dus helaasquote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die anale sexgrap snapte ik ook hoor, je zag het aan het steeds verder vertrekkende gezichtje van de dame in kwestie![]()
Kattenanus in gezicht.. een klassieker wat mij betreft
Onderbroekje aan met 'exit only' op de achterkant aangetrokken?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ja dat ben ik dus helaasboo
Geen true story. Op zijn verjaardag zei ik, HAHAHAHA grapje.
Bestaan die?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Onderbroekje aan met 'exit only' op de achterkant aangetrokken?
Als ik het bedenk zullen ze vast wel bestaanquote:Op woensdag 25 september 2013 21:41 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Bestaan die?
Waar kan ik ze halen?
Wow... je hebt echt talent van nature jij vind ikquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Trini-Kwan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nadeel is dat sommigen enkel gesnapt worden door mensen in mijn directe kring.
Ik vind ze erg leuk en vermakelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Trini-Kwan het volgende:
[knip= cartoons!]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |