Waarom kijk je een serie die fantastisch begint om er uiteindelijk achter te komen dat hij op het spannendste stuk nooit is afgemaaktquote:Op woensdag 25 september 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
OK ik ging Jericho kijken, kwam weer wat tussenDoei doei jochie.
Volgens sp3c zat er wel een soort eind aanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom kijk je een serie die fantastisch begint om er uiteindelijk achter te komen dat hij op het spannendste stuk nooit is afgemaakt![]()
er zit er een in je onderbroek!quote:
je bent mild voor jezelfquote:
de whutrussen?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef Pheno het volgende:
Waarom stond deze SC opeens in myat?
Oh ja, die teringrussen van vanacht.
hmm, dan ga ik achteruit. Normaal is de drummer na tien minuten al moe van me.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef sp3c het volgende:
dies al iets beter 6,5/10, je maakt al betere grappen dan Corrie
of het witrussen waren weet ik niet, mijn kennis van dat dialect is onbestaand. Maar herrie maken konden ze. zij het hotel uit, de rest van de gasten wakker.quote:
mijn vrouw? Meestal wel, ze heeft het niet zo op drummersquote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
en je vriendin vind dat wel best zeker
dan leg ik de jas maar bovenop . Turkije is wss warmer dan Nederlandquote:Op woensdag 25 september 2013 18:02 schreef sp3c het volgende:
naja in NL is eigenlijk wel redelijk de laatste paar dagen
fris maar ok
heb je de cartoon ook gezien?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef sp3c het volgende:
mwah ik geef mezelf toch gelijk hoor
Jericho is wel een beetje afgesloten maar ze zetten de deur naar iets anders wel heel ver open
ik was wel tevreden met het 'einde'
nopequote:
Ok, dan hebben we het over hetzelfde eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |