quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
oke gr grquote:Op maandag 23 september 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
ff sims youtubefilmpjes kijken tijdens het draaien van m'n jointje.
lol dat gaat em niet wordenquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
weer een maandje blowen
stoppen
????
profit.
ja best keigoed eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe gaat t met jouw en die chick dan?
dat is t probleem denk ikquote:Op maandag 23 september 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verder wel gewoon gezond ritme?
Ontbijt - lunch - diner - op tijd slapen - ook op vrije dagen op tijd op staan?
4,5 liter bloed kan niet eens mimang, dan ben je al nokkie. Hoop dat ze wel wat vindenquote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Klojo120 het volgende:
4,5 liter bloed geprikt, halve liter over ofzo. Ze weten niet wat aan de handje is, ze werpen me willekeurige medicijnen toe. Ach kont wel goed ik heb een mooi weekend gehad. Dus ik heb overal vrede mee.
joh hyperboolquote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
4,5 liter bloed kan niet eens mimang, dan ben je al nokkie. Hoop dat ze wel wat vinden.
Ja, dat moet je schatquote:Op maandag 23 september 2013 14:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
lol dat gaat em niet worden
[..]
ja best keigoed eigenlijk
gisterennacht bleef ze weer slapen
[..]
dat is t probleem denk ik
ik slaap eigenlijk altijd 12 uur omdat ik er gewoon niet eerder uit kán komen, tenzij het echt móet. en colleges enzo zijn niet meer verplicht dus die heb ik de afgelopen 3 weken gewoon geskipt omdat ik mn bed niet uit kwam
ik moet echt aan een ritme gaan werken.
Nee. Als het erg blijft mss gastroscopie. Maar daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 23 september 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hyperklojo.
Doen ze niet iets van een MRI scan?
had sneller verwacht.quote:Op maandag 23 september 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Zo al mijn geld is alweer bijna de deur uit
Nja in principe wel fijn dat ze het ff gaan onderzoeken mocht het toch wel een lichamelijk probleempje zijn dat niet zomaar over gaat.quote:Op maandag 23 september 2013 14:29 schreef Klojo120 het volgende:
4,5 liter bloed geprikt, halve liter over ofzo. Ze weten niet wat aan de handje is, ze werpen me willekeurige medicijnen toe. Ach kont wel goed ik heb een mooi weekend gehad. Dus ik heb overal vrede mee.
Mensen kijk dit die man is grappig.quote:
Ghehe dat is niet fijn nee. Kan me voorstellen dat je dat niet wil maargoed liever pijn dan?quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee. Als het erg blijft mss gastroscopie. Maar daar heb ik geen behoefte aan.
liever endoscopie. Ben toch al gewendquote:Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe dat is niet fijn nee. Kan me voorstellen dat je dat niet wil maargoed liever pijn dan?
kennis van bepaalde onderwerpen zal bij de ene op een ander niveau dan dat van een ander zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef Klojo120 het volgende:
*quote moira's verhaal hier* (kuttelefoon)
Hebben ze jou daar zo lang mee laten zitten ja? Ik zei ja ik ben veel moe en toen kreeg ik drie verschillende hoeveelheden melatonine toegeworpen... Waar zou dat aan liggen? Ik snap niet dat sommige huisartsen dingen niet serieus nemen.
hoort nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kennis van bepaalde onderwerpen zal bij de ene op een ander niveau dan dat van een ander zijn?
Idd, het kan zo makkelijk zijnquote:Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef Klojo120 het volgende:
*quote moira's verhaal hier* (kuttelefoon)
Hebben ze jou daar zo lang mee laten zitten ja? Ik zei ja ik ben veel moe en toen kreeg ik drie verschillende hoeveelheden melatonine toegeworpen... Waar zou dat aan liggen? Ik snap niet dat sommige huisartsen dingen niet serieus nemen.
Ik haat dat zo erg hequote:Op maandag 23 september 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, het kan zo makkelijk zijn
Ik heb één bazenhuisarts bij de praktijk zitten, is al sinds we hier wonen de huisarts van de familie. Maar nu zit hij dus al een tijd met anderen in een praktijk, en als je dan een afspraak wil maken en hij is net ff wat minder beschikbaar dan één van de andere kakhuisartsen, dan krijg je dus één van de andere kakhuisartsen
Ook voor m'n amandelen ging ik elke keer, waren altijd ontstoken, had altijd griep ervan enzo (ontstoken amandelen verlagen je weerstand heel erg).
Altijd pech dat ik bij die kakhuisartsen zat, en ja het gaat vanzelf wel over en het is omdat je griep hebt dat ze ontstoken lijken maar dat gaat over als de griep voorbij is over een weekje, oh het werkt niet? hier heb je antibiotica, nee ze zijn verder nog gezond dus ze hoeven er niet uit.
Één keer was ik het gewoon zo zat dat ik echt heb gewacht tot ik de bazenhuisarts eindelijk weer kon krijgen, hele verhaal gedaan. En hij zei gelijk al "Ja, ik zou je wel weer een antibioticakuurtje voor kunnen schrijven maar ik zie dat je er echt klaar mee bent, dus ik zal je wel gewoon doorverwijzen naar de KNO arts". Na fucking 2 jaarAndere mensen zouden gelijk na 2 weken al hun amandelen geknipt krijgen
Ben je ook gelijk van al het eventuele toekomstige gezeik af
Iddquote:Op maandag 23 september 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat dat zo erg heHad precies hetzelfde dus met die keelamandelen en chronisch verkouden, had ik dus godverdomme wel een operatie nodig en zij wilden me lozen met een gare allergie neusspray, gelukkig had ik m'n moeder mee die erop aandrong dat ie gewoon een verwijzing gaf voor de KNO
.
Dit is de lekkerstequote:Op maandag 23 september 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd of Rockstar energie lekker is. Zag er hipster uit dus dacht probeer het eens
Ik heb geen flauw idee, ik dacht dat ik er maar eentje had gehosseld, maar had blijkbaar nog 1 nummer in mijn telefoon opeens die hartjes en kusjes stuurde naar me.. nu vraag ik me af wat ik allemaal met haar heb gedaan ._.quote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel moet je drinken om dat te vergeten en toch nog een date te kunnen hosselen?
Dat weet ik zelf ook niet. It just happens.quote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen ik begrijp screw z'n acties 9 van de 10 keer niet. Hoe ie dat voor elkaar krijgt.
Yolo toch.quote:
Dit ja. De huisarts zei toen ook nog: "Ik vind het nutteloos om je door te verwijzen want ik denk dat de KNO arts ook hetzelfde zegt als ik".quote:Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddIk snap wel dat ze niet iedereen zomaar naar het ziekenhuis moeten doorverwijzen, maar het ziekenhuis weet gewoon beter dingen te spotten die huisartsen overzien
dus hou gewoon je bek en verwijs me door als je er niks van af weet
Klopt. Dat is wel de lekkerste cheapass energy jaquote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Jij weetquote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Zo lekker voor d'rquote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja. De huisarts zei toen ook nog: "Ik vind het nutteloos om je door te verwijzen want ik denk dat de KNO arts ook hetzelfde zegt als ik".
In yo face aidshoer.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Dat is wel de lekkerste cheapass energy ja
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
Oh kut ik rook bijna Mono's jointje opZit al bijna op de helft
Mja draai nog wel een nieuwe zo
En goedkoopste.quote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Junkies volgen dezelfde voorspelbare patronen.quote:
JIJ WEETquote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Dat hoef ik niet te weten.quote:
Sowieso melden dat je seks gaat hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind posts als dit bijzonder treurig
einde bericht
Ik vind jou een baas.quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde bericht
Ik heb de tekening zo'n beetje afgemaakt, maar het lijkt totaal niet meer op jouquote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso melden dat je seks gaat hebben.
Idk. Just sad.
zien.quote:Op maandag 23 september 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb de tekening zo'n beetje afgemaakt, maar het lijkt totaal niet meer op jou
de persoon in kwestie meld ik het wel altijd even, wel zo handigquote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idk. Just sad.
Show mequote:Op maandag 23 september 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb de tekening zo'n beetje afgemaakt, maar het lijkt totaal niet meer op jou
Dat merken ze de volgende ochtend wel als ze verdwaasd wakker worden.quote:Op maandag 23 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
de persoon in kwestie meld ik het wel altijd even, wel zo handig
Surprise sex!quote:Op maandag 23 september 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
de persoon in kwestie meld ik het wel altijd even, wel zo handig
Ik ga nu niet-seksen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idk. Just sad.
Hij hoeft 'm niet eensquote:
Dit topic is gefaaldquote:Op maandag 23 september 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij hoeft 'm niet eens![]()
Hij wil vanavond pas
Ja kun je er vanavond ook een voor jezelf draaien
zelf moeten draaien.quote:Op maandag 23 september 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij hoeft 'm niet eens![]()
Hij wil vanavond pas
Ja kun je er vanavond ook een voor jezelf draaien
Ja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oh ga jij dat voor mij doen in oktober?
Kan jij het beter dan ik, dan? Tegenwoordig twijfel ik daar aan, ik ben erg snel gevorderd.quote:
Weet ik niet. Na een tijdje is er niet echt een "beter" maar meer een "anders"quote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kan jij het beter dan ik, dan? Tegenwoordig twijfel ik daar aan, ik ben erg snel gevorderd.
Dat kluptquote:Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Na een tijdje is er niet echt een "beter" maar meer een "anders"
quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde bericht
Mur draait vet chille jointsquote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kan jij het beter dan ik, dan? Tegenwoordig twijfel ik daar aan, ik ben erg snel gevorderd.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Je lijkt dik 10 jaar ouder ofzo
En je neus en kin kloppen nietOp zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En je neus en kin kloppen nietlol, lijkt wel 20 kilo zwaarderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme Doe niet zo lullig unscrewed.quote:
[..]
En je neus en kin kloppen nietkeigrote pupillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Hahaha fuck youquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verdomme Doe niet zo lullig unscrewed.
Dat is helemaal niet waar Snowbells, hij koekt maar wat.
Wat een nare man die unscrewedquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verdomme Doe niet zo lullig unscrewed.
Dat is helemaal niet waar Snowbells, hij koekt maar wat.
paar biertjes drinken en naar huis dan toch.quote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om met die chick te gaan meeten zo.
Stel ze is lelijk en irritant, dan zit ik daar constant mee opgescheept.
welke chickquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Dat is ook zo op de fotoquote:
Geef haar nummer wel aan mij, ik bedoel assen is zo ver weg, hoe lelijk ze ook is ik hoef haar niet te zien en lelijke meisjes zijn wild met phone sexquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
fixed yo postquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een naar ventje die unscrewed
Deze woorden bevatten zo veel waarheid.quote:Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Na een tijdje is er niet echt een "beter" maar meer een "anders"
Ik drink nu al bierquote:Op maandag 23 september 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar biertjes drinken en naar huis dan toch.
Ja dan doe je dat toch niet, jezus zegquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze woorden bevatten zo veel waarheid.
Awh zo lievquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een nare man die unscrewed
Jajaquote:
Wat?quote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Snowbells het volgende:
van die friese gehaald, fucking smerig
Ga je mij nou duimpje omlaag geven? Fuck you.quote:Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan doe je dat toch niet, jezus zegMensen die moeilijk doen.
[..]
En je neus en kin kloppen nietIk had in de 2e klas ooit eens een schoen getekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
wouwquote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had in de 2e klas ooit eens een schoen getekend.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ga je mij nou duimpje omlaag geven? Fuck you.
Jij moet overal beter in zijn, hè?quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een lieve meidquote:Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En een blaadje.quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
godver, die is wel goed.quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een gave.quote:Op maandag 23 september 2013 15:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij moet overal beter in zijn, hè?
Jij bent een opgave.quote:
Iedereen kan 'lekker' bier zuipen. MAAR HEFTU ASN FESA CJSEI MS JWOVOOR IEDEREEN WAT LEKER IS!quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
Hey ik heb ook talent.
Ik kan lekker bier zuipen
wanneer ga je weer bazige filmpjens maken?quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Iedereen kan 'lekker' bier zuipen. MAAR HEFTU ASN FESA CJSEI MS JWOVOOR IEDEREEN WAT LEKER IS!
watquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Iedereen kan 'lekker' bier zuipen. MAAR HEFTU ASN FESA CJSEI MS JWOVOOR IEDEREEN WAT LEKER IS!
vraag subsidie aanquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
Oh ik was een beetje droog aan het lollen maar dit zijn best leuke reacties![]()
![]()
Hier was ik ook best trots op
[ afbeelding ]
Vandaag niet, te veel pijn. Sorry. Asap.quote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
wanneer ga je weer bazige filmpjens maken?
Bazin +100quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
Oh ik was een beetje droog aan het lollen maar dit zijn best leuke reacties![]()
![]()
Hier was ik ook best trots op
[ afbeelding ]
wat.quote:Op maandag 23 september 2013 15:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bazin +100
Op de schaal van neuker: 67/100, zou doen wanneer aangeschoten.
Ach, je bent jezelf. Dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms, moet ik wel heel geforceerd doen jwt.
waarom zo slijmenquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, je bent jezelf. Dat kan ik waarderen.
Of je bent niet jezelf. How would I know?
Ik accepteer je gewoon omdat je ook hard en direct kan zijn, en dat waardeer ik.
Ofzoiets. Maar soms ben je ook gewoon een bitch.
Maar wel op een leuke manier.
Feel free om met "Ok." te reageren
sorryquote:
wow deze man heeft gedronken hij is op de 'ik ga eerlijk zijn' toer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik accepteer je gewoon omdat je ook hard en direct kan zijn, en dat waardeer ik.
Haha dan zie je het onderliggende nietquote:
Geen "Ok", je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even tussen onsquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wow deze man heeft gedronken hij is op de 'ik ga eerlijk zijn' toer.
KIEK AUS KIEK AUS
Voeg me toe schatjequote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even tussen ons
Aha. Jij stond bij voorgestelde vrienden op fb. Ik vroeg al af wie je was aangezien je fokkers had.
Wauw, ik krijg gelijk van je.quote:
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.quote:
Klojo is een man. Een man met veel kwaliteiten. Zou doen.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.
Ohhhhhh Snowie hosselaar.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.
quote:
quote:Op de schaal van neuker: 67/100, zou doen wanneer aangeschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
[..]
Ik hou wijselijk m'n mond dicht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nou kom op als ik bij voorgestelde vrienden stond dan kun je daar toch moeilijk nee tegen zeggen hallo ik wil populair zijnquote:Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk m'n mond dicht.
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelenquote:
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelen![]()
Waarom zit je bier te drinken?quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Kut heb niet eens gegeten voordat ik ging zuipen
Jonge altijd dezelfde kutzooi.
Waarschijnlijk helpt nog een biertje. [ afbeelding ]
wotquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelen![]()
Omdat bierquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zit je bier te drinken?
ahaquote:Op maandag 23 september 2013 15:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat bier
En bier
EN BIER
BIEEERR![]()
![]()
BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
hey thanks heb hier overheen gelezen maar toch thanks man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klojo is een man. Een man met veel kwaliteiten. Zou doen.
Omdat kansloos.quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zit je bier te drinken?
Geen idee of Vas en Uns een haat, liefde, of haatliefdesrelatie hebbenquote:
Ha, dan zijn we toch hetzelfde op een gebied.quote:
omdat je een perv bentquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?
ik denk gewoon haatquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen idee of Vas en Uns een haat, liefde, of haatliefdesrelatie hebben
Baasquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Faka broeders en zusters
3 dagen vrij, bier is open, zo ff een paar hijsjes sativa tot mij nemen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Faka broeders en zusters
3 dagen vrij, bier is open, zo ff een paar hijsjes sativa tot mij nemen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?
Waarom krijg ik die smsjes niet van hem?quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Mur is wel rustiger de laatste tijd.
Weinig vieze smsjes meer van hem waarin hij beschrijft hoe hij zichzelf aan het plezieren is.
Je krijgt toch ook geen smsjes van mij?quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die smsjes niet van hem?
De piraten baaiquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ok. Hoe kom ik snel aan powerpoint?
Ik weet het spijt me. geef me wat tijd.quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Weinig vieze smsjes meer van hem waarin hij beschrijft hoe hij zichzelf aan het plezieren is.
Oh jij bent 'de oude eigenaar'quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal het je leren voeg me toe op facebookquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ok. Hoe kom ik snel aan powerpoint?
Link van een goede?quote:
Ben jij de nieuwe eigenaar/baas van Mur dan ?quote:
Vraag Klojo, hij weet. Mijn internet is sloom op het moment.quote:Op maandag 23 september 2013 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Link van een goede?. Ik heb 't al zo lang niet gebruikt dat ik niet eens meer wist dat ik het niet meer had
quote:Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe eigenaar/baas van Mur dan ?
Tip: kietel hem af en toe aan zijn perineum, dat vind hij lekker en gehoorzaamd hij goed
HA IK WAS EERDER EN VIA DMquote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef badtripbob het volgende:
www.openoffice.org
Open source officeOok een powerpoint variant bij en je kan opslaan als office documenten die ook te openen zijn dus door iedereen.
This water is too salty,quote:
TENATTATENquote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
Neger pls. Ik ben knap. 10/10 m8 yolo blaze it fegit ik hossel al die chickies en ik kan sneller schijten dan je grootmoeder op een racefiets grgr
Wauw, ik vind het serieus mooi.quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
This water is too salty,
For me to even drink.
I'd rather walk the dreaded plank
Than stay another week.
But it's you my love
You're my land ahoy
And i'm sick of being beaten
And whipped and lashed to death,
I want one night with no gang-rape
But i won't hold my breath.
But it's you my love
You're my land ahoy
Yeah, you're my boy
Yo-ho, Murdera
Let's go far away
Somewhere where the captain won't be mad.
Yo-ho, Murdera
I want to love you good
We deserve much better than we've had.
Gay pirates, van Cosmo Jarvis. Best wel een baas, houdt normaal niet van die shit maar hij is wel nice man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het serieus mooi.Waar is dit van?
shitquote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gay pirates, van Cosmo Jarvis. Best wel een baas, houdt normaal niet van die shit maar hij is wel nice man.
Î mijn favoriet
quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Monopoly het volgende:
Unscrewed zou ik never nooit in een donkere steeg willen tegen komen.
Zijn bazen hossel skills zullen mijn leven compleet ruïneren in één fractie van een seconde.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het serieus mooi.Waar is dit van?
quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gay pirates, van Cosmo Jarvis. Best wel een baas, houdt normaal niet van die shit maar hij is wel nice man.
mijn favoriet Î
mooie conversatiequote:
Daarom mij aanbidden.quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
Holy shit wat een geslijm tussen alle mannen in dit topic. Iedereen aanbidt elkaar gvd
Dat is omdat ik die liefde breng tussen alle mensen onder elkaarquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
Holy shit wat een geslijm tussen alle mannen in dit topic. Iedereen aanbidt elkaar gvd
Hoe lang.quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
'U heeft $2,79 USD overgemaakt naar 陈阳波'
Ok. Geen idee wat zijn naam nou uiteindelijk is..
Jesus ju bent wel heel wanhopg heaquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kan ik alleen op fb nog steeds geen verzoek ontvangen gr gr
quote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jesus ju bent wel heel wanhopg hea
Ik zal GODVERDOMME EENS WAT ANDERS IN JE REET RAGGEN VUIL GOOR euhquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is omdat ik die liefde breng tussen alle mensen onder elkaargeen haat, haat stop je maar in je reet
Snowquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal GODVERDOMME EENS WAT ANDERS IN JE REET RAGGEN VUIL GOOR euh
wow.
Ja en jij bent een bal slijm, niet bepaald beter, aye?quote:
ok niet gelezenquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snow
Je bent zo mooi, je bent als een engel in het donker. Het moment dat het licht van jou weerkaatste in mijn ogen, werd alles licht en wist ik dat je veel voor me betekende. Je bent een lieve, oprechte en volwassen vrouw in mijn ogen die ik nodig heb in mijn leven, zodat je mij compleet kan maken. Ik hou van jou en je mooie bruine ogen en golvende engelen haar.
SNEL SPREID JE VINGERS ZO VER MOGELIJK UIT ELKAAR EN MEET DE AFSTAND TUSSEN HET TOPJE VAN JE DUIM EN HET TOPJE VAN JE MIDDELVINGER EN POST HET.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snow
Je bent zo mooi, je bent als een engel in het donker. Het moment dat het licht van jou weerkaatste in mijn ogen, werd alles licht en wist ik dat je veel voor me betekende. Je bent een lieve, oprechte en volwassen vrouw in mijn ogen die ik nodig heb in mijn leven, zodat je mij compleet kan maken. Ik hou van jou en je mooie bruine ogen en golvende engelen haar.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja en jij bent een bal slijm, niet bepaald beter, aye?
welke heb je genomen?quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Snowbells het volgende:
Mijn virus scanner zegt dat openoffice een beschermde bron probeert te wijzigen
Dat was echt serieus mijn pure liefde die naar bovenkwam.quote:
Dan moet je system32 verwijderen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Snowbells het volgende:
Mijn virus scanner zegt dat openoffice een beschermde bron probeert te wijzigen
fuck jouquote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan moet je system32 verwijderen.
Iddquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
doe normaalquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Kut heb niet eens gegeten voordat ik ging zuipen
Jonge altijd dezelfde kutzooi.
Waarschijnlijk helpt nog een biertje. [ afbeelding ]
En weer zet je me op het goeie pad.quote:
Is niet, als je het van de officiele site hebt gedownload is er niets aan de hand. Als hij om toestemming vraagt gewoon doen, als hij het compleet blokkeerd heb je een ander probleem. Namelijk een kutscanner.quote:
Waarom? Iedereen doet al normaal.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke heb je genomen?
[..]
Dat was echt serieus mijn pure liefde die naar bovenkwam.
Hier staat serieus een ban op, als je dit zegtquote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan moet je system32 verwijderen.
Oh sorryquote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier staat serieus een ban op, als je dit zegt
HAHA.. Grapje?quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
en terecht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook echt weer met dezelfde mensenquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Leuk toch? Het is weer zoals vroeger.
Vind ik niet. Je bent volslagen idioot als je dat niet weet. Dan hoor je niet met computers te werken.quote:
Als het 'gaat,' dan gaat het ergens heen. Anders zou het stil zijn en wachten op directies.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Leuk toch? Het is weer zoals vroeger.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook echt weer met dezelfde mensen
Stu, piye, waar zijn julliequote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
Ik heb system32 verwijderd op kantoor en nu doet de computer het niet meer. Ik wilde leuk deelnemen aan dit topic maar nu..
We zitten op FOK!. 90% van de mensen is volslagen idioot.quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je bent volslagen idioot als je dat niet weet. Dan hoor je niet met computers te werken.
Stu is nog wel actief.quote:
Waar is drommel de laatste tijd dan eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fixedquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zitten op FOK!. 90% van de mensen denkt dat dat een excuus is om volslagen idioot te zijn.
Drommel ook ja! Drommel!quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar is drommel de laatste tijd dan eigenlijk?
Nope.quote:
Ja dat weet ik maar ik wil ze nu.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stu is nog wel actief.
Piye nooit.
Terecht dat we zoveel mogelijk proberen om die idioten uit te roeien van het internet.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zitten op FOK!. 90% van de mensen is volslagen idioot.
Ik heb het ooit gedaan.quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope.
Sommige mensen hebben het verstand van een regenworm met down syndroom. En die verwijderen dan hun system32 en dan is hun pc naar de aids
quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik wil ze nu.
NEGER.quote:
Stiekem wist ik dat ook niet.. Maar iets met system in de naam zou ik ook niet zomaar verwijderenquote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope.
Sommige mensen hebben het verstand van een regenworm met down syndroom. En die verwijderen dan hun system32 en dan is hun pc naar de aids
Heb 'm nog een hoop in KLB gezien tijdje terug hoor, zattie al niet meer echt in ONZ. Maar had 'm geDMt en hij zou eerst ook naar de stonermeet komenquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stu is nog wel actief.
Piye nooit.
Dat vraag ik me ook al best lang afquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig tippelen in de hoerenbuurt. Voor 30 euro mag je over hem heen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb toen ik iets van 10 jaar was met mijn eerste pc explorer.exe verwijderd om ruimte te maken voor mijn paint .bmp'squote:
Ik zou het ook eens willen doen puur om te zien hoe naar de kenki je pc dan gaatquote:
In Australië.quote:
Toch jammer dat ie niet kwam, hij gaat wel elke keer naar die KLB meets en dat is ook al.. tja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb 'm nog een hoop in KLB gezien tijdje terug hoor, zattie al niet meer echt in ONZ. Maar had 'm geDMt en hij zou eerst ook naar de stonermeet komen
quote:
Ja idd, maar hij zou wel echt komen, ging er ook echt vanuit dat hij kwam want hij stond nog gewoon de dag zelf op 'zal aanwezig zijn'quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In Australië.
[..]
Toch jammer dat ie niet kwam, hij gaat wel elke keer naar die KLB meets en dat is ook al.. tja.
zodra je hem opnieuw opstart: zwart. Alleen maar zwart.quote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af wat er eigenlijk gebeurd als je dat doet.. Lees dat je pc naar de klote gaat maar op welke manier?
Gewoon hele software eraf, doet niks meer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af wat er eigenlijk gebeurd als je dat doet.. Lees dat je pc naar de klote gaat maar op welke manier?
YOLOquote:
Nou dat laatste betwijfel ik of dat echt zo is (klinkt ongeloofwaardig sorry) maar het eerste geloof ik welquote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
zodra je hem opnieuw opstart: zwart. Alleen maar zwart.
Dit is op te lossen door je harde schijf te pakken en er zo vaak mogelijk met je sterkste magneet overheen te wrijven.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat laatste betwijfel ik of dat echt zo is (klinkt ongeloofwaardig sorry) maar het eerste geloof ik wel
moet ik wachten, heb gewoon zin om te cammen, sowieso dat klojo effe op tc moet komen na zo langquote:
Nou en. Ik heb niet zo de behoefte om van alles te weten over de computerquote:
Ben al geweest, heb geen cam meer. De cam die ik heb verneukt alles.quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
moet ik wachten, heb gewoon zin om te cammen, sowieso dat klojo effe op tc moet komen na zo lang
Volgens mij was ie daarna ook niet meer in t topic geweest toch? Sowieso al die weken voor de meet amper meer aanwezigquote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar hij zou wel echt komen, ging er ook echt vanuit dat hij kwam want hij stond nog gewoon de dag zelf op 'zal aanwezig zijn'
Weet niet meer wat er was dattie niet kwam, of misschien weet ik 't uberhaupt niet
Wat heb je er aan om wat te weten over het ding dat je het meest gebruikt op een dag inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb niet zo de behoefte om van alles te weten over de computer
Wil je dat echt zo graag jaquote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bedankje in de vorm van vrndschpsvrzk?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
De cam die ik heb verneukt alles.
quote:
ja idd, maar toch was hij wel een toffe aanwinst in het begin iigquote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij was ie daarna ook niet meer in t topic geweest toch? Sowieso al die weken voor de meet amper meer aanwezig
Gast het is een gratisch vodafone cam die ik bij mijn telefoon had gekregen. Bovendien denk ik dat het ligt aan dat ik alleen maar USB 3.0 dingen heb en mijn cam te oud en te labiel is om te weten wat hij daar mee moetquote:
garpje bro.quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gast het is een gratisch vodafone cam die ik bij mijn telefoon had gekregen. Bovendien denk ik dat het ligt aan dat ik alleen maar USB 3.0 dingen heb en mijn cam te oud en te labiel is om te weten wat hij daar mee moet
Omdat ik genoeg mensen om me heen heb wie ik het kan vragen. Daarbij gebeurd er niet vaak iets met mijn laptop dus hoef ik er ook bijna nooit wat aan te doenquote:Op maandag 23 september 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om wat te weten over het ding dat je het meest gebruikt op een dag inderdaad.
Omdat ik zoveel mogelijk mensen wil laten meegenieten van wie ik ben, de hulp, humor, betekenisvolle boodschappen en vanalles dat ik te bieden heb. En geloof me, ik heb veel te bieden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |