ik denk gewoon haatquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen idee of Vas en Uns een haat, liefde, of haatliefdesrelatie hebben

Baasquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Faka broeders en zusters
3 dagen vrij, bier is open, zo ff een paar hijsjes sativa tot mij nemen

quote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Faka broeders en zusters
3 dagen vrij, bier is open, zo ff een paar hijsjes sativa tot mij nemen

quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?

Waarom krijg ik die smsjes niet van hem?quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Mur is wel rustiger de laatste tijd.
Weinig vieze smsjes meer van hem waarin hij beschrijft hoe hij zichzelf aan het plezieren is.

Je krijgt toch ook geen smsjes van mij?quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die smsjes niet van hem?

De piraten baaiquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ok. Hoe kom ik snel aan powerpoint?

Ik weet het spijt me. geef me wat tijd.quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Weinig vieze smsjes meer van hem waarin hij beschrijft hoe hij zichzelf aan het plezieren is.

Oh jij bent 'de oude eigenaar'quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:

Ik zal het je leren voeg me toe op facebookquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ok. Hoe kom ik snel aan powerpoint?

Link van een goede?quote:
 . Ik heb 't al zo lang niet gebruikt dat ik niet eens meer wist dat ik het niet meer had
. Ik heb 't al zo lang niet gebruikt dat ik niet eens meer wist dat ik het niet meer had  

Ben jij de nieuwe eigenaar/baas van Mur dan ?quote:

Vraag Klojo, hij weet. Mijn internet is sloom op het moment.quote:Op maandag 23 september 2013 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Link van een goede?. Ik heb 't al zo lang niet gebruikt dat ik niet eens meer wist dat ik het niet meer had

quote:Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe eigenaar/baas van Mur dan ?
Tip: kietel hem af en toe aan zijn perineum, dat vind hij lekker en gehoorzaamd hij goed

Ook een powerpoint variant bij en je kan opslaan als office documenten die ook te openen zijn dus door iedereen.
 Ook een powerpoint variant bij en je kan opslaan als office documenten die ook te openen zijn dus door iedereen.

HA IK WAS EERDER EN VIA DMquote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef badtripbob het volgende:
www.openoffice.org
Open source officeOok een powerpoint variant bij en je kan opslaan als office documenten die ook te openen zijn dus door iedereen.

This water is too salty,quote:

TENATTATENquote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
Neger pls. Ik ben knap. 10/10 m8 yolo blaze it fegit ik hossel al die chickies en ik kan sneller schijten dan je grootmoeder op een racefiets grgr

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |