Wauw, ik krijg gelijk van je.quote:
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.quote:
Klojo is een man. Een man met veel kwaliteiten. Zou doen.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.
Ohhhhhh Snowie hosselaar.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.
quote:
quote:Op de schaal van neuker: 67/100, zou doen wanneer aangeschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
[..]
Ik hou wijselijk m'n mond dicht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nou kom op als ik bij voorgestelde vrienden stond dan kun je daar toch moeilijk nee tegen zeggen hallo ik wil populair zijnquote:Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk m'n mond dicht.
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelenquote:
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelen![]()
Waarom zit je bier te drinken?quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Kut heb niet eens gegeten voordat ik ging zuipen
Jonge altijd dezelfde kutzooi.
Waarschijnlijk helpt nog een biertje. [ afbeelding ]
wotquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelen![]()
Omdat bierquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zit je bier te drinken?
ahaquote:Op maandag 23 september 2013 15:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat bier
En bier
EN BIER
BIEEERR![]()
![]()
BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
hey thanks heb hier overheen gelezen maar toch thanks man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klojo is een man. Een man met veel kwaliteiten. Zou doen.
Omdat kansloos.quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zit je bier te drinken?
Geen idee of Vas en Uns een haat, liefde, of haatliefdesrelatie hebbenquote:
Ha, dan zijn we toch hetzelfde op een gebied.quote:
omdat je een perv bentquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |