Iedereen kan 'lekker' bier zuipen. MAAR HEFTU ASN FESA CJSEI MS JWOVOOR IEDEREEN WAT LEKER IS!quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
Hey ik heb ook talent.
Ik kan lekker bier zuipen
wanneer ga je weer bazige filmpjens maken?quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Iedereen kan 'lekker' bier zuipen. MAAR HEFTU ASN FESA CJSEI MS JWOVOOR IEDEREEN WAT LEKER IS!
watquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Iedereen kan 'lekker' bier zuipen. MAAR HEFTU ASN FESA CJSEI MS JWOVOOR IEDEREEN WAT LEKER IS!
vraag subsidie aanquote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
Oh ik was een beetje droog aan het lollen maar dit zijn best leuke reacties![]()
![]()
Hier was ik ook best trots op
[ afbeelding ]
Vandaag niet, te veel pijn. Sorry. Asap.quote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
wanneer ga je weer bazige filmpjens maken?
Bazin +100quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
Oh ik was een beetje droog aan het lollen maar dit zijn best leuke reacties![]()
![]()
Hier was ik ook best trots op
[ afbeelding ]
wat.quote:Op maandag 23 september 2013 15:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bazin +100
Op de schaal van neuker: 67/100, zou doen wanneer aangeschoten.
Ach, je bent jezelf. Dat kan ik waarderen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms, moet ik wel heel geforceerd doen jwt.
waarom zo slijmenquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, je bent jezelf. Dat kan ik waarderen.
Of je bent niet jezelf. How would I know?
Ik accepteer je gewoon omdat je ook hard en direct kan zijn, en dat waardeer ik.
Ofzoiets. Maar soms ben je ook gewoon een bitch.
Maar wel op een leuke manier.
Feel free om met "Ok." te reageren
sorryquote:
wow deze man heeft gedronken hij is op de 'ik ga eerlijk zijn' toer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik accepteer je gewoon omdat je ook hard en direct kan zijn, en dat waardeer ik.
Haha dan zie je het onderliggende nietquote:
Geen "Ok", je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even tussen onsquote:Op maandag 23 september 2013 15:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wow deze man heeft gedronken hij is op de 'ik ga eerlijk zijn' toer.
KIEK AUS KIEK AUS
Voeg me toe schatjequote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even tussen ons
Aha. Jij stond bij voorgestelde vrienden op fb. Ik vroeg al af wie je was aangezien je fokkers had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |