Wauw, ik krijg gelijk van je.quote:
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.quote:
Klojo is een man. Een man met veel kwaliteiten. Zou doen.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.
Ohhhhhh Snowie hosselaar.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee maar je komt er mee dus je denkt eraan dus je wil wel bovendien vond je mn foto mooi en heb je opzich wel interesse eens in de zoveel tijd te chatten op facebook zodat we elkaar kunnen vertellen wat ons dwarszit en wat niet, hier kan een mooie vriendschap uit opbloeien.
quote:
quote:Op de schaal van neuker: 67/100, zou doen wanneer aangeschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
[..]
Ik hou wijselijk m'n mond dicht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nou kom op als ik bij voorgestelde vrienden stond dan kun je daar toch moeilijk nee tegen zeggen hallo ik wil populair zijnquote:Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hou wijselijk m'n mond dicht.
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelenquote:
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelen![]()
Waarom zit je bier te drinken?quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Kut heb niet eens gegeten voordat ik ging zuipen
Jonge altijd dezelfde kutzooi.
Waarschijnlijk helpt nog een biertje. [ afbeelding ]
wotquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou wat elfjesglitter over je buikje blaas zou je je dan weer beter voelen![]()
Omdat bierquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zit je bier te drinken?
ahaquote:Op maandag 23 september 2013 15:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat bier
En bier
EN BIER
BIEEERR![]()
![]()
BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
hey thanks heb hier overheen gelezen maar toch thanks man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klojo is een man. Een man met veel kwaliteiten. Zou doen.
Omdat kansloos.quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zit je bier te drinken?
Geen idee of Vas en Uns een haat, liefde, of haatliefdesrelatie hebbenquote:
Ha, dan zijn we toch hetzelfde op een gebied.quote:
omdat je een perv bentquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?
ik denk gewoon haatquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen idee of Vas en Uns een haat, liefde, of haatliefdesrelatie hebben
Baasquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Faka broeders en zusters
3 dagen vrij, bier is open, zo ff een paar hijsjes sativa tot mij nemen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Faka broeders en zusters
3 dagen vrij, bier is open, zo ff een paar hijsjes sativa tot mij nemen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dacht ik even dat je over hem heen wilde squirten?
Waarom krijg ik die smsjes niet van hem?quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Mur is wel rustiger de laatste tijd.
Weinig vieze smsjes meer van hem waarin hij beschrijft hoe hij zichzelf aan het plezieren is.
Je krijgt toch ook geen smsjes van mij?quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die smsjes niet van hem?
De piraten baaiquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ok. Hoe kom ik snel aan powerpoint?
Ik weet het spijt me. geef me wat tijd.quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Weinig vieze smsjes meer van hem waarin hij beschrijft hoe hij zichzelf aan het plezieren is.
Oh jij bent 'de oude eigenaar'quote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal het je leren voeg me toe op facebookquote:Op maandag 23 september 2013 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ok. Hoe kom ik snel aan powerpoint?
Link van een goede?quote:
Ben jij de nieuwe eigenaar/baas van Mur dan ?quote:
Vraag Klojo, hij weet. Mijn internet is sloom op het moment.quote:Op maandag 23 september 2013 15:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Link van een goede?. Ik heb 't al zo lang niet gebruikt dat ik niet eens meer wist dat ik het niet meer had
quote:Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe eigenaar/baas van Mur dan ?
Tip: kietel hem af en toe aan zijn perineum, dat vind hij lekker en gehoorzaamd hij goed
HA IK WAS EERDER EN VIA DMquote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef badtripbob het volgende:
www.openoffice.org
Open source officeOok een powerpoint variant bij en je kan opslaan als office documenten die ook te openen zijn dus door iedereen.
This water is too salty,quote:
TENATTATENquote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
Neger pls. Ik ben knap. 10/10 m8 yolo blaze it fegit ik hossel al die chickies en ik kan sneller schijten dan je grootmoeder op een racefiets grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |