Ghehe dat is niet fijn nee. Kan me voorstellen dat je dat niet wil maargoed liever pijn dan?quote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee. Als het erg blijft mss gastroscopie. Maar daar heb ik geen behoefte aan.
liever endoscopie. Ben toch al gewendquote:Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe dat is niet fijn nee. Kan me voorstellen dat je dat niet wil maargoed liever pijn dan?
kennis van bepaalde onderwerpen zal bij de ene op een ander niveau dan dat van een ander zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef Klojo120 het volgende:
*quote moira's verhaal hier* (kuttelefoon)
Hebben ze jou daar zo lang mee laten zitten ja? Ik zei ja ik ben veel moe en toen kreeg ik drie verschillende hoeveelheden melatonine toegeworpen... Waar zou dat aan liggen? Ik snap niet dat sommige huisartsen dingen niet serieus nemen.
hoort nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kennis van bepaalde onderwerpen zal bij de ene op een ander niveau dan dat van een ander zijn?
Idd, het kan zo makkelijk zijnquote:Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef Klojo120 het volgende:
*quote moira's verhaal hier* (kuttelefoon)
Hebben ze jou daar zo lang mee laten zitten ja? Ik zei ja ik ben veel moe en toen kreeg ik drie verschillende hoeveelheden melatonine toegeworpen... Waar zou dat aan liggen? Ik snap niet dat sommige huisartsen dingen niet serieus nemen.
Ik haat dat zo erg hequote:Op maandag 23 september 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, het kan zo makkelijk zijn
Ik heb één bazenhuisarts bij de praktijk zitten, is al sinds we hier wonen de huisarts van de familie. Maar nu zit hij dus al een tijd met anderen in een praktijk, en als je dan een afspraak wil maken en hij is net ff wat minder beschikbaar dan één van de andere kakhuisartsen, dan krijg je dus één van de andere kakhuisartsen
Ook voor m'n amandelen ging ik elke keer, waren altijd ontstoken, had altijd griep ervan enzo (ontstoken amandelen verlagen je weerstand heel erg).
Altijd pech dat ik bij die kakhuisartsen zat, en ja het gaat vanzelf wel over en het is omdat je griep hebt dat ze ontstoken lijken maar dat gaat over als de griep voorbij is over een weekje, oh het werkt niet? hier heb je antibiotica, nee ze zijn verder nog gezond dus ze hoeven er niet uit.
Één keer was ik het gewoon zo zat dat ik echt heb gewacht tot ik de bazenhuisarts eindelijk weer kon krijgen, hele verhaal gedaan. En hij zei gelijk al "Ja, ik zou je wel weer een antibioticakuurtje voor kunnen schrijven maar ik zie dat je er echt klaar mee bent, dus ik zal je wel gewoon doorverwijzen naar de KNO arts". Na fucking 2 jaarAndere mensen zouden gelijk na 2 weken al hun amandelen geknipt krijgen
Ben je ook gelijk van al het eventuele toekomstige gezeik af
Iddquote:Op maandag 23 september 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat dat zo erg heHad precies hetzelfde dus met die keelamandelen en chronisch verkouden, had ik dus godverdomme wel een operatie nodig en zij wilden me lozen met een gare allergie neusspray, gelukkig had ik m'n moeder mee die erop aandrong dat ie gewoon een verwijzing gaf voor de KNO
.
Dit is de lekkerstequote:Op maandag 23 september 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd of Rockstar energie lekker is. Zag er hipster uit dus dacht probeer het eens
Ik heb geen flauw idee, ik dacht dat ik er maar eentje had gehosseld, maar had blijkbaar nog 1 nummer in mijn telefoon opeens die hartjes en kusjes stuurde naar me.. nu vraag ik me af wat ik allemaal met haar heb gedaan ._.quote:Op maandag 23 september 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel moet je drinken om dat te vergeten en toch nog een date te kunnen hosselen?
Dat weet ik zelf ook niet. It just happens.quote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen ik begrijp screw z'n acties 9 van de 10 keer niet. Hoe ie dat voor elkaar krijgt.
Yolo toch.quote:
Dit ja. De huisarts zei toen ook nog: "Ik vind het nutteloos om je door te verwijzen want ik denk dat de KNO arts ook hetzelfde zegt als ik".quote:Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddIk snap wel dat ze niet iedereen zomaar naar het ziekenhuis moeten doorverwijzen, maar het ziekenhuis weet gewoon beter dingen te spotten die huisartsen overzien
dus hou gewoon je bek en verwijs me door als je er niks van af weet
Klopt. Dat is wel de lekkerste cheapass energy jaquote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Jij weetquote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Zo lekker voor d'rquote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja. De huisarts zei toen ook nog: "Ik vind het nutteloos om je door te verwijzen want ik denk dat de KNO arts ook hetzelfde zegt als ik".
In yo face aidshoer.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Dat is wel de lekkerste cheapass energy ja
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
Oh kut ik rook bijna Mono's jointje opZit al bijna op de helft
Mja draai nog wel een nieuwe zo
En goedkoopste.quote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste
[ afbeelding ]
Junkies volgen dezelfde voorspelbare patronen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |