succes en sterktequote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef Klojo120 het volgende:
Nou ik moet direct naar de dokter tot zo schatjes
succesquote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef Klojo120 het volgende:
Nou ik moet direct naar de dokter tot zo schatjes
vlgns mij niet, ik spreek niet af met dikke chicksquote:
als dat zo is ren ik wegquote:
Alsof mensen met een piemel niet kunnen pijpen.quote:
Alsof ik gepijpt wil worden door mensen met een piemel.quote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alsof mensen met een piemel niet kunnen pijpen.
Waarom niet? Pijpen doe je met je mond.quote:Op maandag 23 september 2013 13:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alsof ik gepijpt wil worden door mensen met een piemel.
Hij is in de war met docking.quote:Op maandag 23 september 2013 13:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waarom niet? Pijpen doe je met je mond.
Is ook niet verkeerd.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 13:07 schreef Unscrewed het volgende:
wtf ik heb blijkbaar om 3u met een chick afgesproken die ik niet eens ken...
Wat.
Jaloers?quote:
Onbesneden piemel ftw.quote:
Ik ook niet. Ik heb juist geen date met iemand die ik wel ken.quote:Op maandag 23 september 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, alleen ik begrijp screw z'n acties 9 van de 10 keer niet. Hoe ie dat voor elkaar krijgt.
Hoeveel moet je drinken om dat te vergeten en toch nog een date te kunnen hosselen?quote:Op maandag 23 september 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
vlgns mij niet, ik spreek niet af met dikke chicks
had alleen zaterdag veel gedronken en wist niet dat er nog een ander meisje bij betrokken was
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 23 september 2013 13:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb juist geen date met iemand die ik wel ken.
die heb je dan al op voor hij er is.quote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
Ipv 09:00 's ochtends is Mono er nu pas om 15:30 ofzo
Dan maar alvast een jointje voor ons draaien
Heb wel gezegd dat ik alvast een paar hijsjes ga nemen om de tijd te doden. Maar misschien dat ik ook alvast wel een 2e draaiquote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
die heb je dan al op voor hij er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |