Kan jij het beter dan ik, dan? Tegenwoordig twijfel ik daar aan, ik ben erg snel gevorderd.quote:
Weet ik niet. Na een tijdje is er niet echt een "beter" maar meer een "anders"quote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kan jij het beter dan ik, dan? Tegenwoordig twijfel ik daar aan, ik ben erg snel gevorderd.
Dat kluptquote:Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Na een tijdje is er niet echt een "beter" maar meer een "anders"
quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind posts als dit bijzonder treurig
einde bericht
Mur draait vet chille jointsquote:Op maandag 23 september 2013 15:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kan jij het beter dan ik, dan? Tegenwoordig twijfel ik daar aan, ik ben erg snel gevorderd.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Je lijkt dik 10 jaar ouder ofzo
En je neus en kin kloppen nietOp zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En je neus en kin kloppen nietlol, lijkt wel 20 kilo zwaarderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme Doe niet zo lullig unscrewed.quote:
[..]
En je neus en kin kloppen nietkeigrote pupillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Hahaha fuck youquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verdomme Doe niet zo lullig unscrewed.
Dat is helemaal niet waar Snowbells, hij koekt maar wat.
Wat een nare man die unscrewedquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verdomme Doe niet zo lullig unscrewed.
Dat is helemaal niet waar Snowbells, hij koekt maar wat.
paar biertjes drinken en naar huis dan toch.quote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om met die chick te gaan meeten zo.
Stel ze is lelijk en irritant, dan zit ik daar constant mee opgescheept.
welke chickquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Dat is ook zo op de fotoquote:
Geef haar nummer wel aan mij, ik bedoel assen is zo ver weg, hoe lelijk ze ook is ik hoef haar niet te zien en lelijke meisjes zijn wild met phone sexquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
fixed yo postquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een naar ventje die unscrewed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |