welke heb je genomen?quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Snowbells het volgende:
Mijn virus scanner zegt dat openoffice een beschermde bron probeert te wijzigen
Dat was echt serieus mijn pure liefde die naar bovenkwam.quote:
Dan moet je system32 verwijderen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Snowbells het volgende:
Mijn virus scanner zegt dat openoffice een beschermde bron probeert te wijzigen
fuck jouquote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan moet je system32 verwijderen.
Iddquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
Holy shit wat een geslijm tussen alle mannen in dit topic. Iedereen aanbidt elkaar gvd
doe normaalquote:Op maandag 23 september 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
Kut heb niet eens gegeten voordat ik ging zuipen
Jonge altijd dezelfde kutzooi.
Waarschijnlijk helpt nog een biertje. [ afbeelding ]
En weer zet je me op het goeie pad.quote:
Is niet, als je het van de officiele site hebt gedownload is er niets aan de hand. Als hij om toestemming vraagt gewoon doen, als hij het compleet blokkeerd heb je een ander probleem. Namelijk een kutscanner.quote:
Waarom? Iedereen doet al normaal.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke heb je genomen?
[..]
Dat was echt serieus mijn pure liefde die naar bovenkwam.
Hier staat serieus een ban op, als je dit zegtquote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan moet je system32 verwijderen.
Oh sorryquote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier staat serieus een ban op, als je dit zegt
HAHA.. Grapje?quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
en terecht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook echt weer met dezelfde mensenquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Leuk toch? Het is weer zoals vroeger.
Vind ik niet. Je bent volslagen idioot als je dat niet weet. Dan hoor je niet met computers te werken.quote:
Als het 'gaat,' dan gaat het ergens heen. Anders zou het stil zijn en wachten op directies.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Leuk toch? Het is weer zoals vroeger.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook echt weer met dezelfde mensen
Stu, piye, waar zijn julliequote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook echt weer met dezelfde mensen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Dven het volgende:
Ik heb system32 verwijderd op kantoor en nu doet de computer het niet meer. Ik wilde leuk deelnemen aan dit topic maar nu..
We zitten op FOK!. 90% van de mensen is volslagen idioot.quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je bent volslagen idioot als je dat niet weet. Dan hoor je niet met computers te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |