Wauw, ik vind het serieus mooi.quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
This water is too salty,
For me to even drink.
I'd rather walk the dreaded plank
Than stay another week.
But it's you my love
You're my land ahoy
And i'm sick of being beaten
And whipped and lashed to death,
I want one night with no gang-rape
But i won't hold my breath.
But it's you my love
You're my land ahoy
Yeah, you're my boy
Yo-ho, Murdera
Let's go far away
Somewhere where the captain won't be mad.
Yo-ho, Murdera
I want to love you good
We deserve much better than we've had.
Gay pirates, van Cosmo Jarvis. Best wel een baas, houdt normaal niet van die shit maar hij is wel nice man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het serieus mooi.Waar is dit van?
shitquote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gay pirates, van Cosmo Jarvis. Best wel een baas, houdt normaal niet van die shit maar hij is wel nice man.
Î mijn favoriet
quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Monopoly het volgende:
Unscrewed zou ik never nooit in een donkere steeg willen tegen komen.
Zijn bazen hossel skills zullen mijn leven compleet ruïneren in één fractie van een seconde.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, ik vind het serieus mooi.Waar is dit van?
quote:Op maandag 23 september 2013 15:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gay pirates, van Cosmo Jarvis. Best wel een baas, houdt normaal niet van die shit maar hij is wel nice man.
mijn favoriet Î
mooie conversatiequote:
Daarom mij aanbidden.quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
Holy shit wat een geslijm tussen alle mannen in dit topic. Iedereen aanbidt elkaar gvd
Dat is omdat ik die liefde breng tussen alle mensen onder elkaarquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
Holy shit wat een geslijm tussen alle mannen in dit topic. Iedereen aanbidt elkaar gvd
Hoe lang.quote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
'U heeft $2,79 USD overgemaakt naar 陈阳波'
Ok. Geen idee wat zijn naam nou uiteindelijk is..
Jesus ju bent wel heel wanhopg heaquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kan ik alleen op fb nog steeds geen verzoek ontvangen gr gr
quote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jesus ju bent wel heel wanhopg hea
Ik zal GODVERDOMME EENS WAT ANDERS IN JE REET RAGGEN VUIL GOOR euhquote:Op maandag 23 september 2013 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is omdat ik die liefde breng tussen alle mensen onder elkaargeen haat, haat stop je maar in je reet
Snowquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zal GODVERDOMME EENS WAT ANDERS IN JE REET RAGGEN VUIL GOOR euh
wow.
Ja en jij bent een bal slijm, niet bepaald beter, aye?quote:
ok niet gelezenquote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snow
Je bent zo mooi, je bent als een engel in het donker. Het moment dat het licht van jou weerkaatste in mijn ogen, werd alles licht en wist ik dat je veel voor me betekende. Je bent een lieve, oprechte en volwassen vrouw in mijn ogen die ik nodig heb in mijn leven, zodat je mij compleet kan maken. Ik hou van jou en je mooie bruine ogen en golvende engelen haar.
SNEL SPREID JE VINGERS ZO VER MOGELIJK UIT ELKAAR EN MEET DE AFSTAND TUSSEN HET TOPJE VAN JE DUIM EN HET TOPJE VAN JE MIDDELVINGER EN POST HET.quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snow
Je bent zo mooi, je bent als een engel in het donker. Het moment dat het licht van jou weerkaatste in mijn ogen, werd alles licht en wist ik dat je veel voor me betekende. Je bent een lieve, oprechte en volwassen vrouw in mijn ogen die ik nodig heb in mijn leven, zodat je mij compleet kan maken. Ik hou van jou en je mooie bruine ogen en golvende engelen haar.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja en jij bent een bal slijm, niet bepaald beter, aye?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |