Waar is drommel de laatste tijd dan eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook echt weer met dezelfde mensen
Fixedquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zitten op FOK!. 90% van de mensen denkt dat dat een excuus is om volslagen idioot te zijn.
Drommel ook ja! Drommel!quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar is drommel de laatste tijd dan eigenlijk?
Nope.quote:
Ja dat weet ik maar ik wil ze nu.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stu is nog wel actief.
Piye nooit.
Terecht dat we zoveel mogelijk proberen om die idioten uit te roeien van het internet.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zitten op FOK!. 90% van de mensen is volslagen idioot.
Ik heb het ooit gedaan.quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope.
Sommige mensen hebben het verstand van een regenworm met down syndroom. En die verwijderen dan hun system32 en dan is hun pc naar de aids
quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik wil ze nu.
NEGER.quote:
Stiekem wist ik dat ook niet.. Maar iets met system in de naam zou ik ook niet zomaar verwijderenquote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope.
Sommige mensen hebben het verstand van een regenworm met down syndroom. En die verwijderen dan hun system32 en dan is hun pc naar de aids
Heb 'm nog een hoop in KLB gezien tijdje terug hoor, zattie al niet meer echt in ONZ. Maar had 'm geDMt en hij zou eerst ook naar de stonermeet komenquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stu is nog wel actief.
Piye nooit.
Dat vraag ik me ook al best lang afquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig tippelen in de hoerenbuurt. Voor 30 euro mag je over hem heen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb toen ik iets van 10 jaar was met mijn eerste pc explorer.exe verwijderd om ruimte te maken voor mijn paint .bmp'squote:
Ik zou het ook eens willen doen puur om te zien hoe naar de kenki je pc dan gaatquote:
In Australië.quote:
Toch jammer dat ie niet kwam, hij gaat wel elke keer naar die KLB meets en dat is ook al.. tja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb 'm nog een hoop in KLB gezien tijdje terug hoor, zattie al niet meer echt in ONZ. Maar had 'm geDMt en hij zou eerst ook naar de stonermeet komen
quote:
Ja idd, maar hij zou wel echt komen, ging er ook echt vanuit dat hij kwam want hij stond nog gewoon de dag zelf op 'zal aanwezig zijn'quote:Op maandag 23 september 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In Australië.
[..]
Toch jammer dat ie niet kwam, hij gaat wel elke keer naar die KLB meets en dat is ook al.. tja.
zodra je hem opnieuw opstart: zwart. Alleen maar zwart.quote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af wat er eigenlijk gebeurd als je dat doet.. Lees dat je pc naar de klote gaat maar op welke manier?
Gewoon hele software eraf, doet niks meer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af wat er eigenlijk gebeurd als je dat doet.. Lees dat je pc naar de klote gaat maar op welke manier?
YOLOquote:
Nou dat laatste betwijfel ik of dat echt zo is (klinkt ongeloofwaardig sorry) maar het eerste geloof ik welquote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
zodra je hem opnieuw opstart: zwart. Alleen maar zwart.
Dit is op te lossen door je harde schijf te pakken en er zo vaak mogelijk met je sterkste magneet overheen te wrijven.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat laatste betwijfel ik of dat echt zo is (klinkt ongeloofwaardig sorry) maar het eerste geloof ik wel
moet ik wachten, heb gewoon zin om te cammen, sowieso dat klojo effe op tc moet komen na zo langquote:
Nou en. Ik heb niet zo de behoefte om van alles te weten over de computerquote:
Ben al geweest, heb geen cam meer. De cam die ik heb verneukt alles.quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
moet ik wachten, heb gewoon zin om te cammen, sowieso dat klojo effe op tc moet komen na zo lang
Volgens mij was ie daarna ook niet meer in t topic geweest toch? Sowieso al die weken voor de meet amper meer aanwezigquote:Op maandag 23 september 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar hij zou wel echt komen, ging er ook echt vanuit dat hij kwam want hij stond nog gewoon de dag zelf op 'zal aanwezig zijn'
Weet niet meer wat er was dattie niet kwam, of misschien weet ik 't uberhaupt niet
Wat heb je er aan om wat te weten over het ding dat je het meest gebruikt op een dag inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb niet zo de behoefte om van alles te weten over de computer
Wil je dat echt zo graag jaquote:Op maandag 23 september 2013 15:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bedankje in de vorm van vrndschpsvrzk?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
De cam die ik heb verneukt alles.
quote:
ja idd, maar toch was hij wel een toffe aanwinst in het begin iigquote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij was ie daarna ook niet meer in t topic geweest toch? Sowieso al die weken voor de meet amper meer aanwezig
Gast het is een gratisch vodafone cam die ik bij mijn telefoon had gekregen. Bovendien denk ik dat het ligt aan dat ik alleen maar USB 3.0 dingen heb en mijn cam te oud en te labiel is om te weten wat hij daar mee moetquote:
garpje bro.quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gast het is een gratisch vodafone cam die ik bij mijn telefoon had gekregen. Bovendien denk ik dat het ligt aan dat ik alleen maar USB 3.0 dingen heb en mijn cam te oud en te labiel is om te weten wat hij daar mee moet
Omdat ik genoeg mensen om me heen heb wie ik het kan vragen. Daarbij gebeurd er niet vaak iets met mijn laptop dus hoef ik er ook bijna nooit wat aan te doenquote:Op maandag 23 september 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om wat te weten over het ding dat je het meest gebruikt op een dag inderdaad.
Omdat ik zoveel mogelijk mensen wil laten meegenieten van wie ik ben, de hulp, humor, betekenisvolle boodschappen en vanalles dat ik te bieden heb. En geloof me, ik heb veel te bieden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |