SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Djeetje loopt de 100m geblinddoekt achteruit in 7 seconden. Walcott.
Tbakkert onderzoek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef DutchSL het volgende:
http://community.manutd.com/forums/t/157550.aspx
Misschien dit "onderzoek", over 30 meter is Rooney de snelste
Gladde rakker ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wynne is de snelste voetballer maar in FUT niet.. die Bolly moet wel heel snel zijn als hij de eerste NIF met 97 pace is.
Oke nice.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Jawel. Je koopt in ieder geval geen early access voor alleen h2h. H2h is namelijk
Dit is de eerste keer dat je die FIFA points kunt meenemen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke nice.
En ik wilde GTA nog wel uitspelen dit weekend. Gaat nu niet meer lukken.![]()
Weet trouwens niet hoe dat vorig jaar ging maar de fifa points die op fut13 staan worden die nu naar fut14 gezet?
Zal wel weer een omgekocht onderzoek zijn door Levy, die kan er niet tegen als Arsenal boven Spurs staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
Was een onderzoek van de FIFA zei Sierd.
1. Valencia
2. Lennon
3. Bale
4. Ronaldo
5. Walcott
6. Messi
7. Rooney
8.
9. Robben
10.
8 en 10 weet ik niet meer.
37quote:
Oke dat is wel beter.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Dit is de eerste keer dat je die FIFA points kunt meenemen.
Was ook wel mooi om te zien bij die C. Ronaldo docu van vorig jaar ofzo jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Snelste voetballer is nu gestopt met voetbal, dat was die Brit uit de jeugd van Chelsea die vorig jaar op de Olympische Spelen tegen Bolt en co. sprintte.
Maar 100 meter rechtdoor sprinten is ook wat anders dan met de bal aan de voet tussen de verdedigers door rennen (wendbaarheid enzo komt er ook bij kijken) .
Er is zo'n docu gemaakt over Ronaldo die er uitgesprint werd door een echte sprinter en dan op een slalom parcours veel sneller was.
Dat was echt geniaal om te zien, daar zie je wat een topsporter Ronaldo is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Snelste voetballer is nu gestopt met voetbal, dat was die Brit uit de jeugd van Chelsea die vorig jaar op de Olympische Spelen tegen Bolt en co. sprintte.
Maar 100 meter rechtdoor sprinten is ook wat anders dan met de bal aan de voet tussen de verdedigers door rennen (wendbaarheid enzo komt er ook bij kijken) .
Er is zo'n docu gemaakt over Ronaldo die er uitgesprint werd door een echte sprinter en dan op een slalom parcours veel sneller was.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook wel mooi om te zien bij die C. Ronaldo docu van vorig jaar ofzo ja
Hoe bedoel je? Dat je niet intussen gaat gamen ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de mensen met xbox.... tijdens het downloaden wel op het dashboard laten staan he, anders duurt het 10000 keer langer met downloaden.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:29 schreef Michaelvanb het volgende:
http://www.twitch.tv/fuji720p
gast met 64k points
Dat is lang jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de mensen met xbox.... tijdens het downloaden wel op het dashboard laten staan he, anders duurt het 10000 keer langer met downloaden.
Ja of in die EA app blijven zitten. Gewoon op dashboard zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Hoe bedoel je? Dat je niet intussen gaat gamen ofzo?
Die laatste is meer gehaald als rechtsbuiten volgens mij. Kan ook nog op 10 spelen. Of Corona een pure linksbuiten is weet ik echt niet. Feit is wel dat zo'n Quincy Promes een leuke speler is, maar absoluut geen echte winger. Meer een noodoplossing. En dan heb je dus nog Tadic en de rest is prut. Nu zitten ze in ieder geval op dubbele bezetting.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Twente stelt het debuut van Corona nog uit. Waarom hebben ze hem eigenlijk gehaald en vlak daarna Mokhtar die op dezelfde positie speelt?
Thanks, ff kijken of het helptquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja of in die EA app blijven zitten. Gewoon op dashboard zetten.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, ff kijken of het helpt
Zit nu op exact 13% per half uur. 39% dus na anderhalf uur bezig.
Ik ken Corona ook (nog) niet op een paar video's op YT na, maar ik wil hem alleen vanwege zijn 5* skills wel in actie zien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste is meer gehaald als rechtsbuiten volgens mij. Kan ook nog op 10 spelen. Of Corona een pure linksbuiten is weet ik echt niet. Feit is wel dat zo'n Quincy Promes een leuke speler is, maar absoluut geen echte winger. Meer een noodoplossing. En dan heb je dus nog Tadic en de rest is prut. Nu zitten ze in ieder geval op dubbele bezetting.
Mijn internet is ook niet top momenteel, maar ook niet zo kansloos als dit. Kijken of je tip helptquote:
Die van Sigi ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Djeetje het volgende:
Valdes![]()
2e penalty gestopt deze week ook al was deze wel dramatisch ingeschoten
Deze was nog slechter weet niet of je hem net hebt gezien ?quote:
Zeker ook niet de kabel er in dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Mijn internet is ook niet top momenteel, maar ook niet zo kansloos als dit. Kijken of je tip helpt
nopequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze was nog slechter weet niet of je hem net hebt gezien ?
Jawel. Maar zit ook 2 Eredivisiewedstrijden te streamen momenteel en ik heb 10 huisgenoten waarvan ik geen idee heb wat ze aan het doen zijn verderquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zeker ook niet de kabel er in dan?
Met dit gedoe van Iker is de verwachting zelfs dat hij eerste keeper van Spanje gaat worden hoorde ik..zou wat zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks gemist![]()
Valdes keept trouwens wel goed de laatste tijd
Nee, is me teveel gedoe.quote:
Oooooh dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Jawel. Maar zit ook 2 Eredivisiewedstrijden te streamen momenteel en ik heb 10 huisgenoten waarvan ik geen idee heb wat ze aan het doen zijn verder
Misschien pakt hij wat IF's dit seizoenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Diego Lopezjammer dat ze hem niet weer in FUT 12 glorie hersteld hebben.
Jij durft gewoon niet met je Humberto stemquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, is me teveel gedoe.
[ afbeelding ]
Maak wel screen van de goede packs.
Ja, maar die worden duur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien pakt hij wat IF's dit seizoen
Op basis van de demo niet, maar op basis van de gameplay beelden van gisteren/eergisteren van streamers leek er weinig anders te zijn qua pace impact.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Maoist het volgende:
Ligt het aan mij of is zelfs in FUT dit jaar pace niet meer het belangrijkste?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet met je Humberto stem
7k laagste bin ps3 zie ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Muriel is wel wat waard toch.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus.
En zo heurt het.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus.
Je hoeft tenminste geen consumables meer te discarden, dat scheelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda kan mooi in m'n team, maar echt dikke aids iedere keer in de packs.
Gebruik je wel de Bale - Messi methode?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda kan mooi in m'n team, maar echt dikke aids iedere keer in de packs.
[ afbeelding ]
Na het zien van die laatste foto ben ik helemaal van mijn appropot.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En zo heurt het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bernard is wel wat waardquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze worden wel iets beter, maar nog steeds geen grote klappers.
Kan je de Fifa points ook overzetten in het echte spel?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik je wel de Bale - Messi methode?
Belgenquote:
Welk level ben je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:45 schreef Zhano het volgende:
Je kunt in de catalogus een contractkaartje kopen voor 99 wedstrijdenOok een boost voor 10 wedstrijden elke wedstrijd 1k extra matchcoins.
Als je geen early access hebt bedoel je? Ja, dat kan sowieso.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Kan je de Fifa points ook overzetten in het echte spel?
Die Jeonbuk home kit is/wordt wel wat waardquote:
Wel bizar dat je 3x exact dezelfde pack hadquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belgen team maken.
Heerlijk dat dat er niet in zat in FIFA 13 neequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak we weer blessures gaan krijgen nu. ZO kut was dat altijd..dan won je en had je zoveel blessures dat je je team alsnog een paar potjes niet kon gebruiken (of moest wisselen). Of meer coins aftikken voor kaartjes dan je won
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar dat je 3x exact dezelfde pack had
That's a good thingquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Geen optie tot de Nederlandse taal in F14? Waz deze
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Mother of god..jij hebt alle spelers die ik zsm wil hebben al in packsquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging iets niet goed met puushen.
Voor Djeetjes Engels wel.quote:
Ik hoop eigenlijk dat die kaarten wel weer iets waard worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak we weer blessures gaan krijgen nu. ZO kut was dat altijd..dan won je en had je zoveel blessures dat je je team alsnog een paar potjes niet kon gebruiken (of moest wisselen). Of meer coins aftikken voor kaartjes dan je won
FIFA in het Nederlands willenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Nee. Die zijn omgekomen tijdens de opnamesquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:51 schreef Reemi het volgende:
Verzorgen dit jaar nog steeds Evert en Joeri het commentaar?
Ieder nadeel heb ze voordeelquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat die kaarten wel weer iets waard worden.
Gaat lekker nuquote:
Jesus Christ.quote:
Zou ik ook doen ja TOTW 1 =quote:
Dit sowieso. Die wordt zeldzaam als hij niet heel snel een nieuwe IF haalt.quote:
Nogmaals, die van WeFut zijn mooier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens, we hebben de nieuwe Maver gevonden. Ben ik dan de enige die die IF kaarten er heel mooi uit vindt zien?
Niks mis mee. Ieder jaar bitchen mensen op het feit dat de nieuwe kaarten lelijker zijn..is puur gewenning.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens, we hebben de nieuwe Maver gevonden. Ben ik dan de enige die die IF kaarten er heel mooi uit vindt zien?
Wat een pack flow heb je nuquote:
De hele community is gewoon autistisch, deal with it.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder jaar bitchen mensen op het feit dat de nieuwe kaarten lelijker zijn..is puur gewenning.
Iedere keer als FOK met een nieuwe skin komt dan flippen de mensen hier ook, want nieuw = eng
Ik ben alweer zo gewend aan de nieuwe kaarten dat ik het raar vind als ik die van vorig jaar weer zie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder jaar bitchen mensen op het feit dat de nieuwe kaarten lelijker zijn..is puur gewenning.
Iedere keer als FOK met een nieuwe skin komt dan flippen de mensen hier ook, want nieuw = eng
Niet de deal with it gif hebbenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele community is gewoon autistisch, deal with it.
Het spijt me...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet de deal with it gif hebben
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel iets beter, maar nog steeds niet echt tevreden.
KROOOOOOOOOOS!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel iets beter, maar nog steeds niet echt tevreden.
In de Nederlandse versie kon ik mijn pro 1.86 maken terwijl in het Engels het dan 6.2 (?) was. Ging ik switchen naar Nederlands bleek dat maar 1.85 te zijn. Daarom was ik beter dan de rest.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:57 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla dat pakjes openen maar over voorlopig
En een squad fitness. Lucky Bastard.quote:
Ozz heeft jouw pack luckquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
die keeper wilde ik graag hebben
Mja spelers zoals Distin zijn ook nog wel 1k waard en dan heb je ook nog je chem styles etcquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn niet alle packs he, ik post alleen de packs die ik de moeite waard vind om te laten zien.
Klopt, en heb echt heel veel squad fitnesses.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja spelers zoals Distin zijn ook nog wel 1k waard en dan heb je ook nog je chem styles etc
Dat is hij al 3 jaar achter elkaar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:02 schreef Fuszy het volgende:
Op AD.nl stond vandaag een artikel over Akinfenwa. De sterkste speler van Fifa
De kop was iets van: de sterkste speler van Fifa speelt in league 2
Feit dat hij een staart heeft wil niet zeggen dat hij direct beest-achtig is.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Ik wil nu ook packs openen![]()
[ afbeelding ]
vorig jaar rond deze tijd bijna 10k. Er zijn nu nog steeds weinig formaties met CF, dus ik denk wel redelijk wat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel is deze waard?
http://ultimateteamtrading.net/ werkt gewoon weer he..en je kan er ook op filteren nu in de webapp.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel is deze waard?
Net even gecheckt en ongv. 3k, jammerquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vorig jaar rond deze tijd bijna 10k. Er zijn nu nog steeds weinig formaties met CF, dus ik denk wel redelijk wat.
Dat wordt meteen moeilijk, geen starter pack team namelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Eerste online game tegen een Duitser met o.a. Konnicke en die Nigeriaanse spits van dezelfde club...
hoeveek k points was dit?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat ik nu heb aan rare gold players.
Voor hoeveel geld had je packs gehaald?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder formaties wel tof om pack only teams te makenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik het met je eens wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post echt teveel hier.. binnen nu en een paar dagen bereik ik de 20k posts en ik heb op geen enkel forum zoveel gepost. Op het EA forum heb ik ook al redelijk wat posts (iets van 3400)
[..]
Dat wordt meteen moeilijk, geen starter pack team namelijk.
Dezelfde kneus die altijd NL elftal doet. Leo Oldenburgerquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef Zhano het volgende:
Haha EikremTegen de verhouding in maar ok.
Wie is die commentator bij Fox? Haalt steeds Eikrem/de Roon door elkaar en denkt dat Finn pas deze wedstrijd dat blauwe oog heeft opgelopen
Ik heb net mijn nier verkocht voor wat FIFA pointsquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net 2 longen verkocht voor in totaal 25k.
60¤quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld had je packs gehaald?
Het is lang geleden dat je op een post van mij reageerde.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het met je eens was
Vind ik leukquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
60¤
[ afbeelding ]
Dit kan ik maken met alleen pack pulls.
k nicequote:Op zaterdag 21 september 2013 21:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
60¤
[ afbeelding ]
Dit kan ik maken met alleen pack pulls.
Voor die prijs had ik hem..op dag 2 ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was niet te laet voor een De Laet voor 700 coins.
Ga je tegen de CPU spelen dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:16 schreef Confetti het volgende:
KLAAR!
Ik ga nu de hele avond teams inmaken. Kan niet anders.
quote:
Ik ga wel eerst tegen de CPU spelen hoorquote:
Zolang je niet lager gaat dan 88 fitness is 1 potje rust genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:20 schreef Maoist het volgende:
Is fitness nog steeds zo hinderlijk als in 13? dat 1 wedstrijd rust niet genoeg was?
Vond dat zo irritant. Ging toen gewoon met een brons team spelen met mijn team op de bank en dan niks doen tot de wedstrijd voorbij was
Waardoor komt dat dan? Moeilijkere passing/aannames?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind t echt absurd moeilijk om te scoren, kansen creëren vooral
koppen en finesse = garantie voor succesquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind t echt absurd moeilijk om te scoren, kansen creëren vooral
Met Bukharov, Arshavin en Bystrov zit ik dus wel goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
koppen en finesse = garantie voor succes
IF Pedro idd, goede actie Neymarquote:
Niet meer tochquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
koppen en finesse = garantie voor succes
Het is eenmalig als het goed is ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heb net aan 10 euro msp al overgezet, maar dit kan nu zeker niet meer als ik opnieuw op FIFA13 points zet?
Las gisteren nog dat hij 50k was hier dacht ik?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Vinden jullie het verstandig om nu al 28K te spenderen voor Willian?
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Zal vast nog wel iets stijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Als je hem in de komende tijd wil hebben moet je hem gewoon nu kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Pricefix op xbox dacht ik (vraag me niet hoe mensen dat kunnen betalenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Las gisteren nog dat hij 50k was hier dacht ik?
Leuk spelertje man. Ga nou niet ineens de RKC hoolie uithangen hier johquote:
Ik zie RKC graag punten pakken, behalve tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk spelertje man. Ga nou niet ineens de RKC hoolie uithangen hier joh
Hij is de enige fatsoenlijke LW voor een Braziliaans team. En hij past ook perfect in m'n team nu.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je hem in de komende tijd wil hebben moet je hem gewoon nu kopen.
[..]
Pricefix op xbox dacht ik (vraag me niet hoe mensen dat kunnen betalen)
Fener net ook 4-0 gewonnen, 3x Moussa Sow en een keer Kuyt.quote:
Die wilde ik ook zo graag.quote:
Lagere cardweight inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef Maoist het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Ibrahimovic voor FUT13 altijd spotgoedkoop is en sindsdien altijd erg duur is? Zat hij toen vaker in pakjes?
dan ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef DutchSL het volgende:
Eerste online wedstrijd 1-1 gewonnen na penalties, die Duitser was veel beter dan mij, maar hij was niet scherp voor de goal.
Ik scoor in de 120e minuut met Bright Dike de gelijkmaker en stop 2 van zijn penalties en de laatste schiet hij hoog over_O-
Bright Dikequote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef DutchSL het volgende:
Eerste online wedstrijd 1-1 gewonnen na penalties, die Duitser was veel beter dan mij, maar hij was niet scherp voor de goal.
Ik scoor in de 120e minuut met Bright Dike de gelijkmaker en stop 2 van zijn penalties en de laatste schiet hij hoog over
Wel matig dat beide goals niet bij de replays zaten, dat gaan ze ook nooit fixen.
Nou waarom twijfel je dan nog...quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is de enige fatsoenlijke LW voor een Braziliaans team. En hij past ook perfect in m'n team nu.
Ik heb Abate 2x, maar wacht nog even met het verkopen ervan. Hij gaat sowieso nog naar de 10K (nu 6K).quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit nu op de helft van me points.
Modric
Hulk
Abate
Zijn de enige tot nu die wel aardig zijn.
Inmiddels gekocht.quote:
huh wel? Gisteren werd hier nog een screenshot gepost waar het niet zo wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Owja, veranderen van bal is een manager task. Ik hoop op een soort gelijke scenario als afgelopen jaar.
Nou ik zag die screen en daar stond hij wel bij... daarom snapte ik je opmerking vanmiddag niet helemaalquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wel? Gisteren werd hier nog een screenshot gepost waar het niet zo was
Ben ik nou echt zo scheel of hebben we het over een andere screenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou ik zag die screen en daar stond hij wel bij... daarom snapte ik je opmerking vanmiddag niet helemaal
Hij staat er wel tussen dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wel? Gisteren werd hier nog een screenshot gepost waar het niet zo was
In cups bedoel je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:41 schreef Confetti het volgende:
FUT heeft volgens mij nu matchmaking gebaseerd op teamrating. Kom al 2x een topteam tegen.
Mag ook wel. Hoewel het altijd leuk was een veel sterker team een pak slaag te gevenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:41 schreef Confetti het volgende:
FUT heeft volgens mij nu matchmaking gebaseerd op teamrating. Kom al 2x een topteam tegen.
A-HAquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
Ik had deze nog niet gezien, Mertesacker @ 0.45
BSG'squote:Op zaterdag 21 september 2013 21:41 schreef Confetti het volgende:
In men pack dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe FIFA is net uit en ik kan de term "me pack" nu al niet meer uitstaan![]()
De taalnazi in mij gaat een beetje dood bij iedere keer dat jullie het neerzetten
Hou is op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe FIFA is net uit en ik kan de term "me pack" nu al niet meer uitstaan![]()
De taalnazi in mij gaat een beetje dood bij iedere keer dat jullie het neerzetten
Komt van een Stephen King boek hèquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Under the domebeetje gejat van The Simpsons movie
Ik heb er ook last vanquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Passen vind ik dik chill eigenlijk. Vooral dat verdedigers echt heel makkelijk je tegenhouden. Al bleek dat dat vooral te maken had met de onkunde van Zardes. Toen ik Villarreal er in zette ging het al een stuk beter. Verder vind ik het zo nu en dan wat random overkomen. Vanalles en iedereen loopt tegen de bal aan, of soms doen ze echt letterlijk niets. Verder denk ik dat naar binnen kappen en schieten echt dik veel goals oplevert want afremmen duurt een uur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan? Moeilijkere passing/aannames?
Die zit er al jaren in toch? Zie ze er vaak over posten op EA forum tenminste..quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:45 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben ook een ELO rating toegevoegd (zoals bij het schaken) dus je zult wsl gematcht worden met spelers van "vergelijkbaar niveau" (qua rating dan).
Al zal in het begin iedereen gelijk staan.
/samequote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Oh serieus? Stephen Kingquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt van een Stephen King boek hè
Weet niet of dat boek uiteindelijk eerder of later dan die film uitkwam, maar het idee was al heel lang bekend
Confetti postte dat laatst dat hij dit gevonden had in de code ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zit er al jaren in toch? Zie ze er vaak over posten op EA forum tenminste..
Ik ben dan blij dat ik Villarreal heb gekocht en Zardes niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Passen vind ik dik chill eigenlijk. Vooral dat verdedigers echt heel makkelijk je tegenhouden. Al bleek dat dat vooral te maken had met de onkunde van Zardes. Toen ik Villarreal er in zette ging het al een stuk beter. Verder vind ik het zo nu en dan wat random overkomen. Vanalles en iedereen loopt tegen de bal aan, of soms doen ze echt letterlijk niets. Verder denk ik dat naar binnen kappen en schieten echt dik veel goals oplevert want afremmen duurt een uur.
Straks even met silvers proberen, maar met bronzen ben ik nog niet overtuigd. Behalve passen, dat is echt dik beter geworden.
Mensen die toen 'Trommels' zeiden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Drommels, drommels en nog eens drommels.
Gelukkig heb je geen turken in dit topic die vragen of ze je pakje open mogen maken zoals vroeger bij de lokale pokemonkaartenwinkelquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik had vroeger theorieën voor betere packs met YGO kaarten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:49 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen turken in dit topic die vragen of ze je pakje open mogen maken zoals vroeger bij de lokale pokemonkaartenwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |