quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Geen optie tot de Nederlandse taal in F14? Waz deze
Mother of god..jij hebt alle spelers die ik zsm wil hebben al in packsquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ging iets niet goed met puushen.
Voor Djeetjes Engels wel.quote:
Ik hoop eigenlijk dat die kaarten wel weer iets waard worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak we weer blessures gaan krijgen nu. ZO kut was dat altijd..dan won je en had je zoveel blessures dat je je team alsnog een paar potjes niet kon gebruiken (of moest wisselen). Of meer coins aftikken voor kaartjes dan je won
FIFA in het Nederlands willenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Geen optie tot de Nederlandse taal in F14? Waz deze
Nee. Die zijn omgekomen tijdens de opnamesquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:51 schreef Reemi het volgende:
Verzorgen dit jaar nog steeds Evert en Joeri het commentaar?
Ieder nadeel heb ze voordeelquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat die kaarten wel weer iets waard worden.
Gaat lekker nuquote:
Jesus Christ.quote:
Zou ik ook doen ja TOTW 1 =quote:
Dit sowieso. Die wordt zeldzaam als hij niet heel snel een nieuwe IF haalt.quote:
Nogmaals, die van WeFut zijn mooier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens, we hebben de nieuwe Maver gevonden. Ben ik dan de enige die die IF kaarten er heel mooi uit vindt zien?
Niks mis mee. Ieder jaar bitchen mensen op het feit dat de nieuwe kaarten lelijker zijn..is puur gewenning.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens, we hebben de nieuwe Maver gevonden. Ben ik dan de enige die die IF kaarten er heel mooi uit vindt zien?
Wat een pack flow heb je nuquote:
De hele community is gewoon autistisch, deal with it.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder jaar bitchen mensen op het feit dat de nieuwe kaarten lelijker zijn..is puur gewenning.
Iedere keer als FOK met een nieuwe skin komt dan flippen de mensen hier ook, want nieuw = eng
Ik ben alweer zo gewend aan de nieuwe kaarten dat ik het raar vind als ik die van vorig jaar weer zie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder jaar bitchen mensen op het feit dat de nieuwe kaarten lelijker zijn..is puur gewenning.
Iedere keer als FOK met een nieuwe skin komt dan flippen de mensen hier ook, want nieuw = eng
Niet de deal with it gif hebbenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele community is gewoon autistisch, deal with it.
Het spijt me...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet de deal with it gif hebben
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel iets beter, maar nog steeds niet echt tevreden.
KROOOOOOOOOOS!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel iets beter, maar nog steeds niet echt tevreden.
In de Nederlandse versie kon ik mijn pro 1.86 maken terwijl in het Engels het dan 6.2 (?) was. Ging ik switchen naar Nederlands bleek dat maar 1.85 te zijn. Daarom was ik beter dan de rest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |