Met dit gedoe van Iker is de verwachting zelfs dat hij eerste keeper van Spanje gaat worden hoorde ik..zou wat zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks gemist
Valdes keept trouwens wel goed de laatste tijd

Nee, is me teveel gedoe.quote:

Oooooh dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Jawel. Maar zit ook 2 Eredivisiewedstrijden te streamen momenteel en ik heb 10 huisgenoten waarvan ik geen idee heb wat ze aan het doen zijn verder

Misschien pakt hij wat IF's dit seizoenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Diego Lopezjammer dat ze hem niet weer in FUT 12 glorie hersteld hebben.

Jij durft gewoon niet met je Humberto stemquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, is me teveel gedoe.
[ afbeelding ]
Maak wel screen van de goede packs.

Ja, maar die worden duur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien pakt hij wat IF's dit seizoen

Op basis van de demo niet, maar op basis van de gameplay beelden van gisteren/eergisteren van streamers leek er weinig anders te zijn qua pace impact.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Maoist het volgende:
Ligt het aan mij of is zelfs in FUT dit jaar pace niet meer het belangrijkste?

quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet met je Humberto stem

7k laagste bin ps3 zie ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Muriel is wel wat waard toch.

quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus.

En zo heurt het.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus.

Je hoeft tenminste geen consumables meer te discarden, dat scheelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda kan mooi in m'n team, maar echt dikke aids iedere keer in de packs.

Gebruik je wel de Bale - Messi methode?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda kan mooi in m'n team, maar echt dikke aids iedere keer in de packs.
[ afbeelding ]

Na het zien van die laatste foto ben ik helemaal van mijn appropot.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En zo heurt het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die bernard is wel wat waardquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze worden wel iets beter, maar nog steeds geen grote klappers.

Ook een boost voor 10 wedstrijden elke wedstrijd 1k extra matchcoins.
 Ook een boost voor 10 wedstrijden elke wedstrijd 1k extra matchcoins.

Kan je de Fifa points ook overzetten in het echte spel?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik je wel de Bale - Messi methode?

Belgenquote:

Welk level ben je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:45 schreef Zhano het volgende:
Je kunt in de catalogus een contractkaartje kopen voor 99 wedstrijdenOok een boost voor 10 wedstrijden elke wedstrijd 1k extra matchcoins.

Als je geen early access hebt bedoel je? Ja, dat kan sowieso.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Kan je de Fifa points ook overzetten in het echte spel?

Die Jeonbuk home kit is/wordt wel wat waardquote:

Wel bizar dat je 3x exact dezelfde pack hadquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belgen team maken.

Heerlijk dat dat er niet in zat in FIFA 13 neequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak we weer blessures gaan krijgen nu. ZO kut was dat altijd..dan won je en had je zoveel blessures dat je je team alsnog een paar potjes niet kon gebruiken (of moest wisselen). Of meer coins aftikken voor kaartjes dan je won
 Al snap ik nog steeds niet waarom ze dat niet met een van die tussentijdse updates gefixt hebben.
 Al snap ik nog steeds niet waarom ze dat niet met een van die tussentijdse updates gefixt hebben.

quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar dat je 3x exact dezelfde pack had

That's a good thingquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Geen optie tot de Nederlandse taal in F14? Waz deze

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |