Met dit gedoe van Iker is de verwachting zelfs dat hij eerste keeper van Spanje gaat worden hoorde ik..zou wat zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks gemist![]()
Valdes keept trouwens wel goed de laatste tijd
Nee, is me teveel gedoe.quote:
Oooooh dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Jawel. Maar zit ook 2 Eredivisiewedstrijden te streamen momenteel en ik heb 10 huisgenoten waarvan ik geen idee heb wat ze aan het doen zijn verder
Misschien pakt hij wat IF's dit seizoenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Diego Lopezjammer dat ze hem niet weer in FUT 12 glorie hersteld hebben.
Jij durft gewoon niet met je Humberto stemquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, is me teveel gedoe.
[ afbeelding ]
Maak wel screen van de goede packs.
Ja, maar die worden duur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien pakt hij wat IF's dit seizoen
Op basis van de demo niet, maar op basis van de gameplay beelden van gisteren/eergisteren van streamers leek er weinig anders te zijn qua pace impact.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Maoist het volgende:
Ligt het aan mij of is zelfs in FUT dit jaar pace niet meer het belangrijkste?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet met je Humberto stem
7k laagste bin ps3 zie ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Muriel is wel wat waard toch.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus.
En zo heurt het.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus.
Je hoeft tenminste geen consumables meer te discarden, dat scheelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Miranda kan mooi in m'n team, maar echt dikke aids iedere keer in de packs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |