quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:29 schreef Michaelvanb het volgende:
http://www.twitch.tv/fuji720p
gast met 64k points
Dat is lang jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de mensen met xbox.... tijdens het downloaden wel op het dashboard laten staan he, anders duurt het 10000 keer langer met downloaden.
Ja of in die EA app blijven zitten. Gewoon op dashboard zetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Hoe bedoel je? Dat je niet intussen gaat gamen ofzo?
Die laatste is meer gehaald als rechtsbuiten volgens mij. Kan ook nog op 10 spelen. Of Corona een pure linksbuiten is weet ik echt niet. Feit is wel dat zo'n Quincy Promes een leuke speler is, maar absoluut geen echte winger. Meer een noodoplossing. En dan heb je dus nog Tadic en de rest is prut. Nu zitten ze in ieder geval op dubbele bezetting.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Twente stelt het debuut van Corona nog uit. Waarom hebben ze hem eigenlijk gehaald en vlak daarna Mokhtar die op dezelfde positie speelt?
Thanks, ff kijken of het helptquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja of in die EA app blijven zitten. Gewoon op dashboard zetten.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, ff kijken of het helpt
Zit nu op exact 13% per half uur. 39% dus na anderhalf uur bezig.
Ik ken Corona ook (nog) niet op een paar video's op YT na, maar ik wil hem alleen vanwege zijn 5* skills wel in actie zien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste is meer gehaald als rechtsbuiten volgens mij. Kan ook nog op 10 spelen. Of Corona een pure linksbuiten is weet ik echt niet. Feit is wel dat zo'n Quincy Promes een leuke speler is, maar absoluut geen echte winger. Meer een noodoplossing. En dan heb je dus nog Tadic en de rest is prut. Nu zitten ze in ieder geval op dubbele bezetting.
Mijn internet is ook niet top momenteel, maar ook niet zo kansloos als dit. Kijken of je tip helptquote:
Die van Sigi ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Djeetje het volgende:
Valdes![]()
2e penalty gestopt deze week ook al was deze wel dramatisch ingeschoten
Deze was nog slechter weet niet of je hem net hebt gezien ?quote:
Zeker ook niet de kabel er in dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Mijn internet is ook niet top momenteel, maar ook niet zo kansloos als dit. Kijken of je tip helpt
nopequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze was nog slechter weet niet of je hem net hebt gezien ?
Jawel. Maar zit ook 2 Eredivisiewedstrijden te streamen momenteel en ik heb 10 huisgenoten waarvan ik geen idee heb wat ze aan het doen zijn verderquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zeker ook niet de kabel er in dan?
Met dit gedoe van Iker is de verwachting zelfs dat hij eerste keeper van Spanje gaat worden hoorde ik..zou wat zijnquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks gemist![]()
Valdes keept trouwens wel goed de laatste tijd
Nee, is me teveel gedoe.quote:
Oooooh dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Jawel. Maar zit ook 2 Eredivisiewedstrijden te streamen momenteel en ik heb 10 huisgenoten waarvan ik geen idee heb wat ze aan het doen zijn verder
Misschien pakt hij wat IF's dit seizoenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Diego Lopezjammer dat ze hem niet weer in FUT 12 glorie hersteld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |