quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Ik wil nu ook packs openen![]()
[ afbeelding ]
vorig jaar rond deze tijd bijna 10k. Er zijn nu nog steeds weinig formaties met CF, dus ik denk wel redelijk wat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel is deze waard?
http://ultimateteamtrading.net/ werkt gewoon weer he..en je kan er ook op filteren nu in de webapp.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel is deze waard?
Net even gecheckt en ongv. 3k, jammerquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vorig jaar rond deze tijd bijna 10k. Er zijn nu nog steeds weinig formaties met CF, dus ik denk wel redelijk wat.
Dat wordt meteen moeilijk, geen starter pack team namelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Eerste online game tegen een Duitser met o.a. Konnicke en die Nigeriaanse spits van dezelfde club...
hoeveek k points was dit?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wat ik nu heb aan rare gold players.
Voor hoeveel geld had je packs gehaald?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder formaties wel tof om pack only teams te makenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik het met je eens wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post echt teveel hier.. binnen nu en een paar dagen bereik ik de 20k posts en ik heb op geen enkel forum zoveel gepost. Op het EA forum heb ik ook al redelijk wat posts (iets van 3400)
[..]
Dat wordt meteen moeilijk, geen starter pack team namelijk.
Dezelfde kneus die altijd NL elftal doet. Leo Oldenburgerquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef Zhano het volgende:
Haha EikremTegen de verhouding in maar ok.
Wie is die commentator bij Fox? Haalt steeds Eikrem/de Roon door elkaar en denkt dat Finn pas deze wedstrijd dat blauwe oog heeft opgelopen
Ik heb net mijn nier verkocht voor wat FIFA pointsquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net 2 longen verkocht voor in totaal 25k.
60¤quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld had je packs gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |