Waardoor komt dat dan? Moeilijkere passing/aannames?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind t echt absurd moeilijk om te scoren, kansen creëren vooral
koppen en finesse = garantie voor succesquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind t echt absurd moeilijk om te scoren, kansen creëren vooral
Met Bukharov, Arshavin en Bystrov zit ik dus wel goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
koppen en finesse = garantie voor succes
IF Pedro idd, goede actie Neymarquote:
Niet meer tochquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
koppen en finesse = garantie voor succes
Het is eenmalig als het goed is ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heb net aan 10 euro msp al overgezet, maar dit kan nu zeker niet meer als ik opnieuw op FIFA13 points zet?
Las gisteren nog dat hij 50k was hier dacht ik?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Vinden jullie het verstandig om nu al 28K te spenderen voor Willian?
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Zal vast nog wel iets stijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Als je hem in de komende tijd wil hebben moet je hem gewoon nu kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Pricefix op xbox dacht ik (vraag me niet hoe mensen dat kunnen betalenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Las gisteren nog dat hij 50k was hier dacht ik?
Leuk spelertje man. Ga nou niet ineens de RKC hoolie uithangen hier johquote:
Ik zie RKC graag punten pakken, behalve tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk spelertje man. Ga nou niet ineens de RKC hoolie uithangen hier joh
Hij is de enige fatsoenlijke LW voor een Braziliaans team. En hij past ook perfect in m'n team nu.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je hem in de komende tijd wil hebben moet je hem gewoon nu kopen.
[..]
Pricefix op xbox dacht ik (vraag me niet hoe mensen dat kunnen betalen)
Fener net ook 4-0 gewonnen, 3x Moussa Sow en een keer Kuyt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |