Voor die prijs had ik hem..op dag 2 ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was niet te laet voor een De Laet voor 700 coins.
Ga je tegen de CPU spelen dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:16 schreef Confetti het volgende:
KLAAR!
Ik ga nu de hele avond teams inmaken. Kan niet anders.
quote:
Ik ga wel eerst tegen de CPU spelen hoorquote:
Zolang je niet lager gaat dan 88 fitness is 1 potje rust genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:20 schreef Maoist het volgende:
Is fitness nog steeds zo hinderlijk als in 13? dat 1 wedstrijd rust niet genoeg was?
Vond dat zo irritant. Ging toen gewoon met een brons team spelen met mijn team op de bank en dan niks doen tot de wedstrijd voorbij was
Waardoor komt dat dan? Moeilijkere passing/aannames?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind t echt absurd moeilijk om te scoren, kansen creëren vooral
koppen en finesse = garantie voor succesquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind t echt absurd moeilijk om te scoren, kansen creëren vooral
Met Bukharov, Arshavin en Bystrov zit ik dus wel goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
koppen en finesse = garantie voor succes
IF Pedro idd, goede actie Neymarquote:
Niet meer tochquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
koppen en finesse = garantie voor succes
Het is eenmalig als het goed is ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heb net aan 10 euro msp al overgezet, maar dit kan nu zeker niet meer als ik opnieuw op FIFA13 points zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |