BSG'squote:Op zaterdag 21 september 2013 21:41 schreef Confetti het volgende:
FUT heeft volgens mij nu matchmaking gebaseerd op teamrating. Kom al 2x een topteam tegen.
In men pack dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe FIFA is net uit en ik kan de term "me pack" nu al niet meer uitstaan![]()
De taalnazi in mij gaat een beetje dood bij iedere keer dat jullie het neerzetten
Hou is op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe FIFA is net uit en ik kan de term "me pack" nu al niet meer uitstaan![]()
De taalnazi in mij gaat een beetje dood bij iedere keer dat jullie het neerzetten
Komt van een Stephen King boek hèquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Under the domebeetje gejat van The Simpsons movie
Ik heb er ook last vanquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Passen vind ik dik chill eigenlijk. Vooral dat verdedigers echt heel makkelijk je tegenhouden. Al bleek dat dat vooral te maken had met de onkunde van Zardes. Toen ik Villarreal er in zette ging het al een stuk beter. Verder vind ik het zo nu en dan wat random overkomen. Vanalles en iedereen loopt tegen de bal aan, of soms doen ze echt letterlijk niets. Verder denk ik dat naar binnen kappen en schieten echt dik veel goals oplevert want afremmen duurt een uur.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waardoor komt dat dan? Moeilijkere passing/aannames?
Die zit er al jaren in toch? Zie ze er vaak over posten op EA forum tenminste..quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:45 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben ook een ELO rating toegevoegd (zoals bij het schaken) dus je zult wsl gematcht worden met spelers van "vergelijkbaar niveau" (qua rating dan).
Al zal in het begin iedereen gelijk staan.
/samequote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Oh serieus? Stephen Kingquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt van een Stephen King boek hè
Weet niet of dat boek uiteindelijk eerder of later dan die film uitkwam, maar het idee was al heel lang bekend
Confetti postte dat laatst dat hij dit gevonden had in de code ofzo?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zit er al jaren in toch? Zie ze er vaak over posten op EA forum tenminste..
Ik ben dan blij dat ik Villarreal heb gekocht en Zardes niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Passen vind ik dik chill eigenlijk. Vooral dat verdedigers echt heel makkelijk je tegenhouden. Al bleek dat dat vooral te maken had met de onkunde van Zardes. Toen ik Villarreal er in zette ging het al een stuk beter. Verder vind ik het zo nu en dan wat random overkomen. Vanalles en iedereen loopt tegen de bal aan, of soms doen ze echt letterlijk niets. Verder denk ik dat naar binnen kappen en schieten echt dik veel goals oplevert want afremmen duurt een uur.
Straks even met silvers proberen, maar met bronzen ben ik nog niet overtuigd. Behalve passen, dat is echt dik beter geworden.
Mensen die toen 'Trommels' zeiden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Drommels, drommels en nog eens drommels.
Gelukkig heb je geen turken in dit topic die vragen of ze je pakje open mogen maken zoals vroeger bij de lokale pokemonkaartenwinkelquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik had vroeger theorieën voor betere packs met YGO kaarten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:49 schreef Maoist het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen turken in dit topic die vragen of ze je pakje open mogen maken zoals vroeger bij de lokale pokemonkaartenwinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |