Die wilde ik ook zo graag.quote:
Lagere cardweight inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef Maoist het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Ibrahimovic voor FUT13 altijd spotgoedkoop is en sindsdien altijd erg duur is? Zat hij toen vaker in pakjes?
dan ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef DutchSL het volgende:
Eerste online wedstrijd 1-1 gewonnen na penalties, die Duitser was veel beter dan mij, maar hij was niet scherp voor de goal.
Ik scoor in de 120e minuut met Bright Dike de gelijkmaker en stop 2 van zijn penalties en de laatste schiet hij hoog over_O-
Bright Dikequote:Op zaterdag 21 september 2013 21:38 schreef DutchSL het volgende:
Eerste online wedstrijd 1-1 gewonnen na penalties, die Duitser was veel beter dan mij, maar hij was niet scherp voor de goal.
Ik scoor in de 120e minuut met Bright Dike de gelijkmaker en stop 2 van zijn penalties en de laatste schiet hij hoog over
Wel matig dat beide goals niet bij de replays zaten, dat gaan ze ook nooit fixen.
Nou waarom twijfel je dan nog...quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is de enige fatsoenlijke LW voor een Braziliaans team. En hij past ook perfect in m'n team nu.
Ik heb Abate 2x, maar wacht nog even met het verkopen ervan. Hij gaat sowieso nog naar de 10K (nu 6K).quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zit nu op de helft van me points.
Modric
Hulk
Abate
Zijn de enige tot nu die wel aardig zijn.
Inmiddels gekocht.quote:
huh wel? Gisteren werd hier nog een screenshot gepost waar het niet zo wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Owja, veranderen van bal is een manager task. Ik hoop op een soort gelijke scenario als afgelopen jaar.
Nou ik zag die screen en daar stond hij wel bij... daarom snapte ik je opmerking vanmiddag niet helemaalquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wel? Gisteren werd hier nog een screenshot gepost waar het niet zo was
Ben ik nou echt zo scheel of hebben we het over een andere screenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou ik zag die screen en daar stond hij wel bij... daarom snapte ik je opmerking vanmiddag niet helemaal
Hij staat er wel tussen dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wel? Gisteren werd hier nog een screenshot gepost waar het niet zo was
In cups bedoel je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:41 schreef Confetti het volgende:
FUT heeft volgens mij nu matchmaking gebaseerd op teamrating. Kom al 2x een topteam tegen.
Mag ook wel. Hoewel het altijd leuk was een veel sterker team een pak slaag te gevenquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:41 schreef Confetti het volgende:
FUT heeft volgens mij nu matchmaking gebaseerd op teamrating. Kom al 2x een topteam tegen.
A-HAquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
Ik had deze nog niet gezien, Mertesacker @ 0.45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |